NBA Inside Drive 2006 en andere XSN Sports games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door PunKBalleR, 5 jun 2005.

1. PunKBalleR

PunKBalleR Soccer freak

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan me dit artikel nog herinneren en hoe teleurgesteld ik was als NBA Inside Drive 2004 freak:

Gamer.nl

Dit artikel is van 30 Maart 2004.

Ik heb al heel lang niks gehoord over Microsoft's XSN sports games. Komen deze games wel uit? :eek:

Heeft iemand een idee?

2. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Geen idee. NFL Fever zal zeer waarschijnlijk niet gemaakt worden, ivm licentiedeal EA. NBA inside drive en NHL rivals zijn wat mij betreft een stuk slechter dan de superieure 2K series. Ik zal er daarom niet rouwig om zijn als MS besluit deze hoofdstukken voorgoed af te sluiten...

/edit: Aangezien andere XSN games, zoals Topspin, zijn opgekocht door 2K Games, kun je er eigenlijk vanuit gaan dat ID en Rivals tot het verleden behoren. Het lijkt mij immers stug dat 2K twee verschillende games (i.e. Inside Drive 2006 én NBA 2K6) per sport gaat uitbrengen...

Laatst bewerkt: 5 jun 2005
  3. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    Amped en topspin zijn over genomen door 2k sports. En daar kommen vervolgen van voor XBOX(360) en playstation. Het probleem van XSN was volgens mij dat niet iedereen zin had zijn email aan zijn gamertag te koppelen. Daar door waren er te weinig mensen die er gebruik van maakten.

Deel Deze Pagina