1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

King Tuur wereldkampioen Halo2 !!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door dendemen, 10 jun 2005.

  1. rikkel

    rikkel Umm Kulthum

    Berichten:
    2.699
    Leuk Bevonden:
    1
    Dan wil ik natuurlijk het geld :+
     
  2. Krevlorneswath

    Krevlorneswath Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    gast! Die tv is veel meer waard! :D
     
  3. mars15

    mars15 Guest

    AMSTERDAM - De professionele gamer Arthur van Kan uit Geldrop is het weer gelukt. Hij mag zich wereldkampioen Halo 2 noemen. De Nederlander met de bijnaam King Tuur versloeg dit weekeinde tijdens de 'Halo 2 World Championship' de Japanner 'Aimitux' met 14-2.

    In oktober 2004 was de Nederlander al de snelste tijdens het spel Project Gotham Racing 2 tijdens de World Cyber Games. Toen mocht hij door deze overwinning 20.000 dollar op zijn bankrekening bijschrijven. Door zijn overwinning op de Japanner krijgt Van Kan 1.200 euro, een 50 inch flatscreen monitor van Samsung, een dvd-recorder en een 24-karaats gouden Halo 2-schijf.

    In Aziatische landen is het al veel langer populair om geld te verdienen met het spelen van computerspellen. Daar zijn mensen die hun baan of school hebben opgegeven om proberen rond te komen met het spelen van computergames.

    Halo 2 is een first-person shooter en een vervolg op het succesvolle eerste deel. King Tuur hoefde de deur niet uit om te winnen. Hij kon via Xbox Live deelnemen aan het kampioenschap.
     
  4. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    wtf??????

    WHAT THE FUCK????

    Gewoon een potje van thuis af op de bank? Holy crap, op een of andere manier lijkt me dat nog moeilijker...

    Superactie dus!
     
  5. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    wooow 14-2 ,, dikke slachtpartij 8)

    echt heel knap gedaan, kan niet anders zeggen. Gefeliciteerd

    ennuh.. volgend jaar moet ik het maar ff winne :+
     
  6. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie vind ik nog altijd dat tuur volgens mij niet eens hele dagen ligt te gamen (of dit is inmiddels veranderd). Gek dat mensen voor zoiets zo ontzettend veel talent kunnen hebben en ver boven de andere uit kunnen steken.

    Gefeliciteert Tuur!
     
  7. mars15

    mars15 Guest

    tuur hoe oud ben je dan en welke games speel je
     
  8. KaleDop

    KaleDop eW

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Het grappigste vind ik dat de helft van de members hier King Tuur uberhoud niet kennen enz. Ik heb zelf nog nooit met hem gespeeld maar heb al van veel mensen waarmee ik WEL speel gehoord dat hij hard ownt(de souls etc.). Maarja boeiend gefeliciteerd dude..Btw,deden er ook nog echte pro`s mee(uit amerike wie kwam er voor dat land uit...Walka,1 van de ogre``s of sadhpanda eh)
     
  9. masterspy

    masterspy Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    voor amerika was het 'I terry15 I'
     
  10. MasterApu

    MasterApu De klassieker

    Berichten:
    1.580
    Leuk Bevonden:
    0
    Ten 1e King Tuur moest naar het hoofdgebouw van MS in Nederland in Delft. Hier speelde hij het WK.

    Ten 2e Sadhpanda eh=Walka.
     
  11. Destroy

    Destroy Guest

    haahh nee man walka en sadpanda zijn 2 verschillende mensen ik heb van beide een foto gezien en tja ze lijken niet erg op elkaar ;)

    en waarom moest hij helemaal naar dat hoofdgebouw ik ken project be en die moest het gewoon in zijn huis doen |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 jun 2005
  12. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik lees even mijn Gamepro's door zie ik daar een interview met Kingtuur! Hij won dus ook het WGC van vorig jaar! Hij zei in het interview dat die dat allemaal gemakkelijk deed. En bijna niet oefende.
     
  13. Roberto

    Roberto ....

    Berichten:
    308
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi, maar wat zeggen je vrienden/vriendinnetjes ervan dat je wereldkampioen bent in gamen ? Lijkt me beetje suf, volgens mij wordt je overal waar je komt dan voor nerd uitgemaakt, maar misschien ook niet. Congratz anyways, nu eens fatal1ty's kont schoppen op de PC en je bent een echte held !
     
  14. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Die panda heeft z'n naam toch inmiddels alweer veranderd??? Heb volgens mij een keer tegen die gasten gespeeld, vlak na de reset big team battle. Echt te ziek 50-12 ofzo.
     
  15. balleknieper

    balleknieper .

    Berichten:
    546
    Leuk Bevonden:
    4
    Hij zuigt.


    Nah tis wel cool dat er zoveel mee te verdienen valt, zelf zou ik het niet doen door school en mijn sociale leven. Das toch iets belangrijker imho.
     
  16. Wessiej

    Wessiej A.F.C.A.

    Berichten:
    1.834
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat interview zei hij wel van ja ik ben alleen het laatste weekend thuisgebleven om te oefenen. Verder niks. BTW: Hij kreeg $20.000(!!!) voor het winnen van pgr2
     
  17. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Tering veel is dat, niet normaal. Maar ik heb nog nooit met hem of tegen hem gespeeld, dus ik weet niet hoe goed hij is. Blijkbaar dus heel goed als hij het wereldkampioenschap wint :p
     
  18. ill nino

    ill nino me, myself and I

    Berichten:
    81
    Leuk Bevonden:
    0
    Kheb in de PU gelezen dat fatal1ty's kont is geschopt bij doom 3. Een of andere jappanner of chinees (correct me if i'm wrong) heeft hem hard ingemaakt. Fatal1ty was toen volgens mij ook gestopt met doom 3
     
  19. Benneke

    Benneke De AAP

    Berichten:
    2.221
    Leuk Bevonden:
    11
    Wie is dat nou weer? Ook een lid van het forum?
     
  20. TimL

    TimL val dood teef

    Berichten:
    690
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar heb je gelijk in. Toen stopte hij met Doom3 en toen begon hij aan een nieuw spel, die hij dan vanzelfsprekend weer eerder kreeg dan de rest.
     

Deel Deze Pagina