cheating in halo 2

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door PureMaximus, 11 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    Het cheaten in halo 2 is nog niet afgelope. dit was misschien al redelijk bekend maar voor de mensen die het nog niet wisten.

    Er is een nieuwe cheat. Een soort van hack die de gedownloade maps kan beinvloeden. Zoals overal superjumps van de host. Of suicides door je eigen gegooide granaten.

    Ook de oude standby is nog niet weg. Nog steeds word je door losers die niet normaal kunnen spele ge stand-byd. Alleen gebeurt het nu korter.

    Ik word hier helemaal gek van en vlgens mijn gevoel doet bungie er geen donder aan.
     
  2. Toxic Squirrel

    Toxic Squirrel 1+1=2

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Owww Bedankt dat je het meldt
    :D
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    je vergeet helemaal dat ze ook supper snel over d map lopen, en hun playlist kunnen beinvloeden, want als je dan kijkt welke mappen ze spelen, blijkt dat ze alleen warlock spelen.
     
  4. EmJee

    EmJee Aiight

    Berichten:
    1.144
    Leuk Bevonden:
    0
    En Bungie doet er niks aan? Ook niet echt een goede service.
     
  5. Gold Elite

    Gold Elite Guest

    Waarschijnlijk werken ze er al aan. Ze kunnen niet zo 1, 2, 3 een update maken.
     
  6. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Dit hele spel is vanaf het begin al 1 grote cheat geweest :{ .
     
  7. Vinnie 78

    Vinnie 78 Vinnie vinyl

    Berichten:
    519
    Leuk Bevonden:
    0
    Yep, en daarom speel ik dit spel al vanaf het begin niet meer.
     
  8. Boxxanna

    Boxxanna Active Member

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    1
    Het irriteert mij echt dat ik na het standbyen ook nog dit aan moet zien. Ik heb 2 volle boekjes met cheaters erin staan, k heb ze ook naar bungie gemaild. geen een van die gozers is gebanned. echt klote.
     
  9. XTM

    XTM Metaal

    Berichten:
    692
    Leuk Bevonden:
    1
    Bah, net zag ik weer een cheater, met zijn klote superjumps. :mad:

    Bannen die zooi.
     
  10. PureMaximus

    PureMaximus Guest

    bungie deed er ook 6 maanden over om een updat te maken om stand by te verhalpen. en nog gebeurt het.

    en als je erover op bungie.net klaagd word je gebanned.

    ik snap niet wat die lui daar doen.
     
  11. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Vandaag en trouwens de hele week al te vaak gecheat daarom heb ik maar besloten met halo2 te stoppen totdat bungie besluit om de nieuwe maps alleen maar in custom games te doen en HOOGUIT in team training. Want die hacks zijn gewoon niet meer normaal, zonet hadden die gozers battle rifles waar sniperkogels uitkwamen (+auto-aim) en konden ze SUPER hoog springen.
    Dus GTA San Andreas here I come! ;) :9 :D
     
  12. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Bungie is zo lelijk bezig serieus, heb het helemaal gehad met Halo2. Aangezien ik ook GTA heb, ga ik die gewoon spelen. Heb je geen last van cheating en al die andere troep. Bungie kan het overduidelijk gewoon nog niet aan en het cheaten zal ook niet gestopt worden, zolang ze zo lelijk blijven doen en mensen bannen die gigantisch zeiken op Bungie.
     
  13. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Daar heb je tenminste géén cheaters :)
     
  14. MiGilleS

    MiGilleS Green Mile User

    Berichten:
    725
    Leuk Bevonden:
    0
    JAh idd maar wat ik HEEEEEEEEEEEEEL irritant vind is als ik dan een keer een potje HEad to Head doe dat ze ALTIJD !! gaan standby cheaten LOZERS !! dat zijn ze mensen die dat doen moeten ze van live gooien ook al deden ze het maar voor 1 keer !
    Ze weten gewoon dat ze niet van je kunnen winnen dus gaan ze maar cheaten ! NOOBS ZIJN ZE !
    Maar er zit eigelijk wel een compliment voor je in want ze vinden je gewoon eng :p
     
  15. markie52

    markie52 Active Member

    Berichten:
    182
    Leuk Bevonden:
    0
    cheaters zijn gewoon altijd losers... als je lvl 35 ben met cheaten, heb je toch ook geen enkele skills?!
     
  16. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ze doen er ook nie veel aan. Als ze nu iedere dag een keer boven in de leaderboards keken, dan kunnen ze al zat cheaters en boosters bannen. Zo moeilijk is dat toch niet. En een keer een boze post over bungie op hun forum en ze verwijderen hem, de watjes.

    Ik begin Halo 2 ook een beetje zat te worden, daarnaast kan iedereen deze game goed spelen. Gewoon een goed wapen hebben en je kan iedereen ownen. Daarnaast heb je nog de auto-aim dus iedere noobie kan iemand raken want dat doet de game voor je. Ik heb laatst weer is RTCW gespeeld. Dit is tenminste een echte game, geen cheats, geen auto-aim. En één soort wapen. Halo 1 was perfect, goed uit gebalanceerde maps en wapens deze game zuigt.
     
  17. jeroen kroes

    jeroen kroes hertog jan ownage

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    heb je wel eens meegemaakt dat als je met battlerifles in die sneewmap speelt(srry ben vergete hoe hij heet) dat ze heel veel cheaten als je 1 kogel onbtvangt van een battlerifle dat je al dood bent :confused:
     
  18. SPARTAN 117

    SPARTAN 117 Still G.U.D.

    Berichten:
    16
    Leuk Bevonden:
    0
    Cheaten is echt zo kansloos. Het lijkt me trouwens niet eens leuk. Heb je een of andere prestatie gehaald, maar wat zegt dat nou over je als je toch cheats gebruikt, helemaal geen ruk dus.
     
  19. Rovak

    Rovak Guest

    Da modden op live is echt lol! vechten met vliegende warthogs, superjumps wanneer je wil, aimbots, spartans schieten, granaten schieten met smg, scarab gun in multiplayer enz =), echt vet!
     
  20. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Nop en het is spel is egt zoo vet :D :D
    Raad hem iedereen aan die gek wordt van dat gecheat op halo2 :p

    @ Rovak: dat zal best maar dan moeten die Hackers dat niet in matchmaking gaan doen :{
     
    Laatst bewerkt: 11 jun 2005
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina