1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Centrale Battlefield 2 Thread

Discussie in 'Games' gestart door Manialmadcowie, 19 jan 2005.

  1. Warrior X

    Warrior X Registered Abuser

    Berichten:
    460
    Leuk Bevonden:
    2
    bij www.download.com kun je em eraf halen,

    en ik speel het spel op high en draait perfect

    met p4 3.0 1024 geheugen en nvidia 6600GT

    dus ivox bij jou MOET het wel soepel draaien (mss medium oid gezien je videokaart)
     
  2. the_x-gamer

    the_x-gamer Xboxer

    Berichten:
    108
    Leuk Bevonden:
    0
    bij download.com had ik hem gestart alleen was de snelheid zo focking langzaam hat zal dan 8 uur duren.
     
  3. Defanatic

    Defanatic blauw beest

    Berichten:
    924
    Leuk Bevonden:
    26
    bij mij ging ie 110 kb bij download.com. hmm vage shit. Het spel moet wel effe wennen ik denk dat de reden is over de klachten. Het schieten is bv. ff wat anders als een spel als joint operations. De gevechten zijn veel meer close combat.
     
  4. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik vind die demo hartstikke goed speelde gisteren een potje dat werd op het laatst zo heftig was net Band of Brothers in een moderne tijd.
    Af en toe loopt alleen mijn menu vast als ik iets te vaak op refresh heb gedrukt maar eenmaal in de game zelf is het echt heel leuk.
    Ik zal tot de 24ste in ieder geval veel plezier beleven aan de demo elk potje is weer anders.
     
  5. Bij mij draait hij ook perfect.

    Je moet alleen niet verwachten dat je alles op High kan zetten maar hoogstens alles op medium.
    --

    Battlefield is zeer goed. Als je eenmaal in een potje zit die goed draait en waar iedereen goed meedoet, dan is dit een top spel.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 13 jun 2005
  6. Danger

    Danger XBW Groentje

    Berichten:
    2.146
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb net ff gespeeld, alleen medium, speelt perfect, online single player gaat allemaal lekker. Geweldig spel, deze ga ik echt kopen, na een driekwartier spelen ben ik al overtuigd. Ik ben nu nog een beetje aan het kloten met voertuigen en meer Fun spelen dan dat ik echt eerste wil worden, net had ik een -5 :p. Maar erg veel verbeteringen ten opzichte van Vietnam! Deze ga ik echt kopen!
     
  7. Xlord

    Xlord Active Member

    Berichten:
    129
    Leuk Bevonden:
    0
    het is gewoon een super spel, is zou maar zeggen mix van dc en battlefield vietnam (dus kon alleen goed worden :p )
    soms irriteer ik me wel aan mensen die naar me artyspot lopen en dan worden getked door me arty en dan mij kicken daar voor:confused:

    verder is het uber
    en @IvoX
    volgens mij heb jij iets fout gedaan met je pc.
    mijn pc is slechter dan die van jou en draait alles gewoon flekkeloos(alles staat wel op laag en viewdistence op 100%)
     
  8. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik heb m net binnen en kan alles gewoon op high spelen...wat nog belangrijker is...het spel is erg leuk! :) zelfs al speel je met een groep mensen die maar wat doen dan lijkt het zelfs nog alsof je een geoliede vechtmachine bent :p.....

    Alleen de menutjes liepen niet altijd ff soepel...maarja...ik heb mazzel dat alles werkt als ik de berichten hier zo lees....

    edit: Weet iemand hoe je die commander optie kunt uitvoeren?? Ik weet dat je eerst geselecteert moet worden, maar hoe kom je dan in het menu dat je alles van boven ziet, airstrikes kunt geven, en orders aan squads kunt geven enzo?? Voor de rest is alles wel duidelijk..
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2005
  9. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Druk capslock en dan kun je al die dingen doen en dus alles van boven bekijken maar moet jewel eerst tot commander gekozen worden.
     
  10. SyKeS1

    SyKeS1 Avatarjattert

    Berichten:
    843
    Leuk Bevonden:
    6
    ik had m al gevonden...maar vind commander toch minder tof dan verwacht...ik dacht dat je alles real time kreeg...maar daar moet je eerst voor zoomen...
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    Ik ben hem nu pas downloaden ben benieuwd of die draait op me laptop
    als die redelijk te draaien is dan koop ik hem wel denk ik
     
  12. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    nou op je laptop ga jij hem dus niet draaien...
    da kan je vergeten
     
  13. mars15

    mars15 Guest

    tja amd athlon 3200
    512 geheugen

    maar heb pc maar staat dat die geen geforce 4 aankan ? :confused:
     
  14. mars15

    mars15 Guest

    hij doed het goed hoor op me laptop
    op medium loopt die goed en geen frame drops en loop ook niet vast zelfs niet online

    en ik moet nog me kaart updaten stond er

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  15. Manialmadcowie

    Manialmadcowie Active Member

    Berichten:
    838
    Leuk Bevonden:
    14
    Machtig spel 8) Ik ga hem zeker halen! _O_
     
  16. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik vind het systeem van bannen bij een team kill uitstekend werken! ik beb ook m,n microfoon an gesloten maar niemand praat terug? ook al iemand geprobeerd!
     
  17. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Ik heb nog niemand gehoord in een server die nog wat zei en mijn headset is stuk :mad:

    Maar wat een game zeg, lekker in een F16 vliegen terwijl je dat helemaal niet kan :+ Echt respect als je daarmee om kan gaan, helemaal als je der mee kan landen. Sniper is jammer, je moet wel 20 keer schieten voorat iemand dood is behalve als hij dicht bij is maar daar is een sniper niet voor.
     
  18. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat sniper systeem werkt juist erg goed vind ik zorgt er voor dat de sniper niet te sterk word zoals in vele andere games.
    Maar als je een beetje oefent kan je als sniper heel wat schade aanrichten ik haal af en toe kills in 1 schot gewoon soms in 2 maar is zeker niet onmogelijk dus.
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Maar soms ligt de enemie helemaal stil en je ziet hem liggen. Je richt op z'n hoofd en je schiet dan ligt tie daar nog steeds of die helemaal niet is geraakt :confused: Tzal wel een tegrote afstand zijn misschien. Van ongeveer hoeveel meter heeft zo'n schot werking dan?
     
  20. masterninja

    masterninja Active Member

    Berichten:
    606
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dan moet je proberen ietsje hoger te richten vanwege de afstand niet teveel maar bij mij werkt dat over het algemeen wel.
    Af en toe mis ik dan ook nog wel maar meestal is het dan raak moet je maar effe mee experimenteren.
    Voor je het weet doe je het zeg maar op gevoel speelde eergisteren een potje in een tijdloze server en had zo 49 kills gemaakt.
    Ik speelde bijna alleen maar als sniper en ik had ook nog geluk dat het zo druk was op het strand de hele tijd dus het is te doen. ;)
     

Deel Deze Pagina