Waar kopen de Belgen hier hun games?

Discussie in 'Algemeen' gestart door Yeroon, 21 okt 2002.

1. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Waar zijn ze het goedkoopst? Ik heb al gemerkt dat ze in de Makro goedkoop zijn maar hun assortiment is niet echt up-to-date...

Your impressions, please? Tnx!

2. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    bij de Mediamarkt in Rotterdam hebben ze een groot aanbod, maar wil je het goede koop zou ik naar e-plaza gaan, das naast de media markt

3. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    hoort dit niet bij general chat?

4. McLaren

McLaren Kimi rulez 2003

Leuk Bevonden:
    0
    Is te zien, als ze hem hebben bij Supra Bazar koop ik hem daar, anders bij Bart Smit of CompuWorld in het Ringshoppingcentre Kuurne.
    Mss dat ik ooit wel eens naar Game Mania zal gaan ook.
    Waar koop jij ze?

5. Ikke

Ikke New Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat is nou precies je vraag, bedoel je nou waar kopen de belgen die hier op het forum zitten hun games, of bedoel je waar kopen de belgen hun games als ze hier zijn :confused: :+

6. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'als ze hier zijn' hoeft toch geen nederland te zijn..? dus hij bedoelt de belgen hier op het forum natuurlijk.....

7. Mr.blond

Mr.blond Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik koop die van mij in het computerwinkeltje in Mechelen, ze hebbe alles van pc ( intresseeert me niet) maar daarnaast oook alles van xbox ( ik geloof dat ze nix van game cube of PS2 hebbe staan)
    dus daarom, omdat ze xbox gericht zijn
    maar aangezien dat vrij ver is en als het niet anders kan in de Cristeaansens

8. XBox_Frank

XBox_Frank die-hard-core

Leuk Bevonden:
    0
    'als ze hier zijn' hoeft toch geen nederland te zijn..? dus hij bedoelt de belgen hier op het forum natuurlijk.....

ik denk dattie bedoelt, waar je als belg je games in Nederland het best kan kopen, alsie bedoelt wat jij zegt moet ik mijn woorden terug nemen, want ik ben geen Belg

9. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Ik koop al mijn games in GAME MANIA.
    Als ik een spel beu ben geven ze 1/3de van de nieuwprijs.Niet veel, maar je kan toch wat geld uitsparen.

10. ICE

ICE Ik was het niet.

Leuk Bevonden:
    1
    kan je ze dan niet beter via xbazar verkopen krijg je er denk ik wat meer voor 8)

11. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar mijn locatie kijkt dan zie je dat ik in Belgie woon...

Dus vraag was weldegelijk -en niet echt moeilijk om te snappen dacht ik- waar ik het best mijn games in België koop...

Bedankt aan alle personen die reeds een relevant antwoord op deze simpele vraag konden geven!

Edit: waar zijn er "Game Mania"- winkels, vind er niets van terug op hun website?

Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  12. SnipeR nr 1

SnipeR nr 1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    staat wel op hun site : [url]www.gamemania.be [/url] , kijk daar in die linkerkolom, daar staat een rolmenu en kan je de winkel naar keuze aanklikken

ik koop trouwens ook bijna al mijn games en stuff daar!!!

13. Yeroon

Yeroon Shmoob

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de prijzen bij GM? Zijn die een beetje schappelijk of is het dezelfde 70€ (69.95€) zoals overal elders?

Of staan er ergens prijzen op de site? (Misschien als je member bent?)

Laatst bewerkt: 22 okt 2002
  14. maximus

maximus loud pipe save lives

Leuk Bevonden:
    0
    Meestal 69.99 euro maar soms staan er nieuwe spellen in de aanbieding. (zo'n 5 euro goedkoper)
    Ze werken wel met een punten systeem (100 punten is ongeveer 15 euro korting op je volgende spel)
    Je kan ook kosteloos een spel bestellen en dan bellen ze onmiddellijk op als het binnen is.

15. SnipeR nr 1

SnipeR nr 1 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    k heb al veel bij GM gekocht, maar ik heb nog nooit een punt gekregen ( heb een klantenkaart) hoe zit da met die punten?

Deel Deze Pagina