De grote Project Gotham Racing 2 Competitie!! [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal Mark, 28 apr 2005.

  1. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat jij hem wel mag gaan beheren. Pm Superbol en/of Metal Mark erover zou ik zeggen. Ik heb namelijk een behoorlijke Forza-koorts :p. Maybe dat ik hier soms nog een tijdje post, maar ik ben echt keidruk met Forza :).
     
  2. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb ook Forza sinds vrijdag, maar sinds vanavond is de meeste motivatie eraf en ik vrees dat ik het bij forza nog slechter ga doen als bij PGR2, dus vandaar. Ik zou hem wel willen beheren, maar als ik echt de enige ben die nog racet, dan heeft het weinig nut
     
  3. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Denk ik ook, miss moet je zelf ook maar overstappen op forza....
     
  4. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb ik al gedaan, maar vind forza niet zo mooi als PGR2 om te racen.
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    En hoezo dat? Ik vind dat je hier meer 'skills' voor nodig hebt. Pgr2 was wel een beetje makkelijker he?
     
  6. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik ga ook meedoen aan deze off line-challenge (heb niet lang PGR2) komen er nog wel eens nieuwen?
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Ligt eraan, iedereen is bezig met Forza, ik ook gedeeltelijk, maar dan zijn wij twee de enige die racen volgens mij. Maar goed, ik ga denk ik toch vragen of ik de thread mag beheren, telkens challenges opzetten en kijken wie er meedoet. Mocht er niemand mee doen, dan kan ik me beter volledig concentreren op Forza.

    En Xboxmod: Tsja, ik ben een slechte racer, dat is gewoon zo en ik heb bij Forza in level 20 moeite met het halen van sommige races op easy, terwijl ik PGR2 zonder teveel moeite op Silver uit heb gespeeld (KWS)
     
  8. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    MoB zie je PM. Natuurlijk doe ik ook mee!.
     
  9. RoelS

    RoelS HellRacer

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Als jullie morgen middag een challenge opzetten doe ik ook wel mee, ik wil eerst ff mn examen maken voorat ik mn X-Box weer aanzet ;)
     
  10. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    [Dommevraag]Hoe kan je een parcour en car selecteren?[/Dommevraag]
     
  11. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ga naar het scherm waar. KWS mode, Arcade Race en Time Attack staat. Druk op Time Attack en kies CircuitChallange. :)
     
  12. TheProf82

    TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

    Berichten:
    1.273
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil ook wel meedoen. Heb alleen niet alles vrijgespeeld:eek:

    Anyway, als jullie even een auto kiezen dan koop ik die(heb iets van 30 kudos nu dus kan alles kopen). En een circuit. Dan kan ik ff een mooie tijd neerzetten:)
     
  13. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook niet level 50 maar toch nog 170 kudo's over dus zeg het maar ik heb geen probleem met welke auto!

    Mag je het zo vaak rijden als je wilt?
     
  14. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Nog even wachtten totdat MoB mijn PM heeft beantwoord. Hij gaat dan misschien een nieuwe beginnen omdat ik verder ga met Forza. Nog even wachtten totdat MoB online komt.
    Patst met 2de account. 410 kudos over :+ Ja ook al rijd jij 500 keer. Ik heb bij die challange in Moscow met de Audi S4 wel 5 a 6 uur bijgezeten en Fred stond nog steeds boven mij :'-(

    Ja, misschien maar dan moet je per klasse maar 1 auto kopen en sowieso alles op Goud gehaald hebben en een stuk of 60+ platina.

    De tijden inleveren, geen id. Wacht tot MoB!
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  15. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik moet zo naar school tot wanneer kan je je tijden inleveren dan?

    Dat haal ik niet meer! :cool: Misschien ook een tweede keer proberen en niks kopen! :cool:
     
  16. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm, blijkbaar heb ik vanmiddag deze thread over het hoofd gezien, anyway, deel 3 is online en deze kan gesloten worden, na overleg met Metal Mark.

    EDIT: De grote Project Gotham Racing 2 Competitie [Deel 3] Hier kan vanaf heden geraced worden. Ik heb de competitie op mijn manier gebouwd. Mochten jullie het niks vinden of suggesties hebben, dan kunnen ze daar gesteld worden en kunnen we terug gaan naar de huidige situatie. Graag verdere berichten daar doen, zodat deze zo snel mogelijk op slot kan en er niet gecross-post word.
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Bij deze zeg ik namens Superbol en Me.

    Alle mensen die met de voorgaande delen hebben meegedaan wil ik namens ons Bedanken voor hun inzet, en we hopen dat jullie een leuke tijd met ons en met de PGR 2 competitie hebben gehad. De PGR 2 competitie word nu voortgezet door Master of Blades en wij wensen hem bij deze succes.

    Groeten,
    De competitie startes!

    *!SIC! of andere mods, jullie mogen hier een mooi slotje opzetten.
     
  18. FredKroket

    FredKroket Hardcore racer

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    :'-(

    Twas zeker leuk _O_
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was me een genoegen! :'-(
    Hulde aan jullie! _O_
     
  20. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Niet huilen mensen, er kan nog steeds ge-project-gotham-racing-2-geraced worden.
    Of hebben jullie er geen vertrouwen in :D
     

Deel Deze Pagina