CDS,Deathrow of TimeSlitters welke moet ik nou kopen

Discussie in 'Algemeen' gestart door ProXi, 22 okt 2002.

1. ProXi

ProXi Watch Out!! Vroemmmm

Leuk Bevonden:
    0
    OK mensen Ik zit al tijdje met deze 3 games in mijn koppie
    Er is alleen 1 probleem
    Ik kan der maar 1 kopen
    Ze hebben alle 3 vrij hoge cijfers overal en dat maakt het alleen maar moeilijker daarom heb ik graag een mening van jullie(die een van deze spellen gespeeld heeft)
    Zou graag willen weten waarom een van deze games goed is of juist niet goed (goed onderbouwde mening liefst) En welke zou ik echt moeten hebben van deze 3?

Thanx alvast

2. Mauriz

Mauriz Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    CDS is een heel ander spel dan deathrow of timesplitters. Ik zou zelf timesplitters hallen omdat die me vetter als deathow lijkt. Ik houd daarom meer van first person lekker veel mensen neermaaien of snipen.
    CDS moet je met een team lopen sommige mensen vinden dat leuk maar ik vind er geen zak aan, de gameplay is wel goed. Alleen het wapenswitchen vind ik te traag gaan en je kunt maar 2 keer saven over een heel level. De grafics zijn ook niet bijzonder goed. Deathow zijn heel veel positeive meningen ik ken dit spel niet zo goed dus een tijwelaar.
    Timesplitter 2 lijkt me echt een super vet spel, de grafics zijn rederlijk tot goed en de gameplay ook. Het enige nadeel is dat je hem niet zelf kan saven maar de multiplayer is weer een goedmakertje. Als ik jou was zou ik Timesplitter 2 halen.
    Veel succes met je beslissing ;)

Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  3. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Proxi, jij bent volgens mij wel een beetje een doorzetter. Ik zou idd. eerder voor TS2 of CDS gaan. CDS alleen spelen....neej, die moet echt mp. Deathrow, sjah...wil niet iedereen hier op m'n dak krijgen maar is echt basket ball met beetje xtra en een stoer uiterlijk, wel leuk, niks bijzonders. kom je binnenkort heel vaak 2ehands tegen, let maar op.:)

4. BoNEz|NL

BoNEz|NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is jouw mening omdat het spel je niet echt ligt, zo kan ik ook doorgaan dat TS2 beetje ronddwalen en beetje schieten is he......Deathrow is zoveel meer als "een beetje futuristisch" basketbal, zonder tactiek ben je nergens hoor.

5. Blade

Blade What?Is it a spider?

Leuk Bevonden:
    0
    Van deathrow en CDS weet ik nie veel. Maar TS2 is zeker een goed spel, heel veel te unlocken in challance mode (een soort minigames) en dan ook nog de leage mode (in je eentje multplayer tegen bots doen waarin je nieuwe multi modes levels of skins kan unlocken. En natuurlijk de single player (die ook samen met een vriend gespeelt kan worden)

6. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat hoor ik ook veel ik denk dat ik deze ook maar neem:9

7. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, net alsof je bij basket ball geen techniek moet toepassen?
    Ik heb Deathrow ook, vind het alleen niet zo leuk als sommige mensen hier. Buiten dit alles schreef ik er al bij dat ik geen discussie over Deathrow wou beginnen.
    Ik heb Proxi een x ontmoet en dacht hem even mijn mening te geven.:)

8. WiXX

WiXX Kijk uit maloot...

Leuk Bevonden:
    5
    koop deathrow, ik heb timesplitters omgeruild ervoor en zeker geen spijt

9. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ok dan Xenior
    Je moet inderdaad oppassen, voordat je het weet staat er een groepje Deathrowfans voor je deur:) Maar hij had wel een zeeerr hoog cijfer in de review van deze site he
    Maar heb jij deathrow al gespeeld of die andere 2?
    Misschien koop ik dan wel allebei die andere in de winkel of maak 2e hands deals zodat ik ze alle 3 kan kopen:D

moet je veel taktiek gebruiken bij deathrow? he bah. Dat het met basketbal vergeleken werd vond ik al erg negatief klinken maar nu taktiek heeel belangrijk is hmmz hehe lama dan:p Lekker killen is veel leuker dan:)
    Nu nog een voetbal game;)

haha shit hij vind deathrow ook al goed
    Xenior tis nu 2 tegen jouw he:p haha ze verzamelen zich al
    misschien moet ik ze alle 3 maar eens checken en jij bescherming zoeken voordat de 3e zich meld

10. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    We'll see... :)

Ik denk dat je beter kan kijken welk genre je leuk vind..

Bij Deathrow is het zo dat het grootste deel van de members die de game hebben het erover eens zijn dat het een must is naast Halo.. En die houden ook van alle soorten games.. Betekent niet dat jij hem goed zal vinden.. Maar proberen kan geen kwaad..

TS2 weet ik niet..

En WTF is CDS???

11. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    CDS= Conflict Dessert Storm
    Check de revieuw van vandaag op deze site

heeh Xenior tot nu toe hoor ik naast jouw veel positieve berichten over Deathrow vraag me af of die wel 2e hands te koop is over een week:)

12. Blade

Leuk Bevonden:
    0
    Conflict: desert storm

13. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Spelling is nooit mijn sterkste punt geweest
    Waarom moet je dat nu weer ff erin stampen:'-(

14. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Argh...ik had het nooit moeten zeggen, luister allemaal even goed...ik geef hem zelf een 8. Is dat geen goed cijfer meer tegenwoordig?! Ik ben nergens negatief, ik word er alleen niet gruizig van. Bwahahah, lijkt wel alsof jullie allemaal hebben meegewerkt aan dat spel. Mag ik gvd mijn mening profileren!!:9
    En ja ik heb Deathrow eerst nieuw gekocht, geruild voor een preorder op Unreal. En nu heb ik hem 2e hands gekocht van iemand die hem niet leuk vond.:eek: Voor 40€ btw.:)
    TS2 niet gespeeld nog, koop ik 2ehands wel, heb zat nieuwe spellen nu. CDS heb ik wel maar...nog niet gespeeld.

15. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bescherming zoeken....bwahhahahahaahahaaahahahahahahaaaa!!!!!!!!!
    Right.:{
    Maarreh...zoals je nu al hebt kunnen lezen vind ik het ook een 'leuk' spelletje.:)

16. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Haha altijd lachen met Xenior:D
    ja ik heb het gelezen

Heey als je een van deze spellen weg doet
    laat het me dan ff weten;)
    betaal 40 eurotjes voor per spel}:]

Trouwens ik ben nog steeds verslaafd aan MotoGp haha
    Hartelijk bedankt voor die deal toen

Ja je eerste bericht klonk vrij negatief moet ik zeggen over Deathrow maar een 8 is toch wel goed. Ik denk dat ze nu wel weer vrienden willen zijn met je

17. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Bwahahaha, wel eerder een 7,7 dan een 8. bwhahaahahhaaha, ik ben echt vervelend. Anyways, nu lul ik zelf over Deathrow...woeps. Vind jij Hitman2 niks trouwens?

18. ProXi

Leuk Bevonden:
    0
    Nee niet echt ik had deel 1 gespeeld op pc en was niet echt iets voor mij
    Het heeft ook geen multiplayer en dat vin ik ook erg jammer
    En heb paar revieuws gelezen en toen vond ik die andere 3 toch wat beter:)

Haha met een 7,7 worden ze straks boos hoor:p

19. dester

dester Nature one

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ze alle drie gespeeld en ts2 is de beste van de drie/

Deathrow is leuk de eerste keer, maar toen ik het nog een keer speelde vond ik er al niks meer aan.

CDS is een zeer goede game alleen in de mp vind ik hem goed.

TS2 is verreweg de beste game en ik denk dat ik die ook het meeste ga spelen van de drie.

20. CyberPunk

CyberPunk XBW Elite member

Leuk Bevonden:
    0
    Lolz... :cool:

Kseen rulezz..

Is per persoon verschillend welke game je nou wel of niet leuk vindt..

De één vindt hem super de ander minder..
    Voor de threadstarter is het beter om het van iedereen te horen..
    Dan weet die dat niet elke game voor iedereen leuk is.. :9

Deel Deze Pagina