Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    In Amerika ja... daar werd de Xbox bij de launch ook rond de $300 verkocht maar hier in Europa toch niet? Ik heb iig €479 betaald bij de launch!
     
  2. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    zeer raar
     
  3. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    heel raar
     
  4. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    oke flauw sorry
     
  5. sickness

    sickness i kill like a plague

    Berichten:
    968
    Leuk Bevonden:
    0
    toch wel beetje raar

    /Mod Let een beetje op met je dubbelposts, dit is nogal irritant.
    -Elgee
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2005
  6. XquistX

    XquistX sTIMpie

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    0
    prijzen in het buiten land geven niet aan dat wij dmv de wissel koers minder betalen.. vaak zijn de prijzen als nog het zelfde. dus als er 360 dollar staat voor een amerikaanse xbox 360 dan betaal je waarschijnlijk ook 360 euro voor een europese xbox...
     
  7. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vrijwel zeker van dat wij Europeanen meer moeten betalen voor de Xbox360 dan de Amerikanen.
     
  8. FabianNL

    FabianNL Guest

    hahaha, mensen, dat jullie allemaal te lui zijn om iets meer van deze thread te lezen dan alleen het laatste berichtje of het gewoon leuk vinden om iedereen en alles af te zeiken kan ik niks aan doen, maar ga dan NIET posten hier! de laatste pagina is weer alleen echt pure vervuiling, fl*kk*r lekker op ipv dit geschreeuw en alles voor niks :mad: want het is idd € 580,- dat heeft ie echt PERFECT uitgerekend.... Hij heeft namelijk de prijs van play.com gehad waar we het 1 pagina daarvoor of zo over hadden en meerdere opmerkingen over zijn gemaakt... dat jullie vervolgens compleet andere prijzen gaan omrekenen kan hij niks aan doen :confused: en vervolgens helpt iemand hem nog en word ook ongeveer de grond ingeboord _0/

    (het werd me allemaal ff te veel hoor O-) )

    en natuurlijk betalen wij meer dan VS, dat is altijd al zo en zal voorlopig nog wel ff blijven ook, je kan vaak het beste gewoon het dolar teken vervangen door het euro teken, dat is vaak véél betrouwbaarder dan het gaan omrekenen volgens de officiele koersen
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 30 mei 2005
  9. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    De 360 wordt ongeveer 300 euro. Dat zegt J Allard ook in het interview dat hij rond de $300 gaat kosten dus ook in €'s.

    Dat ik ff niet snapte om welke bedragen het gaat is het gevolg van mis communicatie. Maar ik weet zeker dat hij rond de €300 gaat kosten :cool:
     
  10. Hi...

    Hi... Active Member

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het toch net. De Xbox1 koste in Amerika bij de launch ook rond de $300 terwijl wij hier in Europa toch €480 moesten betalen?

    Dus als de Xbox360 bij de launch opnieuw rond de $300 gaat kosten in Amerika zullen wij hier in Europa meer moeten betalen.
     
  11. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Maar hij komt iig niet een half jaar later wat bij de xbox 1 wel zo was :)
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    maar zoals in die vorige pagina's ook al is gemeld, is die prijs van play.com totaal niet betrouwbaar en hij zou zekerweten nooit meer dan €450 gaan kosten hier.
    zoals al vaker gezegt, tussen de €350 en de €400
     
  13. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik koop 'm wel bij de launch van de PS3 :D
     
  14. FabianNL

    FabianNL Guest

    dat ie niet betrouwbaar is, is iets heel anders... dat ie niet goed kan omrekenen is dus iig NIET zo :)

    en Hi... koste de xbox bij launch in de VS echt $ 300,- ? kan me het haast niet voorstellen... maar zou best kunnen... maar tegenwoordig is het gewoon zo dat je ff de valuta tekens alleen maar hoef te veranderen om het "om te rekenen", helaas...
     
  15. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    das toch wel een van de slimste opmerkingen die ik in deze hele thread heb gelezen :+
     
  16. ik koop 2-3 jaar later...bij de laungh van de opvolger van de xbox360 8)
     
  17. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    en dat is dan weer een van de meest domme opmerkingen die ik in deze hele thread gelezen heb :+
     
  18. tja, eigenlijk is da toch slim: dan licht ie al in de budgetbak :+
     
  19. Inferius

    Inferius Baller.

    Berichten:
    3.843
    Leuk Bevonden:
    45
    Dat verklaart ook meteen waarom hij nog een Avatar van GTA III heeft. Die heeft hij ook pas net. :+
     
  20. FabianNL

    FabianNL Guest

    achja, is opzich wel goedkoop :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina