Nee het speelt niet zoals halo, lees deze review maar eens http://www2.xboxgamerz.nl:2002/scripts/view_.asp?id=454 daar word veel uitleg gegeven over hoe de gameplay is.
tis zeker je geld waard, heel veel afwisseling in de single player, en daarnaast nog meer afwisseling in de multiplayer, het is veel veel VEEL!
Misselijk als in misselijk van je beeld? Draaierig? Ik werd er namelijk een potje beroerd van. BTW. Ik heb de besturing zo aangepast als in HALO. Een ding vind ik kut aan dit spel en dat is dat als je richt, dat je crosshair automatisch terugspringt naar het midden.
Ja, heel draaierig werd ik ervan. Normaal nooit last van gehad, maar met TS2 werd ik toch wel erg beroerd, heeft zeker een half uur geduurd voordat ik weer een beetje bijgekomen was. ECHT ERG
Klopt, had ik de eerste keer ook last van. Maar dat went. Het komt doordat je beeld niet direct reageert als je probeert te richten. In het midden beweegt eerst alleen je vizier, en pas daarna je beeld. Daar wordt je dus zeeziek van :r als je daar niet tegen kunt Bij de 2e keer spelen had ik er geen last meer van. en het spel zelf is leuk. Het is grafisch duidelijk een poort, en de gameplay is redelijk lineair in single play, maar wel spannend. De multiplay is supergaaf. Bots en tig modi om te proberen. Ik vindt 'm zeker de moeite waard.
En toch vind ik het best balen dat met die crosshair. Je word er inderdaad zeeziek van. Ik zet aim dan ook zo vaak mogelijk uit...
Mjah jullie hebben me wel aan het denken gezet Moet ik hem nou wel of nie kopen Ik heb geen zin om na een schooldag waar je strontziek van wordt nog zieker te worden achter je Xbox :r Is de Game verder wel de moeite waard? Ik heb namelijk ook intresse in Conflict Dessert Storm en Deathrow maar heb geen idee welke ik nou moet nemen
wat doen jullie allemaal moeilijk ik zal zegge koop de game en speel het helemaal uit ofzo en dan weer terug brenge als je hem niet leuk vindt met reden dat je het niet mag spelen van je ouders
haha izz geen 12 meer ofzo denk nie da ze dat geloven Daarom heb ik liever een mening van iemand en izz dit dus een nuttige topic zolang er op het onderwerp gereageerd wordt!
the thing is veel erger man, na 1 keer uitspelen is et geen ruk meer aan. daarnaast had ik et in 2 dagen uitgespeeld. (gehuurd) ts2 heerst way harder.
Waarom krijgt hij overal zulke hoge cijfers en zegt iedereen hier dat het geen goed spel is Is het echt zo erg
Hij is vet goed maar het is altijd zo dat als iemand een game slecht vindt, je dat heel erg vaak te horen krijgt. Terwijl de mensen die het spel wel leuk vinden dat 1x zeggen en snel verder spelen Gewoon kopen dus, je zult je er geen buil aan vallen