Online sucks!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Head Ninja, 29 mei 2005.

  1. DOG-PrinceAkeem

    DOG-PrinceAkeem Dutch Outlaw Gamers

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het wel een goed punt wat je hebt Head Ninja, alleen met de titel zul je heel wat mensen op hun teentjes trappen O-)

    Het is inderdaad zo dat er grote verschillen zijn tussen de MP en SP in spellen. Maar je moet het ook kijken van uit kant van de ontwikkelaars, zij maken immers (spellen, consoles, computers) niet voor hunzelf of voor ons maar enkel alleen voor geld.
    Het maken van een goed spel kost tegenwoordig gewoon heel veel en ze moeten het ook nog is terug te verdienen. SP spellen zou je gewoon kunnen downloaden en spelen, en met online dwing je ook de mensen ook te betalen.

    Ik zelf heb jammer genoeg geen xbox live(mijn moeder heeft geen Inet) maar ik zou het wel erg vet vinden. Thuis op de PC speelde ik al bijna altijd al MP (Diablo, Starcraft, Joint Operations) Het is gewoon leuk om met bekenden en onbekende te gamen. Wie wil er nou niet met de besten van de wereld meten en hopelijk ruler of the world worden in een game :9

    De toekomst ligt gewoon volgens mij in online gaming, maar er zullen altijd nog wel SP games gemaakt worden. :p
     

Deel Deze Pagina