Aangezien ik wat probleempjes heb met Paintshop pro maak ik deze topic aan. Zo ver ik weet is er nog geen bestaande thread over paintshop pro maar als dat wel zo is, mijn excuses. Barst los met al je vragen en problemen.
Ik begin wel Ik heb een plaatje gemaakt, maar nu wil ik een andere kleur er van maken. Dit lukt alleen niet, heel raar. Dit zijn de kleuren die ik kan kiezen, kan iemand mij helpen
Paint shop pro? houw toch op. Probeer adobe photoshop en illustrater eens daar kan je veel meer mee doen!
Gebruik gewoon macromedia fireworks dat werkt echt heel makkelijk en je kan er mooie dingen mee bouwen.
gewoon in de menubalk bovenaan, 5 plaatsen rechts van bestand ofzo. /Edit: note dat ik paint shop pro 7.0 gebruik
Dit programma is het enige waarmee je wat kunt ? maar kleur veranderen kun je nog niet eens stap snel over naar adobe nu je hier ook nog geen (...) mee kunt. mijn tip
Ik heb wel photoshop, maar met photoshop geeft hij het zelfde aan, als ik dan vak een kleur wil geven word het ineens grijs ook al geef ik dat niet aan, echt gaar :{
Kweet niet of dit je helpt maar ik kan het maar proberen e www.pixel2life.com daar staan er 46 tutorials voor je klaar. Ik denk ook wel die voor het kleur te veranderen :d:d
het enige makkelijke aan paint shop pro is de pallete bedoeling.. die vind ik iig in ps niet echt makkelijk..