Forza niet leuk online!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vic Vega, 20 mei 2005.

  1. mars15

    mars15 Guest

    Gister was het tof zeg online eindelijk is een nederlandse server

    met hard to ram er bij hehe was mooi
     
  2. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Online vind ik dit spel matig tot slecht! Pgr was vele male leuker, omdat:

    - Je had geen groot verschil met auto's en zeker geen dik getunde bakken.
    - BELACHELIJK, dat mensen online met de lijn en al die rotzooi aan rijden, als ik een server start wil ik zelf bepalen of mensen dat aan of uit hebben staan.

    Soms heb ik het idee dat er niet word nagedacht bij developers over dit soort dingen.
     
  3. QuickSilveR

    QuickSilveR Active Member

    Berichten:
    61
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je beetje actief bent op live kom je er snel achter dat D class de CRX getuned de beste uit de bus komt. Laatste tijd merk ik dat die prestaties allemaal ronddezelfde koers zitten. Maar soms springen er net enkele uit die je als nog er dik uittrekken. Andere auto's in deze klasse maken weinig tot geen kans wat dan wel weer stuk jammer is. De wegligging is ook stukken fijner maar ja nogmaals de een heeft dan net weer een tragere bak.

    Forza is leuk maar ze moesten wat meer dingen inbouwen zodat de matches dichterbijelkaar liggen. Sommige mensen hebben voor elke track een andere setup. en dan kan jij als gelegenheidsracer niet aan de bak hoewel je misschien wel racing skills hebt.
     
  4. venom NL

    venom NL Active Member

    Berichten:
    556
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies over welke forza jullie het hebben, maar die bij mij lagt (bijna) nooit.
    voicelag ook nog niet mee gemaakt.
    dat het een beetje druk in de bochten is... jah kan vooral de eerste lullig voor je, moet je de eerste maar een beetje in houden.
    Dat er mensen vloeken en schelden omdat ze een tikje krijgen, die zijn er veel meer...
    leer d'r mee leven, het is een spelletje.
    maar kraak dan niet gelijk het spel af omdat je het ff niet kan winnen.
    Bij halo kan ook iemand je neer sniperen terwijl je 1 sec geleden de spawned bent...
    meeste races die ik gereden heb, waren wel leuk en daarom vind ik het wel een goed spel.
    dat je verschil in auto's heb is waar, maar wat wil je dan?
    Dat iedereen de zelfde auto neemt, das toch bull-shit of niet...
    in iedergeval wens ik iedereen veel rijplezier toe, en als je nog een paar relaxte rondjes wil racen mag je me toevoegen :p
    Ik race alleen om het leuk te vinden niet om te winnen.
    Ik wacht wel eens als ik mijlen voor sta, kan ik niet van meer mensen zeggen...
    jammer is dat
     
  5. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar slaat dat nou weer op? :{

    Ik ben zeker geen slechte racer (al zeg ik het zelf).. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 30 mei 2005
  6. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    Over dat stock-car only dat is boel shit!!! Forza is er juist voor gemaakt om die shit te tunnen. Als je stock cars wilt ga je toch lekker PGR2 spelen. Of je gaat de career mode spelen zodat je met gemak elke auto to the max kan tunnen. Ik houw zelfs credits over!!!
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Misschien ben ik TE car-freak, maar ik vind het online echt vet.
    Natuurlijk word ik er soms bruut uitgetrokken door iemand die zijn auto beter binnen de klassegrenzen getuned heeft, maar ik geniet van het gevoel dat het spel mij geeft als ik hard werk om snelle rondes neer te zetten. Die "lag" is erg raar. Het is niet echt lag, maar als jij naast iemand rijdt schokt diegene naast je wat licht. Verder moet je niet met te veel mensen online rijden en natuurlijk alleen met mensen die je kent (of die via via de lobby in komen). Ik heb sinds PGR2 een groepje dat redelijk van hetzelfde niveau is en waar het racen erg gaaf mee is. Natuurlijk gaat er wel eens iets mis, maar dat hoort er bij. Een rempunt/apex missen gaat erg snel. Voor de rest moet je niet met te veel mensen online racen. Natuurlijk is het vet, maar de kans op fouten/grote crashes is ook veel groter. Ik rijd liever met een man of 4 a 6.

    Maar tot nu toe ben ik ook net zo hard gegrepen door de single player. Ik voel nog niet de drang om online te gaan ownen (:9) als ik offline ook nog genoeg te doen heb.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    ej mensen , voeg mij es toe, kben nog geen 1 nederlander tegen gekomen !!
    echt frusterend
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    jah is goed wanneer racen >

    in 7 dagen tijd toch 9 uur online gezeten vind het toch redelijk goed, gister ook gewoon een leuke lobby en dan racen vind het goed online
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 1 jun 2005
  10. The_Dutch_Eagle

    The_Dutch_Eagle New Member

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: ik had je al toegevoegd maar ik kan jou nooit joinen als je een invite stuurt
     
  11. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerst 1 ding!! Wat hebben je toch tegen NoObs jullie zijn toch in het begin ook NoObs geweest.

    En heeft Forza een Content Download optie!! Ik krijg het spel volgende week ofzo.
     
  12. mars15

    mars15 Guest

    staat niet achterop |:- :confused:
     
  13. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer want dan kan je niet nieuwe auto's enfo onderdelen downloaden :'-(
    Kan iemad hiet de cover scanen van forza voor + achterkant??!!
     
    Laatst bewerkt: 4 jun 2005
  14. IronChimera

    IronChimera Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je de cover wilt zien, kun je ook gewoon even op een website kijken, bijvoorbeeld die van free record shop: www.frs.nl en op www.teamxbox.com staan de features wel. :)
     
  15. IronChimera

    IronChimera Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens kan iemand mij ff toevoegen? ik ben nog geen nederlanders tegengekomen?
     
  16. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    kan ik onderschrijven... some people overreact als ze een zetje meekrijgen, ik probeer de echt goede rijders ook zoveel mogelijk ruimte te geven, maar laatst passeerde ik bijvoorbeeld iemand in een bocht en toen ik er al half voorbij was gooide hij z'n stuur om om het gat te dichten... alleen toen schoot hij zelf de baan uit en gaf mij eigenlijk per toeval een betere lijn... begon ie enorm te schelden, en daar schoot ik om in de lach (daarbij komt, dat als je je door mij na 3 rondjes nog laat inhalen, kun je ook onmogelijk echt goed zijn :p dus die gast had ook nog eens last van zelfoverschatting...) kheb um daarna zelfs nog laten winnen... maar toch kickte hij me uit de lobby, davon'k wel erg suf... hoe dan ook, ik vin het wel een leuke live-game, en als iemand mij frontaal ramt en mijn auto total loss raakt, danneh... probeer ik gewoon het volgende potje weer te winnen! crashen hoort nu eenmaal ook bij autosport... (maak vast geen vrienden met m'n mening, maar voor de peopletjes die het ook allemaal wat minder zwart-wit zien, khou me aanbevolen voor een potje _0/ )
     
  17. MisTicMac

    MisTicMac Active Member

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde gisteren ook nog eens een leuk potje en vind het juist wel leuk als ik weet dat een wagen beter is als de mijne. Ik zelf rij in een vol getunde golf r32. Maar wist gisteren wel te winnen van 2 gasten met een honda crx getuned en een engine swap.

    Je moest die gasten eens horen. Dat maakt het gewoon tof.

    Wat ik wel veel tegen kom zijn leavers. Rij je 10 rondjes en gaan ze na 5 weg omdat ze dan al ver achter liggen is erg vervelend.

    Maarja.
     
  18. Daddy Snow NL

    Daddy Snow NL Ijskoud de lekkerste

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Tjonge, sommige mensen kunnen wel redelijk overdrijven in hun commentaar hoor!! Ik vind Forza een leuke game online maar speel het hoofdzakelijk tegen vrienden. Wat betreft het rijden in standaard auto's zou ik zeggen, open een room en laat alleen mensen uit je Friendslist toe, scheelt waarschijnlijk een hoop frustratie. En anders je room zo instellen dat er alleen auto's uit een bepaalde klasse in kunnen rijden. Zelf raggen we vaak met een D of C klasse CRX over de circuits en hebben big fun dan. En zoals al eerder gezegd, wil je niet geramd worden (wat natuurlijk altijd kan gebeuren, het is racen tenslotte) dan moet je de collisions uit zetten, hoewel daar ook nadelen aan vast zitten. Tos slot denk ik dat als je hulpmiddelen uitzet je auto wel degelijk sneller word, met name bij het uitkomen van bochten kun je dan tijd winnen omdat de traction control er dan niet in slaat.
     

Deel Deze Pagina