Ares Lite Probleem

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door jackson, 19 okt 2004.

1. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb ares lite nu een tijdje, maar nu vindt ik helemaal geen liedjes mir want er staat de hele tijd connecting... na een half uur zelf nog wel. ik heb al een paar keer disconnect en dan weer connect maart dan doet hij het nog steeds niej:mad:

2. Kappy

Kappy koekenbakker

Leuk Bevonden:
    0
    gebruik kazaa lite :)

3. Tript

Tript Levensgenieter

Leuk Bevonden:
    0
    ares lite is nice maar ik heb ook soms problemen... ik gebruik nu emule bevalt me prima :)

4. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Kappy daar vroegk niej om... ik vroeg om een antwoord en niej om Kazaa:)

5. Hit `em hard

Hit `em hard gimme one of those!!

Leuk Bevonden:
    3
    eum..... is dit en vraag dan????? hij geeft gewoon en normale reactie hoor |:-

6. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    neej dar kun je toch een vraag uit halen man.. hoe kan ik dit fixen dat hij het weer doet...

Sukkel @ Hit Em Hard

7. Rovak

Rovak Guest

Gewoon niet fixen en overstappen naar een ander p2p program of bittorrent

8. Xlord

Xlord Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, ik zie er ook geen vraag in hoor.
    als ik dat lees kan het betekenen dat je een andere download programma zoekt of dat je het programma kan repareren.
    als je er gewoon had bij gezet: hoe kan ik dit weer normaal krijgen had je die zooi niet gehad:p

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    idd, en dan ook nog zo reageren op iemand die je gewoon wilt helpen :+ Mja neem irc en je bent van je probleem verlost zou ik zeggen. Al zit je op dat antwoord natuurlijk niet te wachten ;)

10. aggie

aggie Overloper

Leuk Bevonden:
    1
    Oke, even een paar standaard vragen:
    Heb je een firewall aanstaan?
    Klik op "Control Panel" (rechtsboven) en dan op "Network". Is er daar iets ingevoerd?

En mensen, "download x programma", dit vraagt hij niet. En je kan er duidelijk een vraag uit halen, dus je helpt hem of je helpt hem niet...

11. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    heej aggie bedankt voor je 'nuttige' antwoord.. jij bent de enigste die normaal antwoord:p
    maar ik heb de firewall aan of uit staan:):p volgens mij staat ie aan maar dat kan ik zondag pas proberen omdat we geen internet kunnen delen thuis:mad: omdat die router geod moet in worden gesteld.. en rechtstreeks lukt het ook niet omdat ik mijn ip adres boven niet kan vernieuwen.. weet iemand toevallig hoe dat komt?? bedankt alvast

12. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het al ik heb hem gwoon opnieuw geinstalleerd :p:p

13. F-style

F-style ____________________

Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb dus precies hetzelfde probleem. Opnieuw installeren werkt alleen bij mij niet, en andere programma's (ik heb al vies veel geprobeerd) hebben hetzelfde probleem (hij connect gewoon niet)... Iemand die weet waar dit aan kan liggen want nu doet Ares het op de laptop OOK al niet meer :'-( :confused: ??

14. jackson

jackson Zil = Ownage!!!

Leuk Bevonden:
    0
    jackson

moet je gwoon ff een par keer opnieuw connecten, en ff uninstalleen, en installen, maar wel je shared folder erges anders zetten anders verwijder je hem

15. F-style

Leuk Bevonden:
    0
    jah heb ik al geprobeerd maar dat heeft niet zo bijzonder veel nut

16. lexhamersma

lexhamersma oblivion addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook wel eens, maar dat is maar heel soms. Dan wacht ik gewoon even en dan doet ie het gewoon weer. Je kan ook proberen om je modem even uit te zetten, even te w8en en dan weer aan.

17. F-style

Leuk Bevonden:
    0
    oke ik zal het es proberen..

18. webkem

webkem Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Moet je ff kijken bij Incomming Connection Port ofzo, weet het niet uit mn hoofd. Het staat in ieder geval bij Opties.

19. F-style

Leuk Bevonden:
    0
    Ja daar ben ik ook al mee aan t kloten geweest... Moet je die port veranderen ofzo? T heeft met port forwarden van je router te maken dacht ik maar dat is me nog niet echt gelukt...

Deel Deze Pagina