Probleem van xbox en tv?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Timmeh, 5 jun 2005.

1. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Hoi, kijk ik had een xbox waarvan na 2 jaar de hd kapot was gegaan, vanaf het begin zat er een soort tik in die xbox en op een gegeven moment hield ie ermee op. Inmiddels heb ik een andere en zat er vanaf het begin geen tik in :D , nu weer wel :mad: hoe kan dit? misschien is nu over een jaar weer een xbox kapot van mij. STranGe not? kan dit liggen aan de tv dat ie statische beelden over brengt ofzo? ik ben gewoon bang dat mn xbox er over een jaar weer mee stopt,
    bedankt voor jullie hulp

2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Over 'n jaar gebruik je 'em toch niet meer ;)

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Tikken als die nadenkt? Volgens mij is dat redelijk normaal. Je hebt nu met je nieuwe xbox iig weer 2 jaar garantie, dus dat is mooi meegnomen :)

4. twentysomething

twentysomething Trainspotter

Leuk Bevonden:
    0
    on topic: ik zou het echt niet weten

off topic: ga een andere hobby zoeken, playstation ofzo...

5. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Als je het echt niet weet kan je altijd even naar je lokale gamesboer gaan en vragen of het normaal is, zo op het eerste gezicht zie ik weinig problemen. Er zijn zoveel verschillende tikgeluiden ;)

6. unXist

unXist F5 hoer

Leuk Bevonden:
    0

Of je gaat op een playstation forum de fanboy uithangen |:-

Ontopic: Mijn harde schijf tikt zo vaak maar ik heb hem al 3 jaar, misschien heb je gewoon 1x pech gehad de eerste keer, maar als het wel weer hetzelfde voor je is hoop ik iig dat hij weer binnen je garantie kapot raakt.

7. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    ty, maar kijk met mn 1e xbox is het met dat getik ok fout afgelopen en ik ben bang dat het met deze ook zo zou kunnen gaan, t heeft vast een oorzaak ofsow, maar bij vrienden tikt hun xbox niet, en btw t is niet tik, maar TIK je al zit ik met mn mp3 speler op, hoor ik dat getik van dat hoerending nog, hoe kan dit tog?

per ongeluk bij het verkeerde forum, lol ik moest hardware problemen hebben maarjah...

en trouwens een playstation komt hier de deur niet binnen, en ik vraag een vraag (lol) en wens daar antwoord op te krijgen geen flauwe opmerkingen bedankt.

en over een jaar gebruik ik m wel, maar ik weet niet of je op de 360 ook spellen kan draaien van de gewone xbox?! maar dat boeit niet het gaat nu om deze xbox, en of ie niet kapot aan dat getik gaat net zoals de vorige want dat bleek de hd te zijn en die is kapot, kheb een nieuwe en doet t zelfde alleen doet ie t nu nog, maar over een tijdje, nogmaals kan dit aan de tv liggen? bedankt

Laatst bewerkt: 5 jun 2005
  8. RobbertN

RobbertN Banned

Leuk Bevonden:
    0
    Plant je xbox dan aan een andere tv!!!!!!!!!!!

9. Lord Voldemort

Lord Voldemort Tom Marvolo Riddle

Leuk Bevonden:
    0
    Offtopic: Mooi wietplantje @RobbertN :p
    Ontopic: je zal wel rijk zijn als je 2 XBOXEN kan kopen, wrom koop je niet een goeie tv? of een nieuwe Hd? :)

10. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Ja! Dat kan! ;)

Ontopic: Ik denk dat het sowieso geen verband heeft met je tv, je kan er op het moment weinig aan doen.

11. Choumi

Choumi Xbox Avalaunch 160Gb

Leuk Bevonden:
    0
    Vaag verhaal.. :confused:
    Hoe ga je met de Xbox om?
    Ik heb er zelf 2 waarvan 1 alleen herrie maakt als de fan staat te draaien maar die kan ik zelf afstellen op het toerental... Aangezien dit de tweede is waar die TIK inzit zou ik toch maar gaan nadenken hoe die erin komt en misschien wel door onzorgvuldig gebruik.. _0/
    Maar ik kan alles mis hebben, toch? O-)

12. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb in totaal 4 xboxen gehad ( ik wilde er 2 kopen ), waarvan er 2 werkten. Dus de betrouwbaarheid was iig bij mij ver te zoeken.

13. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    wauw ik heb me xbox al vanaf het begin en hij werkt nog steeds,

14. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb die xbox een maand, heb m uitgezogen, sgoongemaakt en wel, goeie ventilatie, staat niet op een vochtige plek, ik doe allusz wat in het boekje staat en het heeft geen nut, en op een andere tv aansluiten heeft geen zin, maar de tik kan door de tv erin zijn gekomen (elektronen) en dan blijft t erin op een andere tv heeft dat geen nut, nouw jah vaag gelul misgien is t broodje aap, maarja, kheb gehoort dat ik tot 27 maart 2007 garantie heb dan vind k t goe, al krijg ik een foutmelding binnen op mn xbox dan gaat ie weg... maarjah t is en blijft raar, een xbox hoort niet te tikken

thnx for everything

15. Mr_Eraser

Mr_Eraser Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    heb hem al 2 jaar, nooit schoongemaakt oid, staat gewoon in een kastje, en ik denk dat de tik die hij hoort gewoon de laser is die tegen het eindpunt aankomt, doet de mijne soms ook wel eens.....je gewonen dvd speler/cd speler ook wel eens als je goed luistert

Deel Deze Pagina