Heb jij 90 euro voor een game over?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Thrillseeka, 24 mei 2005.

  1. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vind 90 euro ook echt teveel.
    zowat 200 gulden, kommop he.

    *Denkt aan vroeger...
     
  2. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    NEE!

    Ik heb niet eens 60 euro voor een game over, hoe gruwelijk hij ook is:) Teringjantje zeg. 90 euro... Dan zijn 2 games evenveel waard als een Xbox zelf...
     
  3. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Vroeger betaalde je ook veel voor een game hoor. Kwam ook er dicht bij de 200 gulden in de buurt... Maar idd het is gewoon te veel geld.
     
  4. Dodgie

    Dodgie Beat me up Scotty

    Berichten:
    1.977
    Leuk Bevonden:
    10
    120 gulden max van wat ik mij herinner.. En dat is nu €60-70 geworden.
     
  5. Brutus

    Brutus Xbw user

    Berichten:
    462
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee ik heb echt geen 90 euro voor een game over.
    50 euro vind ik echt het max.
    Als ze echt 90 euro zouden worden moet ik alvast dvd+r gaan kopen want dat vind ik echt belaggelijk.
     
  6. midnightwarrior

    midnightwarrior .

    Berichten:
    465
    Leuk Bevonden:
    0
    Vroeger kocht ik de nieuwe tomb raider voor iets van 100 gulden, ik herriner me echt geen pc game voor 200 gulden hoor :confused:
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  7. games worden steeds duurder. doom 3 kostte ook al 50 € ipv 40 € .
    ID sofware denkt logisch na :confused:
     
  8. Robertione

    Robertione Active Member

    Berichten:
    76
    Leuk Bevonden:
    0
    "90 EURO, KEEAAANKEEER. Hier heb je 30. Nee hoef je niet"
     
  9. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Haha 90 euro, mogen ze em lekker houden. Koop games nooit voor meer dan 50 euro. Ga ik nog liever 2 jaar wachten tot ze goedkoper zijn. Stelletje #@* 8)
     
  10. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    90 euro my ass,, niemand koopt die spellen dan meer. Behalve om er veel te branden en zo winst te make. Maarja je kunt het ook gwoon van internet plukke. Die amerikanen hebbe toch geld genoeg.




    Jep INTETNET I love you :+
     
  11. michielxboxer

    michielxboxer Active Member

    Berichten:
    46
    Leuk Bevonden:
    0
    niuet meer dan 40, voor een èchte klassieker betaal ik mischien 55. maar alles moet je doen via internet. is echt goedkoper (+- 48 euro incl. verzendkosten op releasedatum op je deurmat!)
     
  12. zillela

    zillela Active Member

    Berichten:
    185
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat dacht je van die kleineren spel bedrijfen die moeten dan spellen voot 90 euro verkopen terwel het een vlut spel is en daar profieteerd ms en ea van
     
  13. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Maar ik heb ook gehoord dat de PS3 Blu-Ray gaat ondersteunen, die discs kunnen dacht ik zo'n 50 gyg aan. Als ze een race-spel voor Blu-Ray gaan ontwikkelen waarbij je zelf tracks kan maken en echt helemaal je eigen auto bouwen en die 1000+ gewone auto's bevatten (GT5 of GT6 misschien), dan snap ik wel dat ze dat voor €60 niet doen. Dan zou €90 wel een acceptabele prijs zijn, aangezien er aanzienlijk meer uren besteed worden dan aan een DVD-game.

    Maar €90 voor een DVD (Single-layer, Double Layer en aan beide zeiden) vind ik gewoon te duur, zoals ik al eerder zei, maar gelukkig blijft de prijs bij €60.
     
  14. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, zelf heb ik liever maar 20 auto's en een game van 50 euro dan 1000 auto's en een game van 90 euro. :)
     
  15. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, het nadeel van zoveel auto's is dat je 90% niet gebruikt en dus weggegooid "geld" is. Net zoals je met pgr2 altijd met de sloomste (voor de spannende races) en met de snelste (en mooiste) autos ging racen. De rest zat er maar een beetje bij... iedereen kiest tog de beste van de klasse
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Tsja, maar je hebt voor €10 al een game met 600 auto's(GT2, PSX) en voor €68 een game met 700 auto's. Maar ik bedoel gewoon dat Blu-Ray enorm veel meer game-play kan bieden, aangezien je van maximaal 16 gyg (DVD, double sides, double layers) naar zo'n 50 gyg gaat. Zo maak je het mogelijk om gewoon zelf een auto te bouwen, zelf tracks te maken en daarnaast kan het spel misschien nog 1000-2000 auto's bevatten en 200 tracks, zodat je een race-spel hebt van 1000+ uur voor €90, terwijl je voor €50 een spel hebt die je 100 uur zoet houd, die na 200 uur gaat vervelen en je koopt nog eens een spel met 100 uur spelplezier...

    EDIT: Maar neem nou bijvoorbeeld eens de Career-mode. Op een DVD zitten er bijvoorbeeld 50 races in, op een Blu-Ray zitten er 250 races in. Bij een shooter op DVD zitten 50 levels in, een shooter op Blu-Ray 250 levels en ga zo maar door. Ik denk dat je relatief goedkoper uit bent met een game op Blu-ray dan op DVD, qua gameplay/prijs-verhouding.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  17. shizzle.be

    shizzle.be Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    check
    Volgens een Amerikaanse bron zouden de games in Amerika een prijs van 59.99 dollar krijgen. Dat is 10 dollar meer dan nu. Dus vermoedelijk gaan wij 10 euro meer betalen (ze houden nooit rekening met de wisselkoers). Dat komt op zo'n 70 euro, en dat klinkt nog redelijk, neen?

    (ik heb dit bericht in twee topics gepost die over hetzelfde gaan omdat ik niet weet bij welk het het meest gepast was)
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  18. Choumi

    Choumi Xbox Avalaunch 160Gb

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt puur aan de ontwikkeling van een spel..
    Maar ik betaal geen stuiver voor een game van 90€ _0/
     
  19. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Oplossing: www.gcshop.nl

    Daar ga ik dan ALTIJD mijn games kopen. PUNT
     
  20. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Wel een dubbeltje 8)
     

Deel Deze Pagina