1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Slechte zaak; mods + pm

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door SoulFighter, 7 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    @da -Z-,

    Was ook een beetje flauw van me...

    @Elgee,

    maar ik niet dat hij het heeft over een of 2 dagen? En moderators zijn er voor niets en ik denk meer dat hij nooit geen reactie krijgt en zich nu dus afvraagt waarom niet? Moet kunnen toch want via PM krijgt hij geen antwoordt..lol

    En aan mr. E,

    Je kan instellen dat je een mailtje ontvangt als iemand je een PM heeft gestuurd en als je een moderator bent van een bekende site lijkt me het logisch dat je wel te bereiken bent...
     
  2. eprode

    eprode Active Member

    Berichten:
    500
    Leuk Bevonden:
    0
    tjees wat voor een topic is dit nu |:- je vragen die je stuurt zullen mss belachelijk of niet belangrijk genoeg zijn
     
  3. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Als hij geen reactie heeft gehad, moet ie niet zeuren en zeggen dat het een slechte zaak is...
     
  4. Cyrax

    Cyrax Weldoener van beroep

    Berichten:
    6.104
    Leuk Bevonden:
    903
    Nooit problemen mee gehad. Ik heb maar een paar keer een PM gestuurd naar een mod, en ik heb altijd antwoord gehad, en meestal dezelfde dag nog....
     
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst binnen 10 minuten antwoord, ik voorzie geen problemen.

    Ik kan me wel goed voorstellen als altijd dezelfde mensen een pm sturen dat je een keer niks terug stuurt. De crew is niet verplicht te antwoorden!
     
    Laatst bewerkt: 7 jun 2005
  6. WarriorSan

    WarriorSan Somewhere in the system...

    Berichten:
    857
    Leuk Bevonden:
    1
    Ook misschien kon zijn vraagstelling wat beter (of hij was gewoon daarom geirreteerd) maar komt er nog een antwoord op zijn vraag of komen er nog 10 zinloze post zoals eprode? Anders kun je beter gewoon deze thread sluiten...
     
  7. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    En buiten dat, je kunt ook nog ZIEN of ie hem gelezen heeft door gewoonweg hierop te klikken:

    [​IMG]
    En dan krijg je een venster waar o.a. dit staat:
    [​IMG]

    Zo zie je dus of ie hem gelezen heeft, of niet.
     
  8. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    oeps, verkeerde tread,
     
  9. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Ik zie dat ik berichten niet lees :+

    In mijn geval bijvoorbeeld, gaf ik niet altijd antwoord, of niet altijd een leesbevestiging. Ga er echter maar gewoon vanuit dat alles gelezen wordt (door alle mods/admins), aangezien je er niet omheen kunt. En dat er niks teruggestuurd wordt, tja, sorry. Mods hebben meer te doen, dat wil niet zeggen dat er niet naar de opmerking oid wordt gekeken.

    Het is toch geen verplichting om iets terug te sturen :confused:
     
  10. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    speedy jij ben een loser.

    ff t geen wat mer t forum te make heeft:

    waarschijnelijk krijgen ze te veel mails per dag en elke dagstapelt t zich op. dus miss krijg je daarom geen antwoord
    dat ze gewoon deleten ofzo?

    weet t ook niet
     
  11. Darkwing

    Darkwing Active Member

    Berichten:
    6.510
    Leuk Bevonden:
    25
    De spijker op z'n kop.
     
  12. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Soulfighter geef is een concreet voorbeeld van een pm die je naar bijv mij hebt gestuurt, die ik niet beantwoord heb.
    Ik lees namelijk iedere pm die ik krijg, en geef daar alleen antwoord op mocht ik het nodig vinden.
     
  13. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Oooooh oke, dan is het goed 8)

    @SF: Ik weet niet hoeveel PM's jij naar mods en/of admins stuurt, maar ik heb zo'n vermoeden dat het er heel veel zijn. Misschien hebben ze het nu wel even gezien.

    Misschien heb ik het fout hoor, excuses dan. Maar dit denk ik omdat je ook altijd met dit soort threads komt aanzetten.

    Dat er telkens dit soort threads komen, en zulk soort PM's verstuurd worden vinden zij misschien wel een slechte zaak.. ;)
     
  14. Cygnum

    Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.697
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet echt zeggen dat ik veel negatieve ervaringen heb met de mods/admins. Over het algemeen worden mijn PM's gelezen en beantwoord en wordt de gevraagde actie uitgevoerd. Een keer gebeurde dit niet. Het is wel al een tijdje terug, maar ik heb toentertijd Volkoren een PM gestuurd met daarin de vraag of hij een draad kon sluiten omdat er al een soortgelijk onderwerp was. Geen antwoord op gehad, noch is het onderwerp gesloten. Verder weinig aanmerkingen, het is over het algemeen goed vertoeven met deze mods/admins ;)
     
  15. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    zucht allemaal van die vage bevooroordeelde reacties.

    ten eerste, ik heb misschien 15 pms in een half jaar gestuurd naar mods, maar daarvan is maar 33% gelezen.

    ik hoef geen antwoord te hebben, maar als mods ze lezen is toc hwel fijn. verder zeggen jullie dat mods niet verplicht zijn die pms te lezen, maar het lijkt me toch wel dat ze dat behoren te doen.

    en ik verwacht echt niet binnen 5 minuten antwoord, maar na een week of 3...
     
  16. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    Hey ketel! Je ziet zwart man! :mad:

    Ik wil niet lullig doen, maar als jij van ons verlangt dat wij jou opmerkingen moeten lezen, lees die van ons ook dan eerst even.

    Bij deze reik ik je de opmerking nog een keer aan:

     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Alweer een whine thread over mods? Hebben jullie niks beters te doen. Blijf dan gewoon lekker weg op dit forum.........het is niet zo dat de mods verplicht meteen moeten lezen of antwoorden!
     
  18. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Weer iemand die de spijker op zijn kop slaat.

    Wij zijn niet verplicht jou pms noch te lezen noch te beantwoorden. Als je een discussie wilt aangaan dat wij niet reageren of jou pms niet lezen, kom met voorbeelden of geef aan dat je zeker weet dat iemand je pm niet gelezen heeft, want dit schiet niet op.
    Ik weet niet of je het al gedaan hebt, maar je kunt hier 'controleren' of je pm gelezen is:

    [​IMG]
     
  19. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    exact, er staat daar dus een heel rijtje ongelezen pm's

    maarja, ik denk dat het de taak van de mods is om pms die ze krijgen te lezen, dat is niet meer dan beleefd.
    en jullie zijn niet verplicht ze te lezen, jullie zijn niet verplicht te modden etc.

    maarja, het was alleen me bedoeling om dit probleem ff onder de aand8 te brengen, maar omdat jullie niet op pms reageren deed ik het via een thread.

    maar aangezien dit een zeikthread is geworden (niet door mijn inbreng) moeten jullie deze maar dichtgooien :{
     
  20. tha BomB

    tha BomB .

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    @soulfighter wat jij zegt slaat nergens op ik stuurde vanmiddag elgee nog een melding en hij heeft gewoon gereageerd .
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina