Welk soort levels willen jullie in Halo 2?

Discussie in 'Algemeen' gestart door SjoerdV NL, 21 okt 2002.

1. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop het niet, maar ik vin het wel leuk dat de Flood en de covenant in de laaste levels(8 t/m 10) tegen elkaar aan het knokken zijn.

2. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    THe Flood komt zeker terug (maar niet zo uigebreid als in Halo) ;)

Je leert waarom de flood gecreeerd is ...

3. SjoerdV NL

SjoerdV NL Hardcore Poster?

Leuk Bevonden:
    2
    zou de flood misschien een geheim wapen van de covenant zijn? de flood is bijna onoverwinnelijk, tast de atmosfeer aan(bijv. als die ¨carriers¨) zodat alle marines floods worden en ze vallen IEDEREEN aan(humans, covenant en die sentinels) kbedoel als zij de covenant, niet meer kunnen winnen dan gaat ook iedereen eraan:confused:

of kan dit niet ivm als dat blauwe robotje(wat is nou echte naam?) zegt somebody has released the flood

4. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    De Flood zijn niet leuk om neer te maaien, ze gorgelen,
    meppen en vallen neer. Covenant neerknallen is pure humor.
    Ow ja, ff terugkomend op jouw vraag Tha Raptor,
    De Flood is gecreeerd door de Forerunner om de arme
    Foreruners onder de duim te houden. Dat experiment
    ging verkeerd. De Flood is geen covenant wapen want
    de Monitor, 343 Guilty Spark (=robotje) zegt:
    "the other specie (soort, dus covenant worden hier mee bedoeld) on halo is responsable for releasing the Flood" Zij hebben de deur
    geopend, dat was stom ( Cortana in lvl 5: The Covenant found something, en now they're afraid) en in level 9 nemen de Flood zelfs een covenant cruiser over (the covenant are terrified that de Flood will repair the ship and use it to escape from Halo)
    De Flood en de Covenant kenden elkaar niet en zijn elkaars vijanden. De sentinels zijn de beschermers van Halo en willen de Flood binnen de perken houden en Halo activeren, waardoor de covenant en de MC tegen de sentinels zijn.
    Die battles tussen sentinels,Flood en Covenant blijven leuk om te zien, maar wat mij betreft mogen ze de Flood schrappen.

*hmm, lange tekst, kan wel lesgeven in Halokunde:D

5. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    wat bedoel je met de arme forerunners?

maar ...the other specie (soort, dus covenant worden hier mee bedoeld) on halo is responsable for releasing the Flood, sluit niet uit dat zij(de covenant) de flood hebben gefokt)

en wtf hebben de sentinels( of hun organische ontwikkelaars) aan het heelal(of tenminste een deel ervan, 25 lichtjaren) aan volledige vernietiging:confused:

6. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Het college gaat verder:
    De Forerunner is een volk, waarin de verschillen tussen arm en rijk erg groot zijn. De rijke Forerunners hebben de Flood gecreeerd(dus niet de covenant, ZIJ zijn niet zo stom om een wapen mee te nemen wat ze niet kunnen beheersen, en als dat zo was, waarom zullen de covenant de Flood pas gebruiken in level 6? Dat doen ze niet, want tot aan level 5 waren zij zelf ook nog bezig met Halo onderzoeken, over wat Halo is. Tijdens een expeditie hebben de Covies de Flood vrijgelaten.)
    om de arme Forerunners onder controle te houden(beetje laag)
    Het experiment mislukte en de Forerunners brachten de Flood onder in Halo's 'to contain and observe' the Flood. De foreruners waren nu veilig en zijn toen verdwenen. De Monitor en zijn Sentinels waren belast met de taak om Halo te onderhouden en ervoor te zorgen dat de Flood op de ring bleef. Indien de Flood zal uitbreken, had Halo nog een laatste reddingwapen namelijk het leven van een melkwegstelsel uitroeien, zodat de Flood verhongert (begin lvl8 ). De Sentinels en 343 GS hadden de opdracht Halo te activeren, het zijn computers, zij voeren de opdrachten uit hun 'protocol' gewoon uit.

7. Unhooked

Unhooked Adrenaline driven

Leuk Bevonden:
    0

Ik begrijp dat halo een speciale super wapen of zo iets is???

8. Michielygil

Michielygil WeekendWorry Thinker

Leuk Bevonden:
    0
    hehe, en ik maar denken dat ik de hele tijd liep te schieten op alles wat bewoog...

9. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Uhhh ik moet dan gewoon denken aan Delta Force.

Wat betreft HALO vind ik sommige levels wat aan de lange kant. Cker als je alleen op Legendary speelt. Ik heb 4 uur gedaan over Assault on the Controlroom.

10. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    Je leert waarom de flood gecreeerd is ... [/B][/QUOTE]

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

11. Spartan117

Spartan117 New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand het boek gelezen?! Ik hoop dat ze van Halo 2 een vervolg maken wat ook aansluit op het boek. Dus waarin je de fellow Spartan soldiers tegen komt die the Fall of Reach dan toch blijken te hebben overleeft dat je op Reach op zoek mag gaan naar survivors, of misschien wel degene die je zo gemaakt heeft (dr. Halsey) Ik hoop op een space gevecht waaraan jij zelf deel mag nemen in zo'n Longsword vliegtuig, tussen de Covenant en Human cruisers/frigates, ik hoop op slimmere Flood, meer buitenlevels, en een meer persoonlijke manier van spelen. Dat laatst klinkt stom, maar ik bedoel daarmee gewoon iets meer interactie met omgeving en NPC's. Vechten met Spartans smen op aarde in New York ofzo, zal wel kick zijn. En natuurlijk de forerunners... Ik ben benieuwd!!!!!

12. Spiderstyle

Spiderstyle Shit Happens!

Leuk Bevonden:
    0
    Uhm. Dat is dus pure speculatie. Er is een mogelijkheid dat de Forerunner verantwoordelijk is voor de creatie van de Flood maar dit is nooit nog steeds geen feit. Misschien komen we er in Halo 2 meer over te weten.

Overigens: De Flood is geen ras maar een bacterie.

13. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    De Flood is een parasitaire levensvorm. Halo is een soort
    opslag en observatiecentrum voor de Flood, omdat Halo van de Forerunner is zullen de Flood wel of geschapen zijn door de Forerunner(op de Bungiesite zeggen ze dit) of dat de Forerunner ze tegen kwamen, ergens, en besloten voor de veiligheid de Flood op te sluiten in ringen, die in geval van nood een universum levenloos maken zodat de Flood verhongeren na een uitbraak...
    Dat lijkt wel het meest logische.
    ow ja, nog even over het arm/rijk Forerunner verhaal, Cortana noemde Halo a fortressed world (spelling?) en dat is engels voor een wereld met grote verschillen tussen arm en rijk. Volgens kan mijn uitleg niet ver van 'de waarheid' zitten.

14. SjoerdV NL

Leuk Bevonden:
    2
    maar ik snap dat nog steedes niet hoe de floods zouden moeten verhongeren? dus het zijn bacterieen die hun gastheer(civenants, humans) ´veranderen´ in die dingen.

:confused:

15. CyberMonkey

CyberMonkey Proud xbox-owner

Leuk Bevonden:
    0
    de gemiddelde bacterie is wel wat kleiner dan die vettige beesten hoor :)

En blijkbaar voeden die beesten zich ook met het organisme dat ze parasiteren, dus als ze niets kunnen parasiteren gaan ze vanzelf dood...

Als ik jou in een kamerke steek zonder eten ga je toch ook dood? :)

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hun nieuwe "HOSTBODY" moet ook eten om te blijven leven. Als de "HOST" streft is de parasiet ook dood.

17. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Alleen de Spore Class Flood(inktvisjes) kunnen zonder
    host leven. omdat deze beesten niet kunnen vechten of ruimteschepen repareren zijn deze minder gevaarlijk. Als het hele universum zonder leven is, en dus zonder Hosts zullen de grote Flood verhongeren en kan een Flood uitbraak zich niet verspreiden over de rest van het heelal alleen op de planeet/halo waar de kleine Flood waren. Als je ziet hoe snel die Flood een covenant cruiser kunnen overrompelen is het begrijpelijk dat de monitor zo'n haast had met Halo activeren, anders konden de Flood ontsnappen. Of Halo alleen vernietigen genoeg was zullen we denk ik wel in Halo 2 achterkomen

18. Elite

Elite Elite TAR

Leuk Bevonden:
    14
    Raptor, de Flood is geen bacterie maar een parasiet, een levensvorm die zich voortplant mbv gastorganismen(wezens). De Spore Flood kruipen in het lichaam van de host en maken zich (waarschijnlijk) meester over alle processen in dat lichaam, zodat de host muteert, uitsteeksels krijgt en dus een Flood is

19. Martijn

Martijn I have returned!

Leuk Bevonden:
    1
    Nog een interessant idee.

De Hunters zijn de Forerunner, zij kunnen immers niet aangetast worden door de Flood.
    Nu denk je misschien, de Forerunner bestudeerden de Flood toch, dat kan een Hunter neven, maar zij zijn ook de Scientists van de Covenant (check TFoR).
    Dit is natuurlijk gewoon weer een hersenspinsel dat voor 99% niet waar is, maar wel leuk om over te lullen :)

20. orgaZm

orgaZm CEV's

Leuk Bevonden:
    0
    flood is een VIRUS, en infecteerd grotere wezens, of zit ik ernaast?

Deel Deze Pagina