ik vroeg me af of er uberhaupt nog wel mensen zijn die de xbox eigenlijk als dvdspeler gaan gebruiken? (aangezien de meeste mensen tegenwoordig toch wel een dvdspelertje hebben)
Ik koop um er wel bij wat vind DVDs kijken op de PC kut met peren Er staat trouwens ook al reclame op je Inbox van Hotmail voor playmore Xbox
Dan heb ik over de beeld kwaliteit. En ik geef niet zo om al dat spul, vind het leuk dat ik dvd kan afspelen dus doe ik dat maar. Eindelijk Matrix DVD kwaliteit. Yahoo.
Hehe, niet iedereen weet wat al die shit betekent (DTS 5.1DD etc.) dolby kent iedereen wel, maar met mijn DVD speler en receiver haal ik echt veel meer geluid uit die films dan de Xbox.
Ik koop ook gewoon de DVD-kit erbij en ga 'm als DVD-speler gebruiken. Sluit 'm lekker aan op mijn DTS-versterker Als het goed is kan ik nog wel een reviewtje schrijven over de X-box mét en zonder DTS-versterker want die DTS-versterker komt een weekje na de X-box... Verder ga ik de X-box ook nog gebruiken als AudioCD-speler
daar heb ik eigenlijk nog niet zo in verdiept ik zal is evve rondkijken het blijft een philips wat er in het boxie is gestopt moet dus wel van goeie kwaliteit zijn
- Yamaha RXV-420RDS - Dali 6006 SE (special edition bij hobo hifi) - Dali R1000 + Dali C1000 Dit worden een aantal leuke weken... eerst aftellen tot 14 maart en dan nog een weekje voor de versterker er is
LOL tja... dit was dan ook wel een rip uit mijn lijf, maarjah... wel extreem coolio maart 2002 = dure maand
ja zekers altijd fijn als de buren denken dat er een aardverschuiving is terwijl het gewoon mijn subwoofertje is tijdens saving private ryan
Ik moet GVD op 14 maart een prik halen bij onze school omdat iemand uit mijn klas een NIET besmettelijke vorm van TBC heeft en