Tennisgames op de Xbox

Discussie in 'Algemeen' gestart door Scotch, 23 okt 2002.

1. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil een tennisgame hebben voor m'n Xbox, maar ik weet niet welke. Er zijn nu al:

- Slam Tennis
    - WTA Tour Tennis

En binnenkort komen ook nog eens uit:

- Fila World Tour Tennis
    - Tennis Master Series 2003

Is één van die eerstgenoemde games aan te raden? Ik heb al wat reviewtjes bekeken en het leek niet veel soeps.

Fila World Tour Tennis heb ik even gedownload voor de PC, en kon me ook niet erg lang boeien.
    Tennis Master Series 2003 was eigenlijk dé tennisgame waar ik op wachtte, maar ik heb er nu de demo van en hij valt me ook een beetje tegen. Wel redelijk realistisch, maar het gaat erg langzaam allemaal.

Zijn er al geruchten of Virtua Tennis (2) naar de Xbox komt? Daar wacht ik eigenlijk toch wel het meest op.

2. LLas

LLas Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zover ik weet is er nog geen Virtua Tennis gepland. Van de genoemde spellen lijkt Slam Tennis hier nog het meeste op, maar is helaas niet beter.

3. houtbakker

houtbakker Console addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook te wachten op een goede tennisgame. Virtua tennis heb ik op de Dreamcast gehad, die was echt top, een van de beste games overall die ik ken, goede gameplay, mooie graphics en een lange speelduur. Ik heb nog nooit gehoord dat Virtua Tennis (2) naar de Xbox komt. Ik had mijn hoop ook gezet op Tennis Master Series, maar nu hoor ik van jou dat die tegenvalt? Heb je die demo gespeelt op de pc of de xbox?
    Slam Tennis en WT tour vallen tegen naar wat ik gehoord heb, helaas, huur ze aners eens, mischien valt het je mee.

4. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Tennisgames op de Xbox

Ik heb de PC demo. De graphics zijn best mooi, het geluid is ook zeker niet slecht, en vooral de player animaties zijn heel erg goed. Maar ik vind het te traag gaan, er zit geen spanning in zoals bij Virtua Tennis. Probeer hem anders zelf even, hij staat op www.fileplanet.com.

5. HAWKEYE

HAWKEYE Regular dude...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind tot nu toe de controls te traag... Druk ik op een button en eventjes erna reageert de speler pas...

Hopelijk komt er snel een tennisgame welke wel snelheid heeft...

6. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Een demo zegt heelaas niet altijd veel en de XBOX versie zal ook wel anders zijn !

Ik heb de voorgenoemde spellen (behalve- Tennis Master Series 200:cool: allemaal gehad en weer evensnel van de hand gedaan !

Heelaas ben ik als Ex-VirtuaTennis speler ietwat verwend....

Maar mijn verwachtingen voor - Tennis Master Series 2003 zijn hoog !

1 november is de releasedatum in Holland dus daar verheug ik me best wel op !

We shall see !

PS: WTA is the worst tennisgame ever....brand er je handen niet aan !
    Slam is een leuk tussendoortje maar valt ook tegen !

7. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de Tennis Master Series demo nog ff wat vaker gespeeld, en ik moet zeggen dat ie me toch wel beviel. Met de moeilijkheidsgraad op Master gaat het opeens een stuk sneller allemaal en wordt het echt lekker moeilijk.

Deze game heeft wat mij betreft toch de beste kansen op het moment om dé tennisgame voor de Xbox te worden.

8. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Van de vier heeft volgens mij tennis masters het meeste potentieel.

9. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0

ff offtopic maar ik zie dat je Tour de france hebt !

Hoe is die ?

10. Jos

Jos 1337

Leuk Bevonden:
    0
    Tip: Geen Tennis Game!

11. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0

Tip: STFU!

12. Chrisvr2000

Chrisvr2000 Gamer P.S.

Leuk Bevonden:
    0
    Re: Re: Re: Tennisgames op de Xbox

op zich wel leuk, grafisch ook goed. enige nadeel is eigenlijk dat niet alle officiele renners en teams erin zitten.

Deel Deze Pagina