UEFA Champions League GAME!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dwaalgast, 19 nov 2004.

1. timmio

timmio GOOAALLLL!!

Leuk Bevonden:
    4
    Wat een geleuter, je kijkt naar career-mode, die is kut, dus kut spel?? Wat een onzin. Het spel zelf is op vele fronten juist weer beter geworden.

Natuurlijk is die career mode klote en slaat ie nergens op. MAar het Fifa tegen elkaar of online is juist super. Het is een stuk moeilijker om te scoren (speel maar is op het hoogste niveau met een middenmoter), zomaar op de keeper afrennen en schieten gaat niet zo gemakkelijker meer als vroeger. Met de rechterthumb kan je prachtige trucjes doen, intelligentie van de medespelers is verbeterd, betere merkbare verschillen bij inzetten verschillende spelers (en verschillend van niveau) ook is het goed te merken als je bepaalde formaties aanpast.

Tuurlijk zijn er nog wel een paar nadelen, verslechtere manier van formatie aanpassen (waarom nou in hemelsnaam ondersteboven?) en rare manier van aangeven level, fitheid en vorm van de spelers.

Voor en tegens, en begin nou niet weer over PES, iedereen z'n spel en ik moet zeggen als PSV fan dat het heerlijk klinkt als je de tunes van de champions league door de kamer hoort schallen en je de wedstrijd tegen Milan speelt (en wint ;))

2. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik zei toch, tis hetzelfde als fifa 2005. ga ik niet al de nadelen daarvan ook nog eens opnoemen toch.

en ik vond idd het muziekje van de champions league dan ook het enige leuke aan het spel. wat als bij pes........ 8) 8) . ik zal dr maar nie over praten.

3. Ananas

Ananas XBW Vrucht

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond het spel wel leuk opzich, vooral met die modus die je vrij kan spelen zoals beachbal en geen scheidsrechter.

Deel Deze Pagina