1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Kapotte X-BOX

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door bigben, 2 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bun

    Bun gallie

    Berichten:
    252
    Leuk Bevonden:
    1
    Je hebt gelijk, als je xbox ECT kapot is, is het vaak net zo makkelijk een nieuwe xbox te kopen. Maar als ik zie dat hier bij de eerste reactie geopperd wordt dat het wss je hdd is en dat je maar een nieuwe xbox moet kopen, ben je volgens mij toch vrij gek. Hij heeft het namelijk ook over een brommend geluid, en niet over een tik van de harde schijf. Ik blijf erbij, maak je xbox open en stof hem eens goed af (haal je fan etc los zodat je overal goed bij kan). Ik heb het namelijk al meegemaakt dat een xbox een shitload aan geluid produceerde en dat het dan bleek dat de binnenkant met een mm's dikke stoflaag bedenkt was, lijkt me ook niet al te best, je krijgt namelijk resonantie doordat je fan tegen je case / metal shielding aan zit.

    Defecte dvd-drive -> kijk of je ergens een 2e hands of een nieuwe kunt vinden (je hebt er zo rond de 60 a 70 euro nieuw). Deze is makkelijk te vervangen en van het geld wat je over houdt kan je toch mooi een nieuw spel kopen!

    Als het echt moet kan dat wel hoor ;)
     
  2. Netwin

    Netwin Active Member

    Berichten:
    130
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt gelijk. Ik vermoedde in mijn geval meteen dat het de harddisk was en na die foutmelding wist ik het zeker, maar dat hoeft bij hem helemaal niet zo te zijn.
     
  3. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke dan ga ik het proberen om hem schoon te maken!
     
  4. The Pulser

    The Pulser Taking Back Sunday

    Berichten:
    1.456
    Leuk Bevonden:
    0
    eigenlijk staat het voor HardDisk Drive, maar boeiend ;)
     
  5. Xboxmod

    Xboxmod ^^That's me^^

    Berichten:
    1.087
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een thompson drive, maar ik heb geen last van brommen of het niet lezen van bepaalde games. Meestal heeft een philips-drive het meete last van zulk soort problemen. Maargoed je kan het altijd proberen met zo'n cleaning-disk.
     
  6. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de schroeven aan de onderkant van de X-BOX los gedraaid maar ik krijg de kap er niet af!
     
  7. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Alle 6?
    onder de pootjes = 4
    Dan nog 2 onder de stickers :)
     
  8. bigben

    bigben Active Member

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Ow oke! Ik wist niet dat er onder de pootjes ook nog schroeven zaten!
     
  9. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je fan echt zeer zwaar verkloot is of je vindt hem heel irritant,kan je er altijd nog een nieuwe voor 10 euro inzetten ofzo
     
  10. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zeker wilt zijn dat ie niet langzaam aftakelt als die van Netwin, kan ik als je in utrecht langskomt met een harde schijf die voor een zacht prijsje erin zetten, inclusief alle savegames overzetten, zonder hem ook op maar op een enkele manier te modden. Ik maak de xbox alleen open om de nieuwe harde schijf erin te doen.

    Als dit volgen 1 van de moderaters niet gepast is, excuses, maar volgens mij houd ik me aan de regels...
     
  11. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is legaal idd.Gewoon een harde Schijf kopieren.Als je legaal blijft heeft het nemen van een grotere HDD geen zin.
     
  12. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Als mijn Xbox kapot gaat, geef ik uhm aan mijn hond... :p :p

    [​IMG]
     
  13. CasPerZerZ

    CasPerZerZ *Sorteert Pallets

    Berichten:
    341
    Leuk Bevonden:
    0
    Kattenbak ;)
     
  14. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Zien jullie dan echt niet dat het een hond is :p
     
  15. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is natuurlijk niet de bedoeling, meer voor als de oude harde schijf iets niet vitaals heeft los zitten wat niet te maken valt, maar uiteindelijk de harde schijf toch fataal kan worden.

    Greetz, Uriel



    Ps, relaxt dat me account het na 2 jaar inactiviteit het nog doet :9
     
  16. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    jammer alleen dat het via een illegale weg (voor xbw dan) gedaan moet worden.
     
  17. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    In regels staat dit niet als "illegaal" maar misschien vinden ze dat. Ik vind het beter dan 100+ euro betalen voor een kleine vervanging aan microsoft.
     
  18. Slurpgeit

    Slurpgeit Moderator XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.492
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens de regels is alles wat met modchips/welke vorm van ombouwen dan ook illegaal. Inclusief softmods.
     
  19. Uriel

    Uriel Active Member

    Berichten:
    323
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe geen softmod, of een of andere vorm van een mod/ombouwen. Dat leek me toch wel duidelijk in mijn post.
     
  20. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Dan moet je toch weten dat je daarna niet meer op Live kunt.
    Ook fijn dat je dat even erbij zegt.

    En om op Live te kunnen heb je dan een mod nodig. En XBW is daar niet de plek voor :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina