Silent Hill 2 : Restless Dreams !

Discussie in 'Algemeen' gestart door JaysonX, 23 okt 2002.

1. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand deze game al ?

En zo ja....wat zijn de bevindingen ?

Laatst bewerkt: 23 okt 2002
  2. Sam_Fisher

Sam_Fisher Guest

Ik weet niet hoe hij is maar ik wacht nog even op:

- FIFA 2003: 1 november (maar wordt uitgesteld)
    - SEGA GT: 8 november
    - Splintercell: 14 november
    - Unreal C. 15 november
    - Colin McRea 25 oktober

Pas dan ga ik mijn geld uitgeven. Ik ben nu bezig om mijn spellen die ik nu heb te verkopen om mijn (nu al grote) budget te vergroten.

3. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ken de PS2-versie, het spel is echt goed! Ik heb gelezen dat de Xbox-versie wel een extra passage heeft, maar dat het niet echt veel toevoegt aan de reeds bestaande PS2-versie... Ik vind Silent Hill 2 een van de beste horrorgames die er zijn, sick, ijzingwekkend en walgelijk... Als je hem nog niet hebt, is de Xboxversie een optie denk ik... Mijn review van de PS2-versie vind je via de volgende link: http://p2g.mxmm.com/review.php?titel=Silent Hill 2

4. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Jayson man, ik dacht jou kennende klik ik nu op een thread die mij vertelt wat jij ervan vond. Mij een beetje in de maling nemen he!!:mad: :+
    Anyways, budget van mij laat het kopen nog heel even niet toe helaas, zijn zoveel grappige games. Maar is vast geen miskoop, Fatal Frame lijkt mij wel veel leuker. Kreeg daar koel meeltje van in meelbox. Daar lieten ze zien wat sites over Fatal Fr. gezegd hadden. Daar stond onder andere in dat een site zei" Fatal Fr. makes Silent Hill2 look like Disneyland." Bwahahahaa!!
    IGN zei trouwens"The most scariest game we ever played"
    Ahum...lijk ineens wel prometeam van Tecmo...:confused:
    Back on topic....iemand hem al gekocht? Impressies plies?:)

5. Elite_Force

Elite_Force ...

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Fatal Frame ook, en die is supergriezelig... Maar of dat spel Silent Hill 2 doet verbleken als zijnde Disneyland... Ik denk het niet, hoewel Fatal Frame erg goed is... De effecten van Fatal Frame zijn verrassend, en grijpen je naar je keel, maar Silent Hill 2 is creepy like hell... Kies nu zelf! :D

6. Xenior

Xenior Serious Xenior

Leuk Bevonden:
    0
    Whahahaha, was gewoon leuk om te schrijven, koele reclame!:9 Ik moet ze uiteraard alletwee hebben.:cool:

7. JaysonX

JaysonX "THE" X !

Leuk Bevonden:
    0
    Hahahaha ! ;)

Ik heb hem besteld ! Krijg het morgen geleverd !
    Zal van de week ff mijn bevindingen posten !

Tot die tijd hebben anderen misschien meer ervaring met SH2 !

8. LadyBug

LadyBug Guest

Ik heb hem wel gespeeld, valt tegen

Deel Deze Pagina