Gaat zeker wel dope worden, Ubisoft heeft een deal met basketbal kleding merk And 1, daar maken ze een streetball game van met And 1 kleding en shit Tekst op die kleding is wat vaag, verderest is 't echt slick, zo mooi allemaal Officiele E3 Trailer : hier
Ziet er wel geinig uit maar hier kan je nog heel weinig uit opmaken.. eerst maar afwachten .. mja een soort fifa street dus.. opzich wel vet
Lijp, Maar of het NBA street kan verslaan? Denk van niet. En lijpe schoenen van die ballers, k'heb ze ook voor b-ball.
Hot Sauce da best vriend, zeker weten. Johnny Blaze kan er ook wel wat van, maar Hout Sauce blijft serieus nummer 1. Helaas geen Hot Sauce in dit spel, hij is pas weggegaan bij And 1
neeh had gelezen ergens dat hot sauce er wel inzit. en tjaah johny blaze zit bij the notic dus lijkt me sterk dat tie er inzit.
Mja, ik ben een grota bball-fan, maar ik zit niet te wachten op deze game. Er komt iets teveel 'street-stuff' uit (and1, nba street, nba ballers) om goed te zijn. Ik wil nog eens een echt goede Bball-simulatie, zoals NBA Live (maar dan goed).