Forza vs. GT4 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 6 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waar weet jij het door????? (zo kan ik het ook)

Met een R8 (ookal is ie getuned) is een tijd van 1,5 min sneller dan het record onmogelijk, dat ís gewoon zo. Noch ik noch jij kan met feiten komen, maar als je een beetje realistisch denkt, dan weet je gewoon dat GT4 wat te snel is op de Ring. Ik zag op Gamespot een vergelijking en daar stonden tijden bij. Een Mini had 9.15 op de Ring bij GT4, 9.15 met een Mini mijn reet!

2. JeePee

JeePee Guest

Ik zeg niet dat ik het weet, jij wel:
    Maar met die mini is idd onrealistisch. Maar als je dan na gaat dat mijn record met een Formule 1 auto op 5.45 staat.......

3. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    Met een F1 bak langzamer dan een C9???:confused: Zóóó snel is dat ding uit de vorige eeuw toch niet???:):9

4. JeePee

JeePee Guest

pfffff, hoe vaak moet ik het nog zeggen. TUNEN!!!!!
    (f1 bak is niet te tunen)

5. JeePee

JeePee Guest

Om heel ff terug te komen op dat 'back-fire' of 'afterburning' wat GT4 wel heeft, en Forza niet:

Bron: Formule 1 ABC

Zie je wel dat ik gelijk had :+ , jullie met je afterburning :cool:

6. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    Hmm ja, ik heb dat geplop (vlammetje) ook nog nooit bij Forza der uit zien komen. Kan me wel heugen dat dat wel zo was met PGR 2. Van Gt4 weet ik dat ook niet zo zeker.

7. JeePee

JeePee Guest

GT4 heeft het zeker, en je hoort het nog mooi knallen ook *)

8. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Jp...kun je in gt4 een Audi R8 tunen? Ik meende dat je ergens een keer gepost had dat je je audi R8 tot 1000+ pk ofzo getuned had. Hoe realistisch is dat dan :{

9. JeePee

JeePee Guest

Ja klopt. Waarom zou dit niet kunnen. Alles is mogelijk...als je maar centjes heb :+

10. Meneer Stefan

Leuk Bevonden:
    0
    mISSCHIEN OMDAT DIE BAKKEN AL ZIJN GETUNED;)

[Edit] Caps Lock stond aan |:- [/EDIT]

11. FredKroket

FredKroket Hardcore racer

Leuk Bevonden:
    0
    Die audi r8 is jaren ontwikkeld als een pure prestatiemachine en dan zou je met 2 vingers in de neus ff 600 pk extra eruit sleuren. Dat is echt onrealistisch.

En over het tunen van skylines bijv. Zet er een grote turbo op en je hebt een turbogat van hier tot Tokyo. Daar wordt je auto niet echt bestuurbaarder van. Ook de remmen zijn op een gegeven moment niet meer bestand tegen zulke snelheden. Zelfs met professionele remmen.....

12. JeePee

JeePee Guest

Ja, maar niet 'vol' tuned. Daar zorg ik voor. Voor een normale race hebben de Le Mans auto's allerlei regels waar ze aan moeten voldoen. Aangezien de (bijv.) ALMS niet in GT4 zit, hoeven ze zich ook niet aan die regels te houden ;)

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    het antwoord: Bi turbo }:]

die gele skyline uit frankrijk had een v12 met 4 turbo's 8)

14. JeePee

JeePee Guest

Je ze de meest proffesionele remmen erop + een brake balance controller.

Turbo gat:
    Zet er andere versnellingen op, waardoor hij minder ver terug valt in toeren. Heb je nog steeds je gat, druk je ff op je NOS knopje ;)

15. PGR2

PGR2 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind forza veel mooier dan gran turismo 4
    ik heb ook gt4 kunnen spelen en ik zag dat de graphics veel minder waren
    en de besturing van gt4 vind ik ook wel klote

16. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind bij gt4 er veel realitischer uitzien. misschien is het stukken pixeliger dan forza. maar ik vind forza dr echt nep uitzien.

17. jazz

jazz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    vaak zijn de wagens uit de vorige eeuw sneller dan de hedendaagse. was laatst bij topgear nog snelste cabrio en snelste sedan zijn beiden al 10 jaar oud
    oude porsche 911 en een oude mercedes sl nog iets.
    (lees cabrio en sedan zonda en koeniggs egg gebeuren vallen in andere klasse)

ook bv oude super cars gaan vaak sneller dan hedendaags.
    waarom?
    vroeger hadden ze veel meer vrij spel veel minder veiligheids beperkingen dan wat ze nu hebben.
    hetzelfde geld voor F1 wagens vroegers mochten ze gewoon grote turbo's eriop gooien zoveel pk als je maar wilt en totdat het te lijp werd.
    nu zijn er allemaal rescricties waaraan een wagen moet voldoen waardoor hij minder hard gaat.

andere voorbeelden
    aston martin db7 en db9
    mini en mini cooper s
    de voorgangers presteren beter ook al zijn ze ouder

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Zeg dan niks. Duidelijk heb je GT4 nog nooit gespeeld anders zeg je niet dat de besturing klote is |:- |:-

Naast het tunen moet je natuurlijk ook je auto afstellen waardoor hij beter bestuurbaar is. Down Force aanpassen, gewichts verdeling ect etc. Het is natuurlijk niet zo dat je er alleen extra HP in gooit dat werkt natuurlijk niet. Ook is het van belang dat je de gearratio's aan kunt passen waardoor je gat ook minder wordt.

19. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Sla net het Veronica Magazine open en wat zie ik in de Games sectie: Enthusia Racing voor de PS2. Ik zal het artikel even inscannen en posten.

Laatst bewerkt: 1 jun 2005
  20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43

lol die aflevering is alweer 4 jaar oud ofzo, maar een RUF is geen echte productieauto, ik bedoel het is niet dat je ze zo kan kopen, een RUF is exclusiever dan een ferrari

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina