Need for speed hot pursuit 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ikke, 22 okt 2002.

1. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde van WouteR dat die hem al heeft iemand anders die hem al heeft en zo ja wat vinden jullie er dan van?

2. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Reviewcopy :{

Alleen mensen met een US of gemodde Xbox hebben hem :) Hij ligt op zijn vroegst morgen in de winkels.

Het is nog een beetje te vroeg om een oordeel te vellen, ik vind hem nml wel geinig :)

3. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    Zal ik hem bij een XBM abonnement vragen? Of issie het niet waard? Nou, ik wacht anders wel op de review, als er maar geen asociale cijfers worden gegeven... Als die slechter is dan de ps2-versie laat ik hem links liggen en spuug ik op EA...:mad:

4. XboxruleZ

XboxruleZ Xtraordinary

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb m vanmiddag al ff gezien. Hij zag er zeker goed uit, ook zeker beter dan de Cube versie, die ernaast stond. Waarom heeft nintendo altijd zo'n waas over de spellen :confused: :{

5. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Grafisch is die iets beter, qua gameplay is die minder (PS2 versie komt van ander team :{)

6. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij is ook al te koop op dimension plus

7. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het nog steeds een erg leuk spel, kan hem helaas niet vergeljken met de ps2 versie, maar de nadelen die daar van genoemd worden in de pu kom ik in elk geval niet tegen op de xbox versie.

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Vind sommige races alleen wel net ff te makkelijk, heb nu de helft van die championship dinges af en begin nu maar ff aan de hot pursuit tree

9. Angelfire

Angelfire 360'ed

Leuk Bevonden:
    0
    25ste is toch officiele release datum voor Xbox ?

10. Celtic-X

Celtic-X Royal Dutch

Leuk Bevonden:
    1
    [Spuugt op degene die de Xbox versie heeft gemaakt]
    Er wordtook gezegd dat de ps2 versie mooiere effecten heeft... Dat de rest van de graphics op de box mooier zijn geloof ik wel, maar als de gameplay heeft ingeleverd laat maar zitten..

Deel Deze Pagina