1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360: Geruchten en Feiten [DEEL 2]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door JKI, 16 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    nou hij zegt dus dat er geen 19 procent btw over de prijs komt...
     
  2. Sol

    Sol Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu komt microsoft met een zeer goede marketing stunt aan. Er gaat reclame over de xbox 360 in de nieuwe editie van Playstation magazine staan.

    bron: http://www.majornelson.com/2005/06/07/xbox-360-in-playstation-magazine/
     
  3. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Die hebben ze er al bijgerekend.
     
  4. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
  5. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Waha lol, zal Sony blij mee geweest zijn!
     
  6. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Geweldig. _O_ Hier kan je scans vinden.

    Heeft iemand de link naar het J Allard video-interview met Kikizo al gepost? Klik.

    Nog een interessant artikel over Xbox Live op 360. Klik.
     
  7. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik wil dat blad wel graag hebben, lekker veel info over de xbox :p
     
  8. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt door een moderator: 9 jun 2005
  9. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    ik bedoelde eigenlijk te zeggen dat als er BTW bijkomt, dat het niet perse 19% hoeft te zijn. Kijk, dat wij in NL nu 19% aanhouden is een Nederlandse regel toch? Misschien is het in US wel 6% ofzo.

    geen verstand van verder :p
     
  10. nfsu dragmaster

    nfsu dragmaster Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    pas werd er hier op xbw gezegd dat de je op de 360 niet xbox(1) games kon spelen..
    nou hoorde ik laatst bij gamekings (volgens mij weet het niet meer zeker)
    dat je wel gewoon je xbox 1 games erop kan spelen...
    mijn vraag is nu ... wat is het nou...

    edit: ik weet het al.. hier is de link waar je het antwoord kan lezen
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  11. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Het staat ook gewoon 20 keer in dit topic:)
     
  12. Sindagon

    Sindagon use the clumsynes

    Berichten:
    2.387
    Leuk Bevonden:
    2
    die link is toch geen goed antwoord op je vraag. Als je kijkt naar de datum staat daar 17 mei. Toen (en nu nogsteeds niet eigenlijk) was het niet duidelijk of dat waar was.

    Wat MS gezegt heeft is dat hij (de xbox360) BC word met de Top Selling xbox games. Dit kan van alles zijn en kun je heel ruim zien, of juist niet. Dus hoe het precies gaat werken weet nog niemand :)

    ow en wat betreft gamekings, die heb gewoon niet goed geluisterd.
     
  13. woolyonline

    woolyonline I will kill you!!

    Berichten:
    929
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet of iedereen het al weet, ik heb geen zin om alle 50 pagina's na te kijken om te zien of het al is gezegt. Dus zeg ik het maar:

    XBOX 360 IS BACKWARDS COMPATIBLE (bron veronica gids)
     
  14. RobbertN

    RobbertN Banned

    Berichten:
    3.722
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je die pagina scannen van veronica magaizine!!
     
  15. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    223
    Nogmaals hij is niet volledig Back wards compatible ... voor de meeste spellen wel ... maar niet alle spellen
     
  16. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, dat heb ik dus ook al zovaak gezegd!!
     
  17. Vegetom

    Vegetom whojow!

    Berichten:
    1.810
    Leuk Bevonden:
    3
    Jeux France beweert informatie te hebben ontvangen wat betreft de launch van de Xbox 360. Het zou hier om betrouwbare bronnen gaan die nauwe contacten met Microsoft onderhouden.

    Erg schokkend nieuws zit er niet tussen maar ik zal alle beschikbare informatie op een rijtje zetten:
    - De Xbox 360 zal voor eind November dit jaar wereldwijd in de winkels liggen.
    - Om een wereldwijde launch te garanderen zullen slechts zeer beperkte oplages Xbox'en beschikbaar zijn. In Frankrijk zullen bij de launch tussen de 60.000 en 80.000 Xbox'en in de schappen liggen. De volgende grote lading zal februari volgend jaar beschikbaar zijn.
    - De prijs van de Xbox 360 zal varieren tussen de 300 en 400 euro (!)
    - Bij de Xbox 360 zullen bijgeleverd worden: een afstandsbediening, een headset en een draadloze controller.
    - Xbox live silver zal ook direct beschikbaar zijn.
    - Tot slot zullen de games afkomstig van de Microsoft Game Studios voor de "normale" prijs van $59,99 verkocht worden met het doel dat meerdere uitgevers dit voorbeeld volgen.

    Dit alles is nog niet officieel bevestigd maar er wordt verwacht dat Microsoft binnekort enkele nieuwe details bekend gaat maken over hun next-gen console.
     
  18. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    wat een eigenwijze mannetjes surfen hier zeg!
    denken jullie echt dat bladen en gamespogramma's niet zullen afwachten tot ze een nieuwtje zeker weten??
    als ze elk gerucht in hun blad of programma zetten zijn ze na een aantal keer niet echt geloof waardig meer, ze zullen daarom het alleen plaatsen als het echt super zeker is, dus als er in verschillende bladen/gamesprogramma's iets wordt gezegd kun je gerust aannemen dat het waar is...
     
  19. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is ook wel een leuk nieuwsbericht!

    http://www.ownage.nl/news/7095/

    Er is misschien niks van waar maar toch, het zou wel mooi zijn als het klopt!

    Citaat: Bij de Xbox 360 zullen bijgeleverd worden: een afstandsbediening, een headset en een draadloze controller. :cool:
     
    Laatst bewerkt: 9 jun 2005
  20. NL Eagle

    NL Eagle Californication

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    0
    hmm, ff rekenen: er wonen in frankrijk zo'n 70 miljoen mensen.
    reken 70.000 consoles die er worden uitgegeven in frankrijk; dat is dus per 1000 inwoners 1 console(!)
    reken dat om naar nederland en dan kom je op 16 miljoen inwoners, wat betekent 16000000/1000 is 1 console per 16000 mensen!!!!
    als mn berkening niet klopt hoor ik het wel, maar als het klopt dan weet ik waar ik de dagen voor de launch verblijf...voor de grootste gameswinkel in utrecht:mad:
    ik hoop niet dat het te koud wordt, want het is wel eind november...dat wordt een neiuwe slaapzak...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina