Eindelijk is CDS nu ook uitgespeeld op hard in de CO-OP mode samen met een vriend. Beide hebben we de Medal of Honor gekregen. Ik speelde met Foley en Jones waar Foley in level 13 de Medal of Honor kreeg. De vriend speelde met Conner en Bradley en kreeg met Bradley in level 15 de Medal of Honor. Beide andere speler kregen in level 15 pas hun Bronze Star. Is er iemand die met alle 4 de spelers de Medal of Honor heeft gehaald ??
Heey GForce ik kan geen antwoord geven op je medal vraag maar ik vraag me af is het spel me verdiende geld waard? zijn de graphics mooi?Gameplay goed is het lang houdbaar of gooi je hem nu in je kast nu je klaar bent? Jij hebt hem aantal uren gespeeld neem ik aan dus kan hopelijk goede onderbouwde mening geven want ik heb naast dit spel ook nog intresse in Timesplitters2 en Deathrow en weet nie welke van de 3 ik moet kopen Helpppp me bro
Hmm het zijn 3 verschillende spellen TS2 is niet echt goed. Deathrow is wel leuk. Persoonlijk zou ik voor CDS gaan. Je speelt er vele uren mee. Probeer maar eens de Medal of Honor betalen. (dan moet je m op hard uitspelen en dat heb je niet zomaar gedaan). Als ik jou was zou ik de spellen huren of bij andere spelen om te kijken welke je het leukste vind. Je smaak kan anders zijn als die van mij dus.........................