Empire Earth 2

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door TumTumTum, 2 jun 2005.

1. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet bergijpen dat er nog geen threads zijn geopend over dit spel.
    het is een geweldig rts spel dat zeker de concurrentie met age of empires aangaat.

Kijk voor heel erg veel informatie op www.empireearth.com, en leg mij uit waarom hier zo weinig over gesproken wordt!

EDIT: weet niet hoe ik plaatjes moet plaatsen ga zelf nar de website dan naar gallery en dan naar screenshots |:- _0/

Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  2. Ice Thunder

Ice Thunder Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het te ingewikkeld. Ik houd het op Rise of Nations en Settlers. :)

3. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net een paar filmpjes ervan gezien, en het is veel gebruiksvriendelijker geworden.
    Zo heb je nu een burger-planner, dit is een schermpje waar precies op staat wat je burgers doen en wat je ze wilt laten doen; bijvoorbeeld 5 man op wood gathering 10 op farming en de burgers doen dat dan vanzelf, geen lompeslomp met elk burgertje kiezen wat ze moeten doen enz.
    daarnaast ook een battleplan waar je mannetjes via de map een bepaalde route kan laten lopen en zelfs plekken kan aanwijzen waar ze guard moeten staan enz.
    deze functie lijkt me heel erg handig aangezien je vaak mensen naar de andere kant van de map moet laten lopen maar ze niet wilt kwijtraken door vijandige torens e.d.!

4. Booster

Booster verified user

Leuk Bevonden:
    0
    een xbox versie van EMpire Earth lijkt mij zoooooooooooo gaaf, maar onmaakbaar helaas:p :cool:

5. Hans NL

Hans NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het wel een leuk spel om het een paar keer te spelen maar daarna heb ik het wel gezien. voor mij is dat allemaal veel te moeilijk, je moet precies op gaan letten welke units goed zijn tegen welke enemy units. ook gaat dat upgraden naar de volgende age veel te makkelijk met die techpoints. en het ergste is nog dat degene die als eerste nuclear bombers kan maken altijd wint. die dingen zijn echt veel te overpowered.

conclusie: doe mij maar aoe 1 2 of 3

6. TumTumTum

TumTumTum LoW Wattuppaaa

Leuk Bevonden:
    0
    Vind het persoonlijk niet zo raar dat nuclear bombs erg krachtig zijn.

7. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    dat is ook niet raar, maar het brengt wel het spel uit balans

dat herinner ik me nog van red alert 2, als iemand daar als eerste een superwapen had, dan had hij praktisch gewonnen.

Deel Deze Pagina