Laatst heb ik een site gemaakt maar ik gebruikte daarbij CSS , maar nu heb ik het probleem dat ik nergens mijn site kan uploade want ik vind geen (gratis) host dat css ondersteunt. Nu is mijn vraag weet er soms iemand een gratis host dat css ondersteunt??
Mnee die site werkt ook al niet , als ik naar de site ga zie ik allemaal X'sjes en ja ik heb alle fotos up geload!!!
sjonge...je kan niet altijd alles gratis blijven doen in deze wereld. Betaal gewoon voor je serverruimte, wel zo eerlijk hé?!
Wat stel je voor? Heb je ergens een packet liggen ofzo? Ik woon wel in belgie , weet je soms een goede host?? mss betaald
Bij mij werkt het nergens, Normaal moet je toch gewoon je index.html en je style.css uploaden , en dan ook nog al je andere fotos , en dan zou dat toch moeten werken??
Misschien dat je in je index.html verkeerd verwijst naar de css (bv blabla/blabla/CSS) terwijl dit op je server maar bv blabla/css is waardoor hij em niet meer kan vinden en daardoor neit gebruikt.
Heb je in index.html wel je css file gelinkt? Tussen de <head> en </head> tags (bijv. onder <title>-tag: <link href="style.css" rel="stylesheet" type="text/css"> Hierbij staat style.css in dezelfde map als index, maar dat kan je natuurlijk aanpassen.
@2k: De link stond een beetje anders naar men css bestandje maar toen ik het veranderde naar jou ding werkte het nog altijd niet!! Maar kan niemand anders een keer proberen voor mij ? Of kan ik op een of andere manier maken dat ik die .css file niet meer nodig heb?? Vb. alles in je index.html zetten??? _0/