Hallo, als dit niet het goeie forum is verplaatst hem dan aub! Ik heb vanochtend de import van GTA San Andreas binnen gekregen, ik heb echter een probleem met mijn TV. Het spel is namelijk alleen in zwart wit! Ligt dit aan de TV en zo ja, hoe kan ik het verhelpen? Ik heb gehoord dat een Advanced Scart Cable genoeg moet zijn? Kan iemand dat bevestigen? Anders koop ik zo'n ding voor niks... Geen gezeik over illegaliteit btw... kijk maar op www.tothegame.com en je kunt zien dat het spel vandaag in de US is uitgekomen, ik heb hem dan ook legaal MET doosje etc. in mn bezit! Leuke pre-order
Je tv ondersteunt het NTSC signaal niet, je kan dit verhelpen met een kabel waarbij allemaal puntjes zijn, helemaal vol. In Europa is dat niet het geval.
illegaal is het niet, beetje dom is het wel als je een europese tv hebt. amerikaanse games zitten namelijk op die ntsc norm en de europese op pal. dat werkt niet met elkaar. je mag eigenlijk blij zijn dat je überhaubt beeld krijgt
Als je een normale xbox hebt neemt hij geneens NTSC discs, tenzij je een USA xbox hebt wat me zeeeer onwaarschijnlijk lijkt, maar stel dat hij dat toch heeft, haal je tv kabel voor tv zenders er eens uit. Met mijn PS2 heb ik hetzelfde probleem, alleen dan niet meer.
Precies! Aanvulling: Met deze kabel kan je dan Europees, Amerikaans en Japans in kleur op je tv krijgen. Toch heb ik een vermoeden dat je een kopietje hebt van GTA. Knap dat als ie VANDAAG uitkwam in Amerika je 'm dan al had. Heb je het opgehaald met de straaljager??
k heb hem ook gedownload, boeie, doe niet schijnheilig, de meesten hebben hem al gedownload! als hij snugger is download hij gewoon ff een PAL versie, die ntsc kreeg k ook niet aan de praat!
Mja. volgens mij hebben enkele heren hier niet de [faq]faq[/faq] gelezen want daar staat dus o.a. duidelijk in: Dat geld dus ook voor het hebben over downloaden, etc. Deze thread gaat in ieder geval dicht, en zie dat meteen maar als een waarschuwing mochten mensen zich geroepen voelen om het verder in andere threads over dergelijke zaken te hebben want dan volgen andere maatregelen.