[E3 2005] the godfather the game

Discussie in 'Algemeen' gestart door irving_strong, 1 jun 2005.

1. hier is informatie

ik heb het boek altijd een warm hart toegedragen(ik heb de films niet gezien)
    ik weet niet wat ik hiervan moet denken: heilschennis, game of the year,... wat denken jullie?

2. MYSTERY X

MYSTERY X Fysiotherapeut & Dj

Leuk Bevonden:
    31
    Mijn ouders hebben hier thuis zo'n DVD box staan van the God Father..............
    Laatste deeltje 3 gezien......
    En jah, de films vind ik wel super vet. Ook heel de mafia sfeer is altijd gaaf om te spelen (denkt aan het spel 'MAFIA' :) )

Als ik die trailers zie, lijkt het me dan ook een toffe game. Al moet ik wel wat meer zien wil ik een echt oordeel erover kunnen vellen.
    Al met al, lijkt het me, ALS de mafia sfeer GOED wordt uitgewerkt, een echt vette game.

Over filmpjes:
    Ik vind wel dat de AI wat beter mag worden, dat mafia mannetje, loopt er af en toe gewoon op af met zijn gun, terwijl de tegenstander zich verstopt. |:-

Vet pluspunt, is ook zo'n moment dat hij een gangerster VAST pakt, en hij hem op allerlei manieren voorrot schupt, waarna hij hem 4 meter naar beneden gooit.
    Ook als hij in een restaurant staat, en hij iemand moet omleggen, springt hij gauw door een kapot raam. Zag er wel tof uit :) !

Mjah, laten we afwachten........
    _0/

3. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    De verwachtingen zijn hoog gespannen voor deze game.. als het echt gangstergevoel er is word het een topgame.

4. nu maar hopen dat de verwachtingen niet te hooggespannen worden |:-

5. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stond laatst in de XBM dat de regisseur ofzo van godfather het spel afkeurt :p de lol..

6. DC Vogelaar

DC Vogelaar Happy Hour

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik het goed heb is de regisseur van The Godfather dood..

7. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Volgens mij niet.. volgens mij is dat de godfather zelf.. Marlow ofzo?

8. jponline

jponline Maxi!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik hoop dat de xbox met deze game nog een laatste grafisch kunstje kan laten zien. de geliefde console zal nooit vergeten worden, maar het word toch echt tijd voor de 360 als je kijkt naar het aantal grafische toppers die uitkomen. k heb nog hoop!!

9. ik vond het boek heel goed. ik hoop dat een goed spel word :)

10. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Heb een demo gezien van het spel, en wat ziet dat er houterig uit. Snapte dan ook gelijk dat de mensen achter de films (Mario Puzo's de bedenker van The Godfather is overleden) deze troep hebben afgekeurd. Maar mischien komt alles nog wel op z'n pootjes terecht. Wat ik heb gezien had nog heeeeel veel werk nodig, dat was wel duidelijk.

11. Defanatic

Defanatic blauw beest

Leuk Bevonden:
    26

Marlon Brando (don Corleone in deel I) is dood inderdaad. Had hij nog geleefd dan had ie ook op de presentatie geweest van het spel. (bron: pu)

Deel Deze Pagina