als shenmue 2 toch niet in europa komt, warom wordt er dan nieuws over geplaatst? Ik bedoel dit niet lelijk ofzo maar zoals in het laatste bericht over shenmue 2 gaat het zo van: voor shenmue liefhebbers, is dit echt een must have...enzo, maar als hij niet in europa komt, dan vertel je ons gewoon wat je mist ofniet? Zoals ik zij dit is niet lelijk bedoeld. edit/ sorry, dit had ik op vragen/opmerkingen moeten plaatsen of niet? surry
Het was dacht ik nog niet zeker, ze zijn nog aan het overlegen zover ik het gehoord heb. Ik hoop wel dat ie komt.
Ja ik vind het ook behoorlijk vaag! Als er gevraagd wordt: "komt ie nou wel of niet?" dan wordt er de hele tijd om heen gedraaid. Er heeft een paar maanden trouwens ook iets in het nieuws gestaan dat ie niet kwam. En als het dan op de frontpage gezet wordt zet er dan een datum of een bevestiging dat ie komt bij.
Ook al komt die niet.. Er zijn zat mensen die hem gaan importeren.. En nieuws is nieuws.. Mocht de game het extreem goed doen.. Dan zou het me niets verbazen dat die alsnog naar Europa komt.. Ze houden je op de hoogte van al het Xbox nieuws.. Of je het nou leuk vindt of niet..
Nou ik vind et een beetje overdreven, niet iedereen heeft de mogelijkheid te importeren en de game is niet exclusief en alweer iets van een jaar oud en deed het op de dreamcast niet goed in Europa waardoor ie waarschijnlijk toch niet hierheen komt
Het is en blijft een gerucht, verkracht het nou niet meteen naar 'Shenmue II komt niet naar Europa. Het is ons nog steeds niet 'officieel' gemeld en eigenlijk ga ik er nog gewoon vanuit dat die komt..