Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Staan wel 3 ps2s. Weet niet of ze allemaal aanstaan, dat is niet te zien.
     
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    check hoe fucking realitisch dat lijkt man!!! en dat voor een ps2. kan forza jaloers op zijn vind ik. wat een schande voor de xbox dat spel ook he :eek: .

    en moet ej die ps2's soms op elkaar aansluiten voor die drie beeldschermen?? hoe weet die ps2 anders waar je rijdt e.d.
     
    Laatst bewerkt: 31 mei 2005
  3. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk moet je ze opelkaar aansluiten!! En over die screen, wel realistisch, maar super mooi. Ik snap ook niet waarom ze bij Forza niet hebben gekozen voor realistische graphics, ziet er goed uit net als GT4, alleen hele andere soort graphics...
     
  4. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Vergeleken met Ninja Gaiden en Halo? Nee!! Dan is bij die games die jij noeitm echt niet het maximale eruit gehaald. Eerder 50% als 75%....
     
  5. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Tja, maar zo heeft Halo ook weer een hoop omgevingen die sprekend op elkaar lijken, al die gangen bijv.
    Maar goed, laten we het weer over Forza vs GT4 hebben in plaats van af te dwalen naar gfx only en andere games. :)
     
  6. jazz

    jazz Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    vind het jammer bij alle races games tot nu toe. dat wanneer je splitscreen speelt je geen toerenteller meer hebt.
    je hebt dan alleen zo'n balkje wat gevuld wordt dit vind ik echt niet fijn rijden.
    Ook omdat je 2 keer het motor geluid hebt kan je niet op geluid schakelen. eigenlijk wel jammer tuurlijk zou een grote toerenteller teveel van het beeld in beslag nemen. Maar zo'n frot dingetje vind ik zelf niet echt werken
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, is waar. Dat BALKE of wat het ook is dat je toeren aangeeft is echt super onduidelijk.
     
  8. RoelS

    RoelS HellRacer

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarom heb ik em in split-screen altijd op automatic staan :cool:
     
  9. JeePee

    JeePee Guest

    Het tweede. GT4 ziet er namelijk beter uit. (ja, ok...IMO O-) )

    En dat plaatje waar xboxmod mee kwam is wél ingame, maar dat is B-spec mode.

    Ik zal wel ff ingame screens van GT4 zoeken.....
    *is nu bezig*
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn er vast wel, maar heel weinig t.o.v. Forza. Iets wat IMO toch wel wat zegt, Sony doet dit soort dingen namelijk vaker, dingen mooier laten lijken dan ze werkelijk zijn, (E3 2005) zoals bijna alle screens van de Photo-Mode af laten komen. Een vette functie waar je wel mee mag showen, maar IMO hadden ze iets meer in-game (TPS view) beelden moeten laten zien.

    Nog iets:
    Ik heb echt het idee dat je met GT4 veelste snel over de Ring kan gaan. Ook met dat plaatje van die Skyline, er staat snelste ronde: 8.07!!! Ik heb gister met een Panoz LMP (Le-Mans bak) 7.43 gereden. Dat was mét stilstaande start én ik ging niet op de limiet. Ik kan denk ik wel een 7.10 op de ring rijden, maar een Skyline binnen de minuut van een Le-Mans-achtige auto.... No Way!!! _0/
     
    Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  11. JeePee

    JeePee Guest

    Wie zegt dat die le mans auto niet te sloom is, wie zegt dat die skyline niet helemaal volgetuned is, in welk spel slip je te veel, in welk spel is de N-ring het meest realistisch...
     
  12. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ookal tune je een Skyline helemaal vol, dan kan het nog niet. Een LM-achtige bak kan vele malen sneller door de bochten, heeft een betere optrek (ookal tune je een Skyline helemaal vol) en de topsnelheid, als je een Skyline voltuned scheelt dat idd niet zo veel.
    Het komt erop neer dat een Skyline nooit binnen de minuut van een Le-Mans bak kan komen. Áls je 'em tuned gaat 'ie ook nog slechter sturen dus dan wordt het nóg moeilijker voor zo'n Skyline. Jij reed bijv. ook 5.30 met een Sauber C9 op de Ring. Nu kan jij me niet vertellen dat je met een Sauber C9 1,5 minuut sneller kan zijn dan een (nieuwere) Panoz LMP. Ookal ben jij waarschijnlijk iets beter. Het kán gewoon niet. De Ring is te kort/snel bij GT4, dus ook niet realistischer. Die van Forza qua omgeving ook niet, maar die van GT4 qua tijden ook niet. _0/
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    Hier een paar best onduidelijke pics van GT4, maar!....ze zijn ingame ;)

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  14. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zeg: Misschien zijn de Forza bakken te sloom !!!!. Weet jij veel. En ga je een Panoz vergelijken met een C9 ??, ze zitten ook in GT4, en de C9 is veeeeel sneller. En waarom gaat een volgetunede skyline verrot rijden. Het heet niks voor niks tunen. (ik bedoel ook lichter maken, race bandjes, rolkooi, downforce, dan gaat hij echt niet verrot rijden hoor)
     
  15. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind dit niet mooier dan Forza hoor. Iets fletsere kleuren (wat misschien wel realistischer is/eruit ziet) maar ik houd wel van de scherpe en felle kleuren van forza, vol met detail en neon, (in NY dan hea :+ ) iig vind ik Forza mooier, maar da's een meing hea. :)

    (ik vindt alleen dat je te snel op de N-Ring kan :{ )
     
  16. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt opzich wel gelijk met dat een Skyline wél goed rijdt na hij getuned is, dat een LMP langzamer is dan een C9 (ook ik weet dat O-) ) maar zúlke verschillen, dat kan niet, niet binnen 7 min (of 5,5 min in GT4's geval :cool: )
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ik zeg toch dat ze onduidelijk zijn....

    en die laatste zin: Dat kan je niet vinden, dat is een feit :+

    maar, als je in forza met een (zeg maar) formule 1 auto over de N-ring rijdt, en je maximun tijd is 10 minuten, en in GT4 rijdt je daar zo'n 5 á 6 minuten (wat ongeveer zou kloppen) ga je toch ook niet zeggen dat GT4 te snel is, dan is Forza gewoon te sloom _0/
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Zijn inderdaad mooie screens! Maar mooier dan Forza? Weet ik niet, maar boeit mij ook voor geen drol. Het is een ander soort mooi, ligt aan je smaak of je het mooier of lelijker vindt.
     
  19. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet hoe ze er écht uitzien, 'k heb het daarvoor vaak genoeg gespeeld. Ik baseer mijn mening niet op die screens hoooooooooooor. ;)
    Maar dat is hier niet het geval, dan zou ik idd toegeven, maar nu is het andersom. ;) :)
     
  20. JeePee

    JeePee Guest

    en dat weet jij waardoor.....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina