Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude

Discussie in 'Algemeen' gestart door Egamer, 13 jul 2004.

1. mark145

mark145 maffiamaffia.nl

Leuk Bevonden:
    0
    ik vind het ook wel een toffe game.
    maar wat ik alleen niet begrijp is welke knop je moet drukken bij trampoline springen als ze buttom zegt :confused:

2. Underdog

Underdog Only Community

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is A.

3. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand waar ik accesoires kan krijgen voor mijn suit. Ik kan nu niet praten met tilly. Das de enige ik heb alle andere dames al uitgespeeld, ik kan alleen niet met haar praten omdat mijn suit niet genoeg uitgebreid is. Ik heb overal gezocht maar kan nergens meer iets krijgen wat ik nog niet heb??

Wie helpt me???

4. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Waar je jouw suit hebt gekocht kun je ook accessoires halen. Ik weet niet meer precies waar. Je moet één van de studenten aanspreken die zich bij dat "rotte" studentenhuis bevind. Dat is de plek waar je hebt moeten dansen voor die zwerfer. De namen van locaties kan ik jammer genoeg niet meer herinneren...

5. holyboy

holyboy The one from above

Leuk Bevonden:
    0
    dat is het probleem, waar ik de suit gekocht heb kan ik niets nieuws meer kopen.

Jammergenoeg

van dat studentenhuis zal ik proberen

6. Jeroensky

Jeroensky Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ken je die automaten? Kijk daar ook eens even in... Daar kan je nuttig spul vinden.

7. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Larry is echt vet 8)

Maar heb hem volgens mij bijna uitgespeeld..Heb hem pas 2 dagen. Het was op het begin echt heel simpel, maar nu beweegt mn zaadcel als een gek en gaan die spelletjes waar je als er een knop verschijnt moet klikken, heel snel. Kan niet te vaak whimp out doen want aan het einde heb je veel tokens nodig :eek:

8. Egamer

Egamer Je weet waarom

Leuk Bevonden:
    1
    Wist niet dat er vrouwelijke gamers waren die Larry leuk vonden met zijn 'stoute' dingen. :) Heb alleen de demo ervan gespeeld en vind het gewoon een rukgame!

9. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ja, ik vindt het ook een c*t game. Mijn zus BTW ook.

10. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Wow, wat een onderbouwing. Wat is er peep aan dan? Het is juist hilarisch en belachelijk. Gewoon tijdverdrijf. Vind het veel leuker dan die hack & slash games. Die zijn pas suf!

11. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je van adventures houd, lijkt dit me wel een aardig spel. Naar mijn mening moet er een nieuwe Monkey Island komen. Die spellen zijn geniaal.

En welke hack en slash games bedoel je dan??

12. Wendy

Wendy Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Ja weet ik veel. Van die suffe spelletjes waar je alleen rondrent en mensen afmaakt (of beesten, baby's, aliens)

Iemand het spel uitgespeeld? Ik snap niet waarom er op het einde allemaal uitroeptekens bij bepaalde dingen komen te staan?...

13. Ruud

Ruud Guest

Ik vond dat spelletje waar je zaad moet besturen na de 4154e keer toch ECHT wel vervelend worden om heel eerlijk te zijn.

14. WiresOUTLAW

WiresOUTLAW ''screw you guyz''

Leuk Bevonden:
    0
    een schande voor de larry serie, dit wanproduct

15. Perfect Mark

Perfect Mark Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Oh, spellen zoals Resident Evil 4 :+ Zit je eerst te zeiken dat mensen hun antwoorden niet onderbouwen, ga je zonder argumenten roepen dat hack en slash games (of andere spellen waarin je rondrent en mensen etc. afmaakt) suf zijn. Het leuke vind ik nog dat je geen voorbeelden kan geven. Maar ja, het zal wel komen dat je spellen zoals Unreal Championship of Halo te moeilijk vind. Voor Larry heb je geen skill nodig lijkt me. Of is het heeeeeeel moeilijk om die dames uit de kleren te laten gaan ;)

Deel Deze Pagina