Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Haarlem wordt ie gewoon al verkocht hoor bij de Dixons
    Alleen heb ik m bij gcshop besteld dus krijg m pas morgen :confused:

2. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar in haarlem dan? want ik belde en toen zeiden ze morgen wordt ie verkocht

3. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Dixons grote houtstraat, ik ben er net geweest en hij stond gewoon in de rekken

Anders kan je altijd nog Eplaza of Digifan proberen, die hebben m ook al waarschijnlijk

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  4. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Wehehe ... ik kom er net achter dat je in The Hood (:cool:) Kan basketballen :9

Mijn record is 0,6 meter !

5. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    Mijn probleem is dat ik het op de ps2 gewent ben. Een Driveby op de xbox is naatje bijv.
    Je zit met de witte en zwarte button. Die kan je niet goed gebruiken.
    Straks als je in een flink vuurgevecht zit moet je van target kunnen wisselen. Nou doe dat maar eens met de xbox controller. De ps2 button layout is veel handiger.

Tja en grafisch. Volgens mij heb je net zoveel popup als op de ps2. Drawing distant is iets meer, maar dan ook echt iets.

Ook vindt ik het raar dat je niet je eigen soundtrack kan kiezen, maar dit kan aan mij liggen.

Mijn Conclusie. Hij is alleen leuk als je hem nog nooit op de ps2 gespeeld hebt.
    Tja waarom ik hem dan gehaalt hebt? Je bent een GTA fan of je bent het niet.
    bovenstaande is een persoonlijke mening

Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  6. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Je eigen soundtrack zou wel moeten kunnen
    en trouwens ik hoor heel veel klachten over de xbox besturing maar kan je die button layout niet gewoon aanpassen zoals bij de meeste spellen?

7. patsem

patsem zie hierboven

Leuk Bevonden:
    2
    soundtrack : Ik zou niet weten hoe
    Layout : idem. zou niet weten hoe

8. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ergens gelezen dat je je muziek kan selecteren om een eigen radiostation aan te maken, ik ga het ff voor je uitzoeken

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Yo ik heb uhm gehad op de ps2. En ik ben er blij mee. Je kan je eigen soundtrack veranderen met de D pad. De controllers is niks aan te veranderen. Maar dat vind ik dan het enige minpunt.

/Edit

En trouwens ik vind een xbox controller 1000X fijner in de hand liggen. Omdat ik dat gewend ben.

10. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    "Audio-wise, Xbox’ers will, of course, get to use their own tracks (although this is one of the few games where custom soundtracks aren’t a necessity). And, as an added bonus, GTA: San Andreas will take ripped tracks and create a “pirate” station; adjusting the levels and adding commercials and call-outs just like a standard GTA channel."

Dit is uit de review van teamxbox.com

In Vice City was het zo dat als je met de D-pad de radiostations afliep je vanzelf bij je eigen tracks uitkwam, misschien moet je dat eens proberen..

11. BuSSiE

BuSSiE BuSSiE

Leuk Bevonden:
    0
    @HaloTrooper NL

Ik denk ook niet dat ik problemen met de besturing zal hebben ik kan lezen en schrijven met mn xbox controller S :p

12. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Sorry dat ik dit zeg maar wat zijn sommige mensen toch zeikerds.... Beetje lopen te ouwehoeren over de controlls daar kan je toch aan wennen? en ik denk dat dit spel gaat ownen op de XBOX. en wat maakt het ook uit wat de GFX zijn?? ik heb um al zelf een paar dagen op de pc en vindt het tot nu toe de BOMB!! :p veel succes.

13. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    vanaf morgen ben ik een vieze onrechtvaardige boze wilde schietgrage slechtrijdende misdadiger }:]

14. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    ik heb hem al zien liggen bij bartsmit maar er staat op de achter kant 1-2 spelers weet iemand hiet meer van?

15. Edwin1984

Edwin1984 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja op bepaalde plekken kun je samen mensen afknallen binnen een bepaalde tijd. Zo heb je nog een paar van die lame minigames, het stelt niet zoveel voor en is ook zeker geen volwaardige MultiPlayer.

Iig dit was in de Ps2 versie het geval, aangezien de gameplay 1:1 is overgezet zal het op de xbox wel niet anders zijn

16. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Na ongeveer 4 uur gespeeld te hebben is mijn eerste indruk erg positief. Ik heb de ps2 versie nooit gespeeld dus ik kan niet echt vergelijken maar ik vind de graphics best mooi.

17. Mika Kimi

Mika Kimi McLaren Mercedes

Leuk Bevonden:
    0
    Hier in Sneek ligt GTA ook gewoon in de schappen, bij de Dixons,
    erg jammer om te zien hoe ze daar liggen terwijl ik 'm gepre-ordered heb en nog een tijd moet wachten.

Geduld is een schone zaak (zeggen ze.. )

18. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb m ook gepreorderd, jammer anders had ik m nu al kunnen spelen, ik had vandaag een extra korte dag

19. soolmaan

soolmaan Lonely Together

Leuk Bevonden:
    2
    betekent dat, dat je dan een andere controller moet kopen, of kun je ergens je knoppen instellen? want neem toch aan dat het schieten vanuit een voertuig bij deze game een must is?!?

20. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem bij free record shop in hoofddorp gekocht, dus nog lekker korting ook haha.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina