Ik heb een vraagje over een plaatje dat ik vaker op internet tegenkom. Het is een soort signature dat mijn internet en besturings systeem kan lezen En nouw komt mijn vraag:ik wil ook zo'n plaatje. ik heb ook al die van danasoft geprobeerd maar daar krijg je meer reclame dan dat je een plaatje krijgt dus kan iemand mij helpen
Ik weet echt niet waar je het over hebt, ik wil je graag helpen maar dan moet je wel wat duideljik worden, misschien een screenshot ervan? Als je nou iets duidelijker en met interpunctie typt, en je topictitel volgende keer duidelijk maakt dan zijn we al een stuk verder. btw: Haal aub die spoiler uit je signature, zulke dingen zijn afleidend als je ze gebruikt.
Hij bedoelt zo'n smiley die een bordje omhoog houdt waar jouw ip-adres en besturingsysteem opstaat (dat is bij iedereen dus anders). Dat heb ik wel op meerdere fora gezien, al weet ik zelf niet wat dat is.
Nee, maar The Ultimate Nerds vinden het leuk. Alleen helaas werkt het niet als de ander een proxy gebruikt, want dan klopt er geen bal meer van de getoonde info