Ik heb een orginele controler 2 jaar en die reageert vaag en rubber is gescheurd maar ik had eerst ook een ding bij de intertoys vooor 20 euro en die was al na een paar keer spelen kapot
Ik heb mijn controllers ruim 2,5 jaar en werken nog prima. Ligt er misschien ook aan hoe je er mee omgaat. En het blijft een apparaatje. De een doet er een maand mee, de ander 5 jaar.
Haha, Die is leuk. Ik doe meestal een paar maanden met een joypad. Langer niet. Er wordt mee gesmeten, op getrapt, mee gezwaaid enz. Die joypads bij mij krijgen het hele huis te zien. En nee, ik kan niet zo best tegen mijn verlies. Maar ik rook niet.
Dure hobby dan... Ik heb tot nu toe 2 kaduuke controllers gehad. Die draden van die XL controllers scheurden... Nu heb ik er 1 vergoed gekregen en een nieuwe (small) die is wat steviger bijde draad
Heb mijn controller sinds Maart 2002 , en werkt nog steeds perfect. De gratis controller die ik van Microsoft heb gekregen ligt nog steeds in de doos.
Tsja, ik had laatste een nieuwe Blauw S contorller gekocht maar die kreeg al na minder dan een maand een afwijking (Tsja kwou PGR 2 op platina uitspelen ) En de grote XXL controllers hebben het iets van 2 jaar vol gehouden, ze werken nog wel maar als je de controller niet aanraakt gaat de een na boven kijken, de andere loopt zachtje vooruit. Heb nu nog 1 controller over die nog perfect (naja perfect redelijk) werkt. Maarach gelukkig komen der Next Gen consoles... Ach ja in die jaren heen hebben de controllers bij mij ook al heel wat meegemaakt. De ene vlieglessen na de andere. Flink op rammen als het ff niet wou lukken. Ach je voelt je dan wel beter als je je ff hebt afgereargeert.
de mijne lijken onverwoestbaar ik heb er 2 van helemaal in het begin en die ene is al 10x overgoten met cola en nog werkt hij jah ok de knopjes plakken behoorlijk maarja valt mee te leven toch _0/
Ik ken dat rammen en gooien. ik heb er denk ik 3 stuk gegooid toen ik Amped speelde aahh wat was dat een kut spel. En 2 live comuicators hebben het ook moeten ontgelden slappe dingen.
Ach jongens, Ik heb het ietwat overdreven... Heel soms gooi ik er eens mee, vooral met bepaalde games als WE8LE ofzo. Ik doe er een half jaar tot een jaar mee gemiddeld. Verder verzamel ik madeliefjes, en bak ik koekjes voor de tupperware party's van mijn zus. Maar als ik niet kan winnen (gebeurt zelden hoor) dan verander ik soms in een monster, spannend hè?
Mijn controllers (1,5 jaar) doen het nog prima. Soms hebben zowel de linker als rechter thumbstick een kleine afwijking naar links. Niet altijd.
Is dit niet iets wat overdreven? Laten we gewoon weer over de vlieglessen van je controller hebben in dit topic . Kunnen die van jullie al vliegen zonder de hulp van je 2 handjes
Ik heb sinds november 2002 2 controlers kapot gehad, de een is een tv op gevallen en de anders is gewoon door veel spelen defect geraakt, vooral de analoge stick deed niet goed. Nu heb ik al meer dan een jaar een controler s en die zijn perfect. greetz wooly
ik heb er nu 2 versleten, sinds november 2003. ik gooi er eigenlijk nooit mee, soms ram ik er wel eens op als iets niet lukt, maar ik heb hem eigenlijk nog nooit door de woonkamer gesmeten. want dat vindt ik dan ook weer zo zielig voor de controller hehe
Ik heb al wel 2 joytech Neo S controllers versleten, hele gave controllers vind ik dat. Beter zelfs als de S van microsoft. Maar na een half jaartje tot een jaar krijgen ze problemen met de sticks (terwijl ik niet eens gegooid heb met die dingen). Heb nu alweer sinds een jaar een normale S en die heeft eigenlijk nog geen enkel probleem gekend. Zoals al eerder gezegd ligt het er ook een beetje aan hoe je ermee omgaat. Ben nu aardig goed in het onderdrukken van de neiging om een controller een slinger te geven.
ik heb gegooid met mn S controller maar er is niets meej (dat moet je niet proberen met een playstation controller want die gaan dan verrot (uiot ervaring ma check deze site ik denk dat het gelul is maar kijk maar even maybe nieuws: http[URL=http://www.mtekk.com.au/browse/page704.html]http://www.mtekk.com.au/browse/page704.html ://www.mtekk.com.au/browse/page704.html[/url] zoiets
Kroesje, je kunt ook editten. Grappig, nog een nunspetertje erbij Uhm, ik heb mijn xbox nu bijna 2 jaar ofzo, en mijn controllers doen het nog perfecto