1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kapotte X-BOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bigben, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zette vandaag mijn X-BOX aan. Hij maakte een heel raar hard brommend geluid maar ik kon er wel gewoon een spel op spelen. Toen ik hem een uur later weer aanzette maakte hij het rare geluid niet meer. En toen ik hem savonds weer aanzetten maakte hij het geluid weer.
    Ik snap er niks van!!?? :confused:

    Weet iemand meer of heeft iemand een tip wat ik er het beste mee kan doen post het dan please hier!
     
  2. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    denk dat het je xbox' hdd is, heb je nog garantie?
     
  3. Tha_Rix

    Tha_Rix GM JUNK

    Berichten:
    419
    Leuk Bevonden:
    1
    blaas een keer in je fan (ventilator aan de achterkant).. er zit waarschijnlijk erg veel stof erin.. heb ik ook wel eens..
     
  4. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry maar wat is hdd? Ik ben niet zo goed in afkortingen. En ik neem aan dat ik geen garantie meer heb want ik heb mijn X-BOX al ong. 3 jaar.
     
  5. Elite

    Elite Elite TAR

    Berichten:
    1.498
    Leuk Bevonden:
    14
    HarDDisk, harde schijf. Je hebt idd geen garantie meer.
     
  6. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    JA daar ben ik dan ook bang voor :'-( !
     
  7. *Xink*

    *Xink* Spartan U13

    Berichten:
    2.525
    Leuk Bevonden:
    0
    dan word het of een nieuwe xbox kopen of betalen voor reparatie...
     
  8. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gedaan maar het heeft niet geholpen!
     
  9. EvilWasp

    EvilWasp -

    Berichten:
    1.238
    Leuk Bevonden:
    3
    Gewoon trilling met je harde schijf, geen problemen. Er gebeurt niks en het is ook echt niet mogelijk dat het heel erg storend is oid.
     
  10. P-NUT

    P-NUT EdgeMaster

    Berichten:
    77
    Leuk Bevonden:
    0
    Voor een zacht prijsje, wil ik hem wel overkopen van je ;)
     
  11. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan er dan binnen in niets kapot gaan? Want het geluid klinkt echt niet gezond.
     
  12. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    WTF welke idioot stelt er voor een nieuwe xbox te kopen als je xbox een beetje lawaai maakt, tering groeit het geld bij jullie op de rug?
    Je moet iig niet in je fan blazen, blaas je alleen een deel van het stof in je xbox zelf, dat is ook niet echt de bedoeling. Als je geen garantie meer hebt: xbox open gooien en van binnen ff grondig reinigen. Wat xbox addict zegt, zijn gewoon trillingen wss veroorzaakt door stof of wat dan ook.
    Mocht je te lui zijn dit te doen wil ik je xbox wel hebben voor 10 euro, das namelijk makkelijk verdient
     
  13. ITNL3

    ITNL3 Jedi Knight

    Berichten:
    776
    Leuk Bevonden:
    5
    je kan ook het stof opzuigen ipv blazen :p:p
     
  14. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je Xbox 3 jaar oud is, heb je geen garantie.
    Dus zou ik hem eens goed schoonmaken. Dus ook van binnen.
    Met een torx 20 schroevendraaier ff de kap los halen en met een stofzuiger alle mogelijke plekken van stof ontdoen. Het probleem zit hem zeer waarschijnlijk is de ventilator(en).

    Waar slaat dat nou weer op? |:-
    Als je Xbox het echt niet meer doet ga je voor de duurdere optie.
    Onderhoud je Xbox dit laatste halve jaar nog even goed, en bespaar je geld om dalijk een 360 te kopen
     
    Laatst bewerkt: 2 jun 2005
  15. Masster Chief

    Masster Chief Eat my bullets!

    Berichten:
    562
    Leuk Bevonden:
    0
    was ik wel van plan, maar ben benieuwd hoe lang mijn dvd drive het nog vol houdt.
     
  16. Socks

    Socks a.k.a sokken

    Berichten:
    458
    Leuk Bevonden:
    0
    mijne heeft ook moeite gekregen met et lezen van games. Zal ook wel gedeeltelijk aan die thompson drive liggen, want hij doet et vooral bij nieuwe games niet goed ( halo 2 en ninja gaiden, beide deden het niet toen ik ze er de eerste keer in deed :{ ). Maar kan dat miss gefixt worden met zon cd-cleaner? of werkt dat alleen bij pc's?
     
  17. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Of je dvd drive is kapoet, of je hebt inderdaad een shitload stof in je fan... Ik zou je xbox even openmaken en die metalen plaat eraf halen( garantie is er toch af ). En dan even met een stofzuiger of geperste luchtfles even die fan schoonmaken. Maar ik denk eigenlijk eerder dat het de dvd drive is.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Err, welke metalen plaat? De enige metalen plaat die boven de inhoud zit, zit vast aan je deksel, dus die komt automatisch mee.
     
  19. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Hard Disk Drive O-)
     
  20. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ligt er wel een beetje aan wat er tikt. Als het je harddisk is dan valt er wel wat voor te zeggen om meteen een nieuwe te halen.

    Uit mijn Xbox kwam ook een tikkend geluid. Ik had ook geen garantie meer. Ik hoopte dat het wel los zou lopen. Op een dag stond er opeens errorcode 07 in beeld als ik hem opstartte. Toen ik hem later opstartte weer niet en daarna af en toe weer wel. Het zou 110 euro gaan kosten om hem te maken zei de helpdesk van Microsoft en dan konden ze niet garanderen dat je je savegames hield. Ik heb hem niet laten maken. Een paar dagen later lukte het helemaal niet meer om hem op te starten.

    Voor de zekerheid had ik nog wel wat savegames op een memorycard gezet. Maar een paar want op een memorycard past niet zoveel.

    Uiteindelijk is hij toch stukgegaan. Ik had beter meteen een nieuwe kunnen kopen toen hij raar ging doen, dan had ik meer savegames kunnen overzetten naar mijn nieuwe. Ik ben nu echt veel savegames kwijt.

    Iets wat daarbij erg vervelend is, is dat je niet eens van alle spellen de savegames kan kopiƫren zoals bijvoorbeeld de Dead Or Alive spellen.

    Kortom, als je Xbox stukgaat buiten de garantie kost maken bijna net zoveel als een nieuwe en wat savegames betreft kan je bij sommige spellen de savegames niet op een memorycard zetten.

    Iets wat ook vervelend is, is de manier waarop je soundtracks in je Xbox moet zetten. Het duurt erg lang en ik had er veel opstaan, en daarbij ook alle tracktitels ingetikt. Het is een hoop werk om het opnieuw te doen, want het ging ongemerkt en geleidelijk aan, elke keer als ik een nieuwe cd had.

    Het is ook vervelend dat je de inhoud van de harddisk niet van de ene Xbox naar de andere kan kopiƫren. Zelfs als je aan ziet komen dat je Xbox stukgaat kan je niets doen.

    Premium content moet je ook opnieuw gaan kopen als je een nieuwe Xbox hebt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina