Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 2 mei 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. TimL

TimL val dood teef

Leuk Bevonden:
    0
    Je bedoelt een huis? Jazeker dat kan. Heb je wel een speciaal overval voertuig voor nodig en het moet s'nachts zijn.

2. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat wist ik wel, maar ik bedoel zo'n fastfoodrestaurant ofzo..

3. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    body armor ligt in een soort museum ofzo...een heel leeg gebouw in ieder geval....

4. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha cool ik landde tussen dat gebouwtje...aan de linkerkant..

Ben trouwens ook ff naar de stripclub geweest en heb foto's genomen..dat mag wel.. :) ?? ...maar zodra je over het hek heen springt wordt je beschoten..

Wat ik niet snap is het volgende..
    ik was de pizza tent aan het beroven en ineens lag er een brandblusser..die draaide...ik dacht dat ik hem kon oppakken..maar dat ging niet...vreemde zaak...

5. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    dat kan wel.... waarschijnlijk moest je [L] indrukken om je grafitti bus te vervangen :)
    maarre... beroven? kreeg je er geld voor? zo ja? hoe? :p

6. mars15

mars15 Guest

ja tuurlijk.. gewoon naar binnenlopen en die gasten achter de balie neerschieten

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    is mij ook nog nooit gelukt.. als ik ze onder schot hou (nadat ik me voer heb gehad :p ) dan gaan ze met hun handen omhoog staan, en dan sta je daar een tijdje, heb ik er geen zin meer in, en knal hun kop eraf :p

8. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    maar je krijgt dus geen geld ervoor?! :-S
    en dat inbreken bij huizen lukt me nog steeds niet?! kan iemand mij precies uitleggen hoe je dat moet doen?! alvast bedankt!

9. TheProf82

TheProf82 Geen pr0, geen 25 8)

Leuk Bevonden:
    0
    Vet spel. Zit al op 4%:p

Driveby's gaan goed met XL controller vind ik. Ik heb ook best grote handen 8) . Alleen nu ik ook missies bij Big Smoke kan doen staat er op de kaart geen S van sweet meer, maar alleen BS, Big smoke. Je huis was bij Sweet, maar nu ik voor BS werk staat S, sweet, niet aangegeven. En dus kan ik mn huis niet vinden, en dus niet saven. Help!?!?!?!?!?

Ik zie geen diskette meer op de map, ook niet na het voltooien/falen van een missie. Mn xbox staat nog aan, maar ik wil niet dat ik 30 missies overnieuw moet doen ofzo :eek:

10. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit staat op gamefaqs:
    There is a Black Boxville across the street from the Ganton gym in Los
    Santos. This is the only vehicle for this mission, and it must be done
    at night. First, you need to drive around and see what houses you want to
    rob (they have a yellow entrance arrow).
    You have until 6:00 to get to the lockup in the southeast
    corner of Los Santos, in La Playa de Seville.

================
    Het kan dus alleen met zo'n busje..en om in te breken moet je de 'special' knop indrukken..diegene die je voor de taxi/brandweer/politie gebruikt..

Laatst bewerkt: 11 jun 2005
  11. SjonKanon

SjonKanon Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Tip: Als je geld nodig hebt moet je brandweermissies (jat een brandweerauto) gaan doen. Loopt heel erg snel op en ze zijn niet moeilijk. Politie en ambulance zal vast ook wel goed werken, maar heb ik nog niet geprobeerd.

12. Big Boss

Big Boss blaat

Leuk Bevonden:
    0
    oke thnx robu ff proberen *thumbsup* ja werkt perfect

/edit:alleen jammer dat er soms 4 gang members in het huis zitten te chillen, iemand een idee om daar goed weg te komen? enne... eerst ging ik een huis naar binnen was niemand in de woonkamer, dus ik jat die tv en ga later weer terug zitten erop eens 4 gasten :confused: moet je eerst alle kamers controleren en zonodig ze doodmaken?!

Laatst bewerkt: 12 jun 2005
  13. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor mensen die echt alles willen langslopen...hier een soort checklist met alle missies:
    http://www.methnet.com/SanAn_Ticsheet.txt

nog een kleine kantekening bij het beroven...dit is de volledige tekst:
    1) How do I start robbery missions?
    To start robbery missions, you must have completed Ryder's Mission "Home Invasion". After this, you may always rob homes.

Find a black baskersville. To find one, from your first safehouse, go out, take the first left, next right, next left and then look on the left side of the road for it.

Between 22:00 and 6:00, press R3 whilst driving the baskerville. The R3 mission will start.

Find a home. Rob it. You have a time counter that counts down the time till morning. At that time, you will lose all items you have stashed. In order to prevent this, take your truck to your lockup.

You will receive $20 for each individual item. You will get bonuses for varying numbers of items collected. You can go to more than one house on a mission.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    In het startmenu is wel een map waarop de Diskette staat. Bovendien is het op de map redelijk makkelijk te vinden aangezien het dichtbij Big Smoke's huis ligt (iets meer naar het oosten) en het is de enige cirkelvormige straat op de kaart.
    Als je van Big Smoke's huis naar het noorden rijdt, kom je een lager gelegen snelweg tegen. Ga er niet op maar blijf op de hoger gelegen straten staan (aan de zuidkant van de snelweg) en volg die straat waar je op dat moment staat naar het oosten en dan kom je vanzelf op de straat waar je woont. :p

15. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de weg naar me huis terug door weg te rijden van de N. Die geeft het noorden aan en je moet richting zuid. Want op een gegeven moment gaat die BS ook weg.

16. Metal_Wolf

Metal_Wolf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor die link.

17. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat volgens mij nieuw is..

ik pikte een chickie op....en toen we klaar waren vibreerde de joypad, was dat ook in vice city zo?

18. Bonafide Hustler

Bonafide Hustler Hustler

Leuk Bevonden:
    0
    hoe kan je een ho ophale bij da spel?

19. mars15

mars15 Guest

adriaantje! ik heb het gevonden... zwart en wit tegelijk is achteruit kijken als je rijdt.. jaja jongens.. wees me maar dankbaar:p

20. 013

013 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Staat ook gewoon in 't boekje hoor ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina