Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben vanmiddag naar de Free Record Shop, Dixons en de Bart Smit geweest. Alle 3 zeiden dat ze 'm morgen pas binnen krijgen. Ben erg benieuwd.
     
  2. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    de xbox versie is stukken sfeervoller dan de pc versie volgends mij...van pc versie heel erg grijs e.d.
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    post ze maar
    :)

    en als je veel politie achter je aan heb achtervolging

    gaat het spel dan niet sloom ?

    was op de ps2 wel
     
  4. Bonafide Hustler

    Bonafide Hustler Hustler

    Berichten:
    347
    Leuk Bevonden:
    0
    foto met de video camera van het spel he ;)
    ik ben nog geen frame drops tege gekome _O_
    daimn het begint te kriebelen nu ik dit typ... ik ga weer verder met GTA san andreas _O_ kostte 60 euro maar 100% waard ;)



    _0/ Peace Out
     
  5. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen zodra ik 'm heb meteen de Ambulance en Vigilante missies doen (deed ik bij Vice City ook). Zodat ik meteen 150 health/150 armor heb en daardoor de rest van het spel een stuk eenvoudiger is.
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Precies _O_

    Met welke gun knal jij dan de koppen eraf? Met handgeweertje lukt niet en met uzi ook niet. :{ Ow je kan trouwens op het dak van sweets huis een uzi vinden. Tis maar dat je het weet :D

    Weet jij hoe je naar achter kan kijken als je in een auto zit? :{ Volgens mij kan dat niet maar ik vind dat best onhandig. Ik wil tijdens het rijden zien wat er achter me gebeurt. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  7. Newbie

    Newbie Xbox 360

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is dat niet echt de vervanging van de 'hidden packages'. Die wordt namelijk al ingevuld door het over-sprayen van concurrende gang-tags.
     
  8. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb zelf een paar weken van tevoren al de official strategy guide voor gta SA voor PS2 gekocht, zelfde verhaal maar nu kan je alle fotoshots en dergelijke wel in een keer vinden....

    achteruitkijken doe je door je rechter joystick naar achter te trekken..

    die Gun lijkt mij een Sniper rifle of niet?
     
  9. L3MMING

    L3MMING Command & Conquer !!

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    kan de persoon die hem in een winkel gevonden heeft donderdag overdag dat even melden, dan ga ik er ook op uit.. alvast bedankt..
     
  10. bramb

    bramb Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    mensen niet om et een of ander, maar ik zie niet op de site van de lokale gameshop staan dat ze morgen (donderdag 9 juni) om 11:00 GTA:confused:an andreas gaan verkopen...zou die game niet eigenlijk pas op de 10e uit komen? in dat geval vind ik et vrij kut dat GCshop doet alsof je hem op de 10e als eerste in huis hebt...
     
  11. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    IK hoop dat ze hem vandaag aan me verkopen:d
     
  12. Lt_assassin

    Lt_assassin GetHighRuleThaWorld

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    is er ook al een forum waarbij gepraat word waar mensen al zijn in het spel...(xbox version natuurlijk;))
     
  13. jponline

    jponline Maxi!!!

    Berichten:
    426
    Leuk Bevonden:
    0
    hahahahahaha ik lach me dood om de pc fanboys _0/ _0/ . wat een afgang. je hebt dus nu ook een soort lock-mode voor de pc. je moet de rechtermuistoets ingedrukt houden om te kunnen richten. dat werkt echt voor geen ene METER dus he!! als er nog mensen zijn die twijfelen welke versie ze willen, en een niet hele goede pc hebben. KOOP DE XBOX VERSIE. eerst was pc versie stuk beter door het betere ''richten''. nu ist gewoon niks meer. ajus meej de pc.
     
  14. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de graphics van sa op de ps2 dan ook slechter dan bij vice city?

    Ik schrik erg van jullie reacties op de graphics en de besturing....
    Jammer hoor dit. Ik weet niet of het terecht is want daar moeten we nog 14 uur voor wachten. |:-

    Kijk alles ff wat positiever; bij de xbox hoeft ie bijna niet te laden in de spelwereld van sa. En je hebt tog een betere gameview, (of hoe je dat noemt)
    je kunt verder kijken naar het landschap.

    Ik vind dat je ook moeilijk een ordeel kunt geven als je de game nog niet hebt.
    Of hebben sommige v jullie m wel? waarvandaan :eek:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  15. M Leonhart

    M Leonhart PS4: Fingodox

    Berichten:
    455
    Leuk Bevonden:
    0
    [​IMG]

    hehe, prachtige screenshot
     
  16. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb Free Record Shop, Dixons, Bart Smit en Intertoys gebeld en ze zeggen allemaal pas morgen gvd.. :mad:
     
  17. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Hebben ze de lading van vandaag al binnen dan? Ik ga zo ook maar weer ff aan de telefoon hangen. Derde keer alweer O-)
     
  18. martijntjeG

    martijntjeG Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    Review staat nu op gamespot.com, de Xbox en PC-versie hebben hun verbeteringen maar ook wat minder goede dingen. Ondanks de 9,2 was ik toch een beetje verrast door de negatieve punten: Xbox heeft bijvoorbeeld ook lange laadtijden en soms magere graphics. Verder schijnt de besturing beter te zijn geworden op de meeste punten, behalve het vliegen...

    http://www.gamespot.com/xbox/action/gta4/review.html
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  19. Metal_Wolf

    Metal_Wolf Active Member

    Berichten:
    754
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze hebben 'm wel maar verkopen 'm gewoon niet. Ik belde Dixons:

    Ik: Goedemorgen, hebben jullie San Andreas voor de Xbox al binnen?
    Dixons: Moment, zal even voor je kijken....
    *Eej ik heb iemand aan de telefoon voor San Andreas.. Moet ik tegen 'm zeggen dat we 'm morgen pas binnen krijgen?*
    Dixons: Nee sorry nog niet binnnen.
     
  20. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind de review van Gamespot juist zuigen. Er zijn ten eerste bijna geen laadtijden :D En ten 2e de controlls zijn niet goed uitgewerkt. Een paar voorbeelden.

    Je moet om naar achter te kijken de Witte knop en de Zwarte knop inhouden. :mad:

    Als je in een auto of op een fiets zit en naar rechts wilt schieten moet je de witte knop en A inhouden. En dat moet beide met 1 duim! Dat betekent dat zoiets voor een XXL controller onmogenlijk is.

    Maar voor de rest zijn de controlls goed. Somige zagen een probleem bij het fietsen. Maar dat is wel goed gedaan hoor. De rechter tricker werkt perfect voor snelheid te maken. :cool:

    /Edit ik heb nu pas 5 uur gespeeld O-)

    /Edit2

    Dat is bullshit. Je kan nog wel gewoon richten. Je kan op 2 manieren aimen. Lock-mode en gewoon aimen, dat is dus op de pc met de muis. Op de xbox kan je ook met 2 manieren aimen. Ook lockmode en je kan er ook vanaf dus gewoon echt third person shieten. *) O-)
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina