Jet Set Radio Future heb ik een week gespeeld en die ligt sindsdien stof te happen. Ik vind er geen reet aan.
hunter hapte duidelijk stof, nou ja nu niet meer heb hem vandaag heb hem vandaag heb de post gedaan, en als het goed is krijg ik nu pgr
ik heb 2 dagen geleden Ghost Recon gekocht dus die ben ik nu heftig aan het spelen (als ik de tijd heb ) Rallisport Challenge --> Af en toe Sega GT 2002 --> Af en toe Fifa 2003 --> Vaak Jet Set Radio Future --> haast nooit (kom maar niet verder bij een stuk) Splinter Cell --> af en toe ja ik weet het..splinter cell is hartstikke gaaf..maar ik kom ook daar niet verder duzz..vandaar dak 'm maar af en toe doe Ghost Recon is op dit moment THE GAME!!!
Mechassault -----> Speel ik vaak op Xbox live Ghost Recon -----> Speel ik vaak op Xbox live en ben bezig met campaign Halo ------> Ben bezig met legendary(vet moeilijk) Unreal Championsship -----> Speel ik ook op Xbox Live Hitman 2 ------> Ook nog volop mee bezig Splinter Cell -----> Even mee gestopt omdat er nog geen nieuw level is Dead Or Alive 3 ------> Speel ik bijna nooit meer