Beste Xbox gamers,
Ik vind het echt fantastisch dat jullie massaal hebben gereageerd! Helaas hebben sommige mensen de vragenlijst niet helemaal ingevuld. Zouden jullie dat alsnog willen doen? Verder heb ik nog één probleem. Veel mensen hebben de vragen 75 t/m 80 niet goed begrepen en daarom niet ingevuld. Juist deze vragen zijn heel erg van belang om een verband aan te kunnen tonen. Eigenlijk is het 1 vraag en moet je 5 keer de mogelijkheid invullen. Ik geef toe dat het een beetje onduidelijk stond aangegeven en daarom heb de vragen verbeterd en heb ik voor de laatste vijf vragen nog even een andere link aangemaakt. Je hoeft dus alleen maar aan te geven wat de kans is dat je een videospel in een offline winkel zou kopen. Erachter heb ik nog een keer de opleidingsvraag er ingezet. Ik was namelijk vergeten MBO in te voegen. Bedankt voor deze tip! Het kost jullie hooguit nog een half minuutje. Ik heb deze vragen in het eigenlijke onderzoek aangepast. Als je de vragenlijst nog helemaal niet hebt ingevuld en je ook wil kans maken op Forza Motersport of een ander spel in overleg, dan moet je de volgende link aanklicken of kopieëren.
/Mod nemesis: spam, zie laatste post
Voor de laatste 6 vragen kun je deze link gebruiken
/Mod nemesis: spam, zie laatste post
Als ik de resultaten heb verwerkt, laat ik jullie gauw weten wie de winnaar is, want beloofd is beloofd!
Nogmaals hartstikke bedankt voor jullie moeite!
Met vriendelijke groet,
Patrick
Laatst bewerkt door een moderator: 11 jul 2005