1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Nintendo Revolution - downloadbare games

Discussie in 'Games' gestart door shizzle.be, 6 jun 2005.

  1. shizzle.be

    shizzle.be Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Nintendo heeft in het Japanse blad Famitsu een lijst van 221 games gepubliceerd die zeker te downloaden zullen zijn voor de Revolution.
    Indrukwekkend! Ik denk niet dat er ooit een console geweest is die bij de lancering al 221 speelbare games ter beschikking had!
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een baggerzooi! Ik dacht dat je alle spellen kon downloaden... Nu kan ik nog geen WCW vs NWO revenge spelen :9
     
  3. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Vond het niet zo indrukwekkend.
    Eerst 8 bitgames uitbrengen voor de GBA en GC en straks is de Revolution aan de beurt :mad:
     
  4. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    best vet... maar is dat downloaden gratis?
     
  5. Hit `em hard

    Hit `em hard gimme one of those!!

    Berichten:
    134
    Leuk Bevonden:
    3

    yeah right;)
     
  6. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4

    Inderdaad.
    Nintendo gaat hier weer veel geld aan verdienen.
    Denk aan prijzen tussen de € 5 en € 15.
    € 15 voor games zoals The Legend of Zelda: Majora’s Mask en The Legend of Zelda: Ocarina of Time.
     
  7. shizzle.be

    shizzle.be Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog niet beslist of de games gratis of betalend zijn. Nintendo denkt aan verschillende formules: sommige games misschien gratis bij de launch, of als je bijvoorbeeld de nieuwe Metroid koopt, dan kun je gratis de oude Metroids downloaden... het zijn allemaal ideeën waar ze nog mee spelen. Maar het zal sowieso niet duur zijn.
    Vergeet ook niet dat deze lijst enkel de lijst van Nintendo is (en waarschijnlijk nog maar een voorlopige), en dat 3d party developers ook games ter beschikking kunnen stellen. Dus deze lijst is nog maar het begin!
     
  8. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb toevallig gisteravond mijn N64 weer van zolder gehaald en afgestoft.

    Heb toen ook voornamelijk WCW vs NWO revange gespeeld!

    Whaha vet lachen!
     
  9. dopmaster

    dopmaster Flying High

    Berichten:
    354
    Leuk Bevonden:
    0
    nou...
    Ik vind deze nieuwe console van Nintendo wel heel 'vernieuwend' hoor!
    Echt een enorme revolutie 8)

    Nintendo is de laatste tijd echt bagger bezig! :mad:
     
  10. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Zelfde trucje dat ze met de GBA doen. MErendeel van de games is een simpele poort van een goede oude game. Zo blijven ze eeuwig teren op hun oude hits, om dan zo nu een dan een hele goede nieuwe game uit te brengen.
     
  11. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    wow!!! er zijn zelfs mario spellen bij!!! VET COOL!!

    |:- O-) :cool:
     
  12. ThaBEN

    ThaBEN Active Member

    Berichten:
    877
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou het echt bij simpele poorts blijven?
    Waarschijnlijk wel, maar zou met vet ruig lijken als je nu ineens spellen CO-OP kunt spelen.
    Of via internet ofzo.
     
  13. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    De revolutie zit in de controller, maar dat hebben ze nog niet bekend gemaakt omdat sony en microsoft het anders weer gaan jatten.
     
  14. Pimmy

    Pimmy Take it easy

    Berichten:
    3.197
    Leuk Bevonden:
    2
    Ja ook echt waarschijnlijk dat Microsoft en Sony nog ff snel na gaan doen...Maar goed kmoet nog zien wat die revolutie dan is, dat backwards compatability kan me echt niks schelen.
     
  15. Burnout Master

    Burnout Master Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn veel dingen van nintendo gejat hoor. Bijvoorbeeld de control stick, schouderknoppen en de trilfunctie in controllers.
     
  16. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    en heel wat verbeterd, de controller van nintendo was bagger, net baby-achtig en al die oudbollige spellen, bah, nix verniewends ofsow...
     
  17. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    dat is dan jouw mening... ik vind persoonlijk de gamecube controller de beste controller ooit.
     
  18. Ereinion

    Ereinion Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    In ieder geval niet zo vernieuwend als jouw spelling. Maar wat bedoel je met 'de controller van Nintendo'. Nintendo zit al iets langer dan Microsoft in de industrie, en hebben al iets meer dan 1 controller gehad. Gelukkig is Microsoft wel revolutionair, met spellen als Halo _0/
     
  19. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik moet nog steeds lachen om dit nieuws. Maar ja, ik zei het al eerder; ze richten zich op de 30+ doelgroep uit Japan (en de rest van de wereld). Die schijnen helemaal gek te zijn van de Nintendo klassiekers. Maar ja, net als Xbox ook van die patience achtige spellen krijgt (of heeft?), is dit volgens mij maar een bijproduct. Als die controller echt zo bijzonder wordt, met zo'n tiltsensor wordt dat de reden om dat ding te kopen.

    Zo heb ik Wario Ware: Twisted voor de GBA gekocht. Ik moet zeggen dat het super leuk speelt met zo'n tiltsensor. Ik kan me voorstellen hoe leuk het zou zijn om de nintendo franchises met deze tiltmogelijkheden te spelen.
     
  20. sargeant swift

    sargeant swift geen titel

    Berichten:
    643
    Leuk Bevonden:
    0
    de controllers zijn idd wel het belangrijkst van een console ja.. |:-
     

Deel Deze Pagina