Pro Evolution Soccer 4 [Deel 8]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Peter OtH, 7 apr 2005.

  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Kan het ook zijn dat je tegen Arsenal verdeigender speelt?

    Topploegen (Arsenal) spelen over het algemeen wel altijd aanvallender dan sub-topers (Lazio) dus je hebt waarschijnlijk tegen Arsenal ook veel minder kansen gehad omdat je veel meer verdedigen moest.

    Op hoeveel * speel je btw?
     
  2. Mogie

    Mogie Active Member

    Berichten:
    112
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhm even daarop inhakend speel het liefste tegen Real Madrid, want die spelen zo aanvallend dat ik daar altijd met een nulletje of vijf tegen win. tegen veel zwakkere tegenstsnders heb ik altijd veel meer moeite (ML op vijf sterren)...
     
  3. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik ben niet echt goed, dus ik speel op 3 sterretjes. Ik moest inderdaad wel meer verdedigen, maar kansen die ik normaal gesproken gewoon pak, kon die keeper er vrolijk uit houden. Maar ook bijvoorbeeld tegen AC Milan kan ik wel een goal of 3 a 4 maken per wedstrijd, alleen om een vreemde reden lukt het me niet tegen Arsenal. Ligt echt aan de kwaliteit van die keeper denk ik, moet haast wel. Ik speel zelf overigens ook aanvallend met drie spitsen. Ronaldinho voorop uiteraard ;)

    Ik ga echt niet bewust slechter spelen tegen Arsenal hoor, ik wil gewoon winnen ;) Over die conditie lijkt me ook niet zo waarschijnlijk. Eerst een goede conditie, dan een mindere tot slechte conditie, en meteen een wedstrijd erna weer goed? :confused:
     
  4. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Het kan ook gewoon zijn dat jezelf iets slechter speelt die ene wedstrijd.Heb ik ook wel last van.Win ik tegen RBC met 1-0 en een wedstrijd later tegen ManU win ik weerl gewoon met 4-0

    Net als in het echte voetbal laten we maar zeggen ;)

    edit//met conditie bedoelt hij waarschijnlijk de gekleurde pijltjes.Die kunnen van wedstrijd tot wedstrijd veranderen :)

    edit2//laat ik de typo's er ook maar even uithalen ;)
     
    Laatst bewerkt: 8 jun 2005
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zegt mr Pitt die één keer tegen mij heeft gespeeld! :+
     
  6. Pauche

    Pauche Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wedstrijd was genoeg om te zien dat je hopeloos bent.. moet je voorstellen.. *)
     
  7. supermike

    supermike Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn ploeg PSG ( op 5 sterren)

    Keepers : Alonzo , Benhamou & Makalamby
    verdediging : Kompany , Burgnich , Vermaelen
    Evotargo , heinze , Dagaka , Mendy , Armand
    Midden : Essien , Muntari , Xavi , Rothen , Ben archour
    Park ji Sung , Boskovic ,Nakata

    Aanval : Buffel , Pauleta , Ljuboja ,Voyner , R. Smith
    Ogbeche , Djadjedje , Vucinic

    worden te oud : Pauleta , Rothen , Nakata , Alonzo
    niet goed : Armand , Ljuboja en Park wordt ook nie echt beter meerµ

    iemand waardige nie overdreve dure vervangers ?
     
  8. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    je hebt een aardige zoot onbekend spul,

    koop Vd. vaart,
    helaas zitten maduro en Babel niet in het spel, of haal Affelay, talentje voor strax in de toekomst
     
  9. mars15

    mars15 Guest

    Komende dagen ook maar is ff de namen editten en dan master league spelen speel alleen live nu
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Zucht..never mind!
     
  11. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    deze spelers zijn jong en komen op die posities wel goed tot hun recht denk ik.

    Pauleta : Owusu Abeyie(arsenal), adebayor (as monaco) , kone (roda jc)
    Rothen& Nakata: Montolivo (Fiorentina), Fafiani (twente) , Mendes da Silva (NAC)
    Alonzo: frey (parma), moens (willem II)
     
  12. YunSung

    YunSung Active Member

    Berichten:
    539
    Leuk Bevonden:
    0
    Goede aankopen, je moet niet al te lang bezig zijn..Anders zijn ze namelijk al wel oud..

    Clichy (L), Arsenal, SB en SMF
    Cardarson (R), ?, SMF, OMF
    Bojinov (R), ?, CF
    Koop trouwens Lewis, topkeeper!
     
  13. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer vaak met de teams wie ik speel een beetje trouw te blijven aan het land waar die teams vandaan komen, zodat als ik met een italiaans team speel ik ook vooral italiaanse spelers in m'n selectie heb zitten. Rekt de houdbaarheids datum van je ML carriere ook flink.

    Allemaal Kemy Agustien van Willem II kopen, super goeie verdediger (alhoewel hij in het echt gewoon middenvelder is).
     
  14. SAMUS

    SAMUS Active Member

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoe je all star team kan krijgen in pro evo 4?
     
  15. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Zitten er niet in dus je moet ze met behulp van de editor zelf samenstellen :)
     
  16. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat vind ik eerlijk gezegd best wel jammer dat ze dat eruit hebben gehaald , vooral voor eens gewoon met z'n 2en tegen elkaar te spelen met zo'n all star teams..
    In Pes 3 zat et niet , maar in de ISS spellen wel en kdacht toch dat die van dezelfde uitgever waren..
     
  17. Booster

    Booster verified user

    Berichten:
    763
    Leuk Bevonden:
    0
    voor in de masterleague is een ALL STAR team echt bagger hoor,
    maar om zo tegen vrienden thuis te spelen is wel leuk jah

    weetje wat ik moeilijk vind?
    met een goed team in de 2e divisie spelen, begon dus met Barcelona een nieuwe career, dit is mijn 3e zeisoen, en eindelijk sta ik dik 1e en promotie komt eindelijk...
    als je met een goed team in de 1e divisie speelt is het gewoon veel makkelijker om aan te vallen
     
  18. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Lol, ik heb precies hetzelfde. Ik ben nu bezig met Barcelona in het tweede seizoen, maar om 1ste te worden is flink pittig.
     
  19. hiny

    hiny Master of Battle

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    :confused: , moeilijk?
     
  20. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.743
    Leuk Bevonden:
    1.942
    Heb vandaag een keer weer PES4 gespeeld. Heb zelf een WK gemaakt en speelde met nederland op 4*.Damn wat kun je PES4 binnen een maand verleren.Had echt moeite om te winnen pas bij de kwart finale begon ik weer makkelijk te scoren.Voor de tijd had ik geen moeite met 6* maar daar moet ik nu nog even niet aan denken :)
     

Deel Deze Pagina