Fable help-topic [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Master Of Blades, 21 feb 2005.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Jup, zo heb ik het ook gedaan. Moet lukken!
     
  2. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks het is inderdaad gelukt. Ha loop ik nu vast bij jack!! krijg ik dus niet dood!
     
  3. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Een tip voor jack, de hele tijd rondjes lopen langs de buitenkant en schuilen als het nodig is achter die stenen. Net zo lang lopen tot je genoeg ruimte hebt tussen jou en die minions en dan 1 of 2 pijlen op jack schieten.

    /edit: Maar ik lees pas net dat je daar nog niet bent....
     
    Laatst bewerkt: 28 mei 2005
  4. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: vreemd mij lukt het niet!!!! tot grote ergernis. Ik kan ook nergens meer heen om health potions te kopen toch? Een paar extra van die dingen lijkt in mijn geval niet geheel overbodig! ;)
     
  5. Joene90

    Joene90 Active Member

    Berichten:
    3.970
    Leuk Bevonden:
    1
    Zoveel mogelijk ontwijken en als je kan schieten.. werkt bij mij iig
     
  6. gabb

    gabb Active Member

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    :mad: waarom lukt het mij niet! vreselijk!
     
  7. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    Gebruik je de spreuk Multiple arrow wel en heb je veel health potions bij je?
     
  8. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Als je er voor load en veel traint door veel keer het zelfde stukje te lopen en dus veel experience points krijgt, dan moet je goede dingen kiezen in het groene licht in Hero's Guild zoals health, Phisique.. dan kom je er makkelijk door heen! Met 3 potions moet je het dan halen. Ik had best lang gewacht voordat ik de Arena deed en had eerst veel stukken voor niet gelopen om daarbij veel dingen te krijgen om beter te worden. Ik had het alleen een beetje te veel gedaan want ik vond de Arena veelsTE makkelijk! Met 3 potions er door komen zonder bijna gedood te worden is ook niet echt een uitdaging..

    Edit: In de Arena heb ik trouwens geen boog gebruikt alleen maar zwaard..
     
  9. w a z z u p

    w a z z u p Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable nu zo'n 3 a 4 keer uitgespeelt en alleen de 1e keer was jack moeilijk. de rest was hij een makkie.(en t spel verveelt nog steeds niet, ik ga nu weer evil spelen)
     
  10. Freeloader

    Freeloader Active Member

    Berichten:
    263
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb fable nu net een paar dagen... te gek spel moet ik zeggen _O_
    maar ff over die Arena, die was vrij simpel, alleen ik dacht dat er geen eind kwam aan die rondes. ik heb de Arena gelijk in één keer gespeeld en gelijk gewonnen. Wat krijg je eigenlijk als je Whisper vermoord/ wat is de 'big price'?

    ik ben nu trouwens bij het openen van de Darkwood Cullis Gate... net moeder ff gered :cool:
     
  11. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb haar niet gedood maar volgensmij krijg je 10.000 gold ofzo. Niet zo snel spelen Freeloader je moet genieten. Als je zo doorgaat heb je het morgen uitgespeeld. Vanavond zelfs al :9
     
  12. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Meer geld.
    Thunder is een beetje kwaad op je. En lady grey wilt met je trouwen
    Maar ik moet eerlijk zeggen dat ik de arena maar 1x heb gedaan en ik heb alleen ervaring met als je Whisper wel vermoordt. Voor hetzelfde geld is er precies hetzelfde gebeurt.
     
  13. Victor

    Victor Guest

    Maar één keer? Kun je hem dan meerdere keren doen? *Voelt dat dit een n00b vraag is*
     
  14. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Nee, dat kan niet. Ik bedoel eigenlijk dat ik het spel maar 1x heb uitgespeeld en ik dus ook maar 1x de arena heb gedaan. ;)
     
  15. marieke

    marieke Brrrrrrrrrrrrr

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0

    wat ook wel wil helpen: eerst de minions verslaan en dan Jack aanpakken met bliksemstralen (vasthouden, zijn leven zal dan steeds iets minder worden. af en toe een potion om dit te kunnen volhouden) :cool:
     
  16. Victor

    Victor Guest

    Ik heb weer eens Fable in mijn Xbox Lade geschoven en ik ben op een 'probleem' gestuit; je kunt bij de tempel of Avo geld doneren en dan wordt je jonger, (tenminste, als ik de verhalen moet geloven) maar ik heb nu al 14.000 gedoneerd en ik word maar niet jonger! Is er een bepaald bedrag dat je moet geven of moet je het allemaal in één keer geven?
     
  17. Master Of Blades

    Master Of Blades aka BonkMeister

    Berichten:
    1.422
    Leuk Bevonden:
    4
    volgens mij moet je echt extreem veel doneren. Ik meende ergens €40.000 ineens te hebben gelezen, maar wat is het waard? Het jonger zijn? Dood ga je toch niet en je merkt er verder weinig van, van het ouder zijn. Voor die 40.000 goudstukken kun je beter zo nu en dan een lekker fris biertje van kopen en er een op je pensioen drinken.
     
  18. Victor

    Victor Guest

    Je gaat dus niet dood van ouderdom? Ik had mij door een klasgenoot wijs laten maken dat je vanzelf dood gaat. Naja enige nadeel is dat je vrouw je steeds minder mag.
     
  19. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, van 5000 wordt je jonger (dacht 9 jaar) en bij 40000 krijg je de Sentius. Het kan zijn dat je erst 40000 moet doneren en daarna elke keer 5000, maar ik dacht gewoon de eerste keer al 5000.
     
  20. xboxrullez

    xboxrullez xbox for li(fv)e

    Berichten:
    390
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet tussen de 40.000 en 60.000 doneren. Ligt eraan of je good or evil bent. Dan krijg je idd een wapen.
     

Deel Deze Pagina