Grand Theft Auto: San Andreas [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Metal_Wolf, 12 jun 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cygnum

Cygnum XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ondertussen alweer het derde deel bereikt. Gaat lekker zo.

2. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Waaw ! Daar ben ik nog lang niet zoals het nu gaat :9 K'moet nog in de bossen ed komen ... Heb al meer dan 20 uur gefree-roam't. En heb pas 10 % oid gedaan :p

3. Ruttyx

Ruttyx Oh inverted world

Leuk Bevonden:
    5
    Jeah,parachute gesprongen van de brug in Mulholland :cool: Zo vet, ook uit een vliegtuig etc.

4. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb net een motortje gepakt en ff de spuitbus opgehaalt en door Los Santos geraced om wat sprays te zoeken. Echt relaxt snel door al die dunne steegjes :D Zo nu heb ik al meteen 5 sprays erbij + bijna volle motorskill _O_

Weet iemand mischien een gratis armor te vinden ergens in Los Santos?

5. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Moet dat echt? Dat wanneer je lekker aan het free-roamen bent dat je tussendoor gangs uit je gebied moet blijven schieten. Lijkt me zwaar irritant, houdt dat niet na een tijdje op?

6. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Tja, je kunt er verder ook gewoon niet op reageren natuurlijk, maar dan ben je wel dat stuk territorium kwijt :). Persoonlijk vond ik het op een gegeven moment de moeite niet meer waard om er achter aan te blijven gaan iig.

/edit: En het gebeurde niet alleen tijdens het freeroamen, maar ook bijv. tijdens dates met die Denise. Wilde je haar net weer thuis brengen werd je dan net in die buurt weer aangevallen. Moest je tijdens het vechten er ook nog voor zorgen dat die Denise niet per ongeluk werd afgemaakt. Echt zwaar irritant gedoe allemaal.

Bij de PS2 versie was het zo dat je dan ook gewoon kon gaan saven waarna de aanval ophield zonder dat je deze had verloren. Ik weet alleen niet of dit bij Xbox versie ook zo is.

Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  7. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    En wat als dus je territorium kleiner wordt, wat voor invloed heeft dat dan. Als je hem uitgespeeld hebt met 100% territorium, blijft dit dan ook staan?

8. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Hoe meer territoriums je hebt hoe meer geld het je oplevert en respect onder je eigen gang, maar echt veel heb je er toch niet aan aangezien... (en dit zet ik maar even in een spoiler)

Wanneer je klaar bent met het Los Santos gedeelte en doorgaat naar San Fierro verlies je toch alles weer. Later tegen het einde van het spel krijg je weer de gelegenheid om terug te keren en ze opnieuw te veroveren, maar ik zie alleen niet in waarom je dat uberhaupt zou willen :)

9. iOcat

iOcat ;=- POW!

Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben net in een garage van Los Santos een speedmotor tegengekomen. Zon race motor en dat is volgens mij de snelste motor uit het spel. Je hoeft maar een heel klein beetje naar achter te leunen en je schiet al omhoog voor een wheely. _O_

Als er interese is waar die staat kan ik zo wel ff een plaatje maken. :D

10. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.949
    Wou net een Triatlon doen (was op een zaterdag) komt er een schermpje de Clocking Cock (oid) isn't ready?Kan dus op een of andere manier nog geen triatlon doen :'-(

Was vanmiddag een beetje aan het cruisen door Los Santos, stort op een keer een vliegtuig voor mijn neus op de straat en onploft _O_

11. SuperFly

SuperFly Xbox 360

Leuk Bevonden:
    0

Waarom zou je dat willen als je Las Venturas (of hoe die plek ook heet ben er nog niet :mad: ) hebt :p

12. Xbox_wacko

Xbox_wacko Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben nu bij missie life's a beach maar ik zou niet weten wat ik moet doen als ik uiteindelijk op het strand ben kan iemand me helpen?

13. Victor

Victor Guest

Je moet dan voor de dj gaan staan, D-pad rechts en dan moet je dansen. (Wat heel irritant is)

Weet iemand eigenlijk waar je het beste naartoe kan gaan met Denise op een date? Het kippenrestaurant werkt goed en een bar ook maar variatie moet er zijn. :cool:

En nog even een vraagje over huizen: ik wil een huis van 120.000 kopen (ik weet het, ik ben gek :cool:) met een zwembad en bubbelbad. Vult dit zich als ik het koop? Want dat zou een handig plekkie voor het oefenen van je zwemskills zijn.

Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2005
  14. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die zit in een heel vaag...soort museum gebouw..heel bruinig gekleurd...een beetje rechts boveninde kaart van los santos....

15. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Dan heb je San Fierro nog niet ge-onlocked.

16. Xboxmod

Xboxmod ^^That's me^^

Leuk Bevonden:
    0
    Bij die dj gaan staan en als ze dan wat zegt moet je gewoon positief antwoorden en dan gaan dansen. Als je dat gedaan hebt moet je dat busje naar het aangegeven punt rijden, maar ze komen wel achter je aan en zitten te beuken, dus je moet snel zijn. Suc6!

17. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    Euhm...hoe kan je heel snel, dat gang respect krijgen.
    Gewoon opdrachten doen?
    Als je die opdrachten uitvoerd, allemaal, dan heb je op een gegeven moment ook een volle respect meter?

18. Victor

Victor Guest

Je kunt opdrachten doen, vijandelijke gangmembers vermoorden en terretoria winnen. Heel makkelijk.

19. HellHound

HellHound Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Armor kun je anders ook dichter bij je huis vinden hoor. Als je even door de tuin van je buren loopt kom je toch bij dat open riool (of what the hell het ook is) terecht. Loop daar naar beneden en je kunt links ietsjes verderop de schuine wand oplopen en daar vind je armor. Aan de rechterkant waar je naar beneden liep vind je een wapen.

20. SluipSchutter13

SluipSchutter13 XboX 360

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nog helemaal geen territories hoor, maar kben nog niet zo ver
    kheb 7 opdrachten gedaan ofzo, derest ge-freeroamd enz
    wanneer komt dat dan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina