1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Hoelang doen jullie met een controler ?

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door de j, 13 jun 2005.

  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Bij mij precies het zelfde alhoewel ik wel een S controller ernog bij heb liggen en binnekort misschien nog een controller.
     
  2. Centurion

    Centurion Survivor

    Berichten:
    1.959
    Leuk Bevonden:
    1
    Al 2,5 jaar dezelfde controllers :).
     
  3. Tha Divinity

    Tha Divinity Multi-Playa Genius

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    7
    lol iedereen trots al 2,5 jaar dezelfde controller. Ik ook al ben ik overgestapt van groot naar de kleine controller maar de orginele doet het ook nog steeds. Sterker nog mijn controller van mijn nintendo 8 bit uit 1988 doet het zelfs nog perfect. Die had ik sinds ik 6 was dus kan je na gaan daar is mee gesmeten en veel meer. Dus al 17 Jaar dezelfde controller :)
     
  4. Fig0

    Fig0 Patrick NL

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook zo'n S controller waarvan het draadje half gescheurd is van binnen, Ik moet nu heel vaak in een spel op de A button drukken omdat de controller volgens mijn xbox er even uit is geweest. Maar hoe heb jij zo'n ding weer vergoed gekregen dan??
    Microsoft, xbox klantenservice opgebelt ofzo?
     
  5. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Vroeger was ik echt nooit snel aggresief als een spelletje mij niet lukte. Had een nes en speelde daar echt vaak op, en met die controller was nooit wat mee. Nu is echt zo van *Vloek....Vliegles. Maar als je je eenmaal hebt afgereargeert dan voel je je stukken beter. Vroeger speelde je ook nog normale spelletjes zoals Kirby en Duckhunt. Khad nooit last van m'n controller, ze waren dan ook nog perfect.

    Dit is gewoon de controller: [​IMG]
     
  6. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb in me leven nog nooit een controller gesloopt :cool:. Me Xbox controller doet het al 3 jaar, beetje uitgesleten dankzij MotoGp alleen (Linker Thumbstick)
     
  7. Phoenix NL

    Phoenix NL ...

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    1
    De linker thumbstick begint na 1,5 jaar iets losser te zitten, maar verder doet ie het perfect. Ik heb nog een 2e controller en die is nog in nieuwstaat.
     
  8. X Heer

    X Heer SNK Playmore

    Berichten:
    635
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zitten hier mensen met problemen hoor ik zo :{

    Ik heb nooit een nieuwe controller moeten kopen, ik heb wel een arcade stick moeten vervangen, maar die was vanaf het begin al stuk, dus ik had nog garantie.
     
  9. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb mijn controller nog maar 1,5 jaar en nu heeft hij een soort afwijking.
    Bijv. als ik halo speel, dan loopt hij opeens naar rechts, weet iemand hoe ik kan zorgen dat dat niet meer zo is :confused:

    Ps: ik gooi nooit met mijn controller :D
     
  10. Toxin

    Toxin Hexic !!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    Met die controller is mijn game leven begonnen. Die heeft het dan ook wel een flink tijdje uitgehouden.
    Toen gamede ik alleen nog niet zo intensief als ik nu doe. Mijn xbox controllers beginnen nu wel een beetje last te krijgen van kabelbreuk.
    Soms krijg ik constant van die berichten van 'disconnected controller'. Ik hoop dat ze het nog uithouden tot de 360
     
  11. gompy

    gompy Tropilatakroba

    Berichten:
    1.525
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn controller is teminste trouw. Die is nog niet kapoet gagaan. Hoewel dat ding nu soms echt begint af te wijken. Maar ik gooi wel vaak met m'n draadloze controller van Logistick. En dan gooi ik ook behoorlijk hard. Maar dat ding blijft het doen. Echt jammer.
     
  12. Gryphon

    Gryphon FritsmaN

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik had drie controlers. Gooien met mijn controler heb ik 1 keer gedaan, hij was gelijk kapot. Nu heb ik er nog 2 en gooi er nooit meer mee (ik leer van mijn fouten).
     
  13. Assault Trooper

    Assault Trooper Living in heaven

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    als we het toch over andere controllers hebben moet je is een maandje voluit spelen met een N64 controller dan is dat thumbstickje al zo aan gort dat je mario kart niet eens meer kan spelen :D:D
     
  14. TheEvilCuber

    TheEvilCuber Now Im Nothing

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0
    een 2e hands controller (S groen) doet het na 2 jaar nog 100% perfect
     
  15. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik doe voor altijd met mijn controllers. Mijn xbox controller stamt nog uit juni 2002. En mijn oude psx en Sega Megadrive controllers zijn ook nog in normale staat.
    Mijn broertje daarentegen kan slechts een paar jaar met een controller omgaan. :p Die heeft nog een controller erbij moeten kopen omdat de zijne een afwijking in de linker analoge stick kreeg. Hetzelfde bij zijn psx controller. En bij zijn Sega Megadrive controller ging de draad zichzelf uitkleden en die wordt nu bij elkaar gehouden door ducktape.
     
  16. FabianNL

    FabianNL Guest

    heb me xbox 2 maanden na de launch gekocht en toen altijd gewoon met de grote controller gespeelt tot de S uitkwam, volgens mij heb ik die gelijk gekocht samen met de eerste Splinter Cell en daar doe ik nu nog steeds mee dus dat is.. uh... september 2003 kwam ie uit? 1,5 jaar dus? O-)
     
  17. Levathian

    Levathian Team XBW

    Berichten:
    248
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 2 kapotte controllers, omdat bij eentje de draad kapot ging en bij de andere ging de ''tokkel'' kapot (ik weet niet echt hoe dat ding heet). Ze gingen zo'n 2 jaar mee
     
  18. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn 2 GROTE controllers doen het nog prima.... Ik heb me Xbox al sinds Juni 2002 en nog nooit een probleem mee gehad. En game redelijk vaak....
     
  19. xtreme-gamer

    xtreme-gamer EMAGDNIM

    Berichten:
    355
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb mijn controller een paar x zelf weer gemaakt:D
     
  20. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    same here.
    mijn comtroler heeft alleen paar krassen op zich zitten, meer niets. zelfs het snoer is nog helemaal normaal wat je bij veel controllers niet meer kan zeggen. :9
     

Deel Deze Pagina