[PC] [E3 2005] Feiten PS3

Discussie in 'Games' gestart door The Pulser, 17 mei 2005.

1. Ak-47(P)

Ak-47(P) I love myself

Leuk Bevonden:
    8
    Woei erg handig voor mij, ik koop de Xbox360 en mn broer de PS3. Hoef ik ook niet te kiezen. :)

2. Arjan

Arjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Bron

Dat is geen goede reclame voor Sony`s PS3 dacht ik zo.....

Edit: Zag te laat dat dit al eens was gepost....

Wel triest zeg van ze... Lekker blijven volhouden dat alles ingame was, en dan moet je eigen partner de waarheid naar buiten laten komen.....Ze moesten gewoon wat laten zien omdat alle aandacht anders naar de Xbox 360 zou gaan. Aan de andere kant is dit niets nieuws voor Sony.... beetje jammer.

Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  3. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Yup idd beetje jammer, maar heb er niet minder om genoter :9 We wachten gewoon lekker af wat de tijden ons gaan brengen :)

4. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Dat is zeker relax.. ik kijk het nog ff aan.. ik koop denk ik de X360 maar misschien als er wat meer bekendt word dat ik naar een ander overstap.. maar denk het niet:) ben wel blij met xbox

5. Benneke

Benneke De AAP

Leuk Bevonden:
    11
    Misschien dat sony heeft gezegt dat het de bedoeling is dat zulke graphics ingame op de ps3 moeten gaan worden. Maar dat het door de media verdraait is?

6. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Het zou idd niet de eerste keer zijn dat de media iets verdraaid.

7. TeiZ

TeiZ FeliXthaHouseCaT no1

Leuk Bevonden:
    0
    het zou ook niet nieuw zijn als Sony zelf de werkelijkheid verdraait..

8. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    PlayStation 3. Lente 2006.

Sony is vastbesloten de release voor de PS3 in de lente van 2006 te laten vallen waarbij de consoles simultaan in Amerika en Japan uit moeten komen. Jawel, wederom is over Europa geen sprake.

Voorafgaande aan elke generatie en bij elke lancering is de hoop dat Sony de tijd tussen de US/JP en de EU release inkort maar kijkende naar de PSP (bijna een jaar later) is dit hopen vergooide moeite.

Voor die hard importgamers is het verhaal anders. Heb je wat meer centen opzij liggen, want importeren zal nou eenmaal een flink stuk duurder uitvallen, dan mag je er vanuit gaan dat de lente van 2006 de tijd is voor de PS3 release.

Over prijzen is uiteraard nog niets bekend.

www.dgs-online.nl

Hier word je toch zo schijtziek van!! :mad:
    Ze blijven Europa maar achterstellen en naaien!!

Terwijl als je naar de verkoopcijfers kijkt, is Japan de minst goedlopende regio, Amerika de beste en Europa de tweede.

PlayStation 2 verscheepte exemplaren per regio:
    Azië (inclusief Japan): 21,04 miljoen exemplaren (lanceerdatum: 4 maart, 2000)
    Verenigde Staten: 36,48 miljoen exemplaren (lanceerdatum: 26 oktober, 2000)
    Europa: 32,48 miljoen exemplaren (lanceerdatum: 24 november, 2000) -

9. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Beter dat Xbox 360 nog deze kerst uit komt. Dus als die Xbox 360 goed verkoopt kan sony er niet meer tegen op!!

10. xboxbezitter

xboxbezitter Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat moet je nog zien... xbox 360 is minder bekend, en vrijwel iedereen kent de Playstation als naam. Dus miss dat ze, ondanks die tijdsvoorsprong, nog steeds niet de verkoop-voorsprong zullen krijgen die ze willen. Ik weet niet exact wanneer de PS3 uitkomt, maar er zullen genoeg mensen zijn die zowiezo een PS3 zullen kopen, terwijl er dat bij de xbox 360 veel minder zullen zijn.

Maar goed, zo zie ik 't, kan er natuurlijk helemaal naast zitten.

11. mortalexe_29

mortalexe_29 fun !

Leuk Bevonden:
    0
    Toch denk ik dat microsoft inmiddels genoeg naam heeft gemaakt met de xbox. Als ik tegenwoordig iets hoor over consoles wordt de xbox bij mensen die niet gamen toch genoemd.
    En btw. het hele grote groene xbox rek bij de freerecordshop of bartsmit kan toch niemand missen :cool:

12. TheWalrus

TheWalrus Guest

Het hangt allemaal af van de Xbox360 launch. Geheid dat Sony er iets tegenover plaats, bijvoorbeeld een gescript filmpje. Uiteindelijk moet MS echt goede games op d emarkt brengen, zodat mensen denken dat ze direct over moeten stappen op een next gen console.

13. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Nieuws van maandag, maar toch:

Sony heeft bekend gemaakt aan diverse media bronnen dat de PlayStation 3 als speelbare console beschikbaar zal zijn op de komende Tokyo Game Show in Japan op 16 september 2005. Tijdens de E3 van 2005 werden de next-gen consoles reeds uit de doeken gedaan. Dus als je in september 2005 een reisje geboekt hebt naar Tokyo kun je misschien meteen een kaartje reserveren voor deze Tokyo Game Show om er een kijkje te gaan nemen.

www.p2g.nl

14. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik eignelijk wel een beetje jammer vind, is dat er naar mijn mening niet echt een launchtitel bij is die je MOET hebben. Perfect Dark Zero en PGR 3 zullen prima games worden, Kameo enzo vast ook, maar er is imo geen titel die er echt bovenuitsteekt. Nu zou Microsoft eignelijk moeten zorgen voor Halo 3 of Gears of War bij de launch. Dan nog het liefst Halo 3, deze is de bekendste xbox titel en zal veel kopers trekken. Dan alleen nog zorgen dat deze echt gebruik maakt van de 360' capaciteiten.

15. Inferius

Inferius Baller.

Leuk Bevonden:
    45
    Dat is meer een persoonlijke mening vind ik, want als het aan mij ligt MOET ik PD0 gewoon hebben hoor. :)

16. {DBC}SaVaGe

{DBC}SaVaGe Hooked

Leuk Bevonden:
    0
    Screens zijn allemaal niet ingame. Nvidia heeft in een bericht laten weten dat de videokaart nog steeds in de maak is, dus ik neem deze screens niet serieus.

17. tha BomB

tha BomB .

Leuk Bevonden:
    0
    Killzone 2 ziet er zeer gelikt uit _O_ en het filmpje zag er deels ingame uit hoor.

18. xboxbezitter

Leuk Bevonden:
    0
    de videokaart is nog in de maak, de PS3 is qua hardware nog in de verste verte niet af... en jij komt er mee aan dat 't filmpje er deels ingame uitzag. Uitzag ja, al was dat al overdreven, omdat 't nog gewoon niet mogelijk is. Weet je wat, wacht maar s op Killzone 2 en vergelijk 't getoonde filmpje met de graphics van Killzone 2. Wedden dat je een duidelijk verschil ziet ;)

19. Jaspero

Jaspero ajax

Leuk Bevonden:
    0
    Alle filmpjes van de PS3 waren grendert, dus ik zou ze niet zo serieus nemen zoals ze ook al bij de PS2 gedaan hebben de filmpjes die ze toen lieten zien heeft de PS2 nooit kunnen waarmaken. Ik heb ergens gelezen dat sony heel veel uit zijn PS3 moet halen om zulke grafics te bekomen. Dan lijkt mij het sterk dat Kilzone gelijk alle kracht benut aangezien maar 50% kracht van de PS2 benut is. Microsoft heeft 70% procent van de XBOX gebruikt, daarom ga ik voor de XBOX 360 ook al is hij iets minder krachtig, ze halen er wel meer kracht en betere prestaties uit dat heb ik ook al vaak gelezen. De ingame filmpjes van de XBOX 360 draaide nog niet eens op 1/3 van de grafische kracht en zeg nou zelf de gerenderde filmpjes van de PS3 waren niks vergeleken met de gerenderde filmpjes van GR3 en PGR3. http://www.gametrailers.com/gamepage.php?id=1648.

20. JeePee

JeePee Guest

De PS2 maar op 50% :confused: . Yeah right. Dus dat betekend dat je een game nog 2x zo mooi kan maken als GT4, op de huidige PS2 :confused: _0/

Deel Deze Pagina