Ik heb een vraag ik ben begonnen met coop op de PS2 . maare ik zit nu in het level cybercafe en daar moet ik iemand vinden. als ik de twee bewakers heb uitgeschakeld weet ik niet waar ik die andere gozer kan vinden!! dus ik kan niet verder.
mensen ik heb een probleem .. ik kan et begin filmpje niet skippen en ik weet niet hoe et komt... ik heb dit forum niet doorzocht naar een mogelijke zelfde vraag dus ... plzz help me out
Als je het spel een tijdje niet hebt gespeeld moet je het intro filmpje weer kijken. Heb ik ook veel last van. Gewoon effe 2 minuutjes iets anders gaan doen. Of vaker Splintercell spelen natuurlijk In het 2e gedeelte van het filmpje waar het hardere werk geshowd word kan je het wel skippen. Maar tot daar moet je het kijken.
ja maar moet ik dan om et uur sc-ct spelen? d8 et niet ik speel et veel hoor en nog heb ik er last van
Om het uur is te overdreven natuurlijk. Gewoon regelmatig spelen. Als je er echt problemen mee hebt kan je altijd een mailtje naar Ubisoft sturen. Al is dat overbodig. Die weten het altijd het best natuurlijk.
Had net een 100% op het laatste lvlv (die in japan) terwijl ik er niet eens om speelde, ik wou het spel gewoon uitspelen. Toch mooi meegenomen
Ik had daar volgens mij iets van 60%, maar kijk ff in het glitch topic Had daar ook een vraag gestelt!
ik zit nu in het tweede level op die boot, en nu ben ik bij de kapitein geweest en die zegt dat lacerda in de captain quarters oid is. ik ben daarna naar de achterkant van dat schip geweest en daar nog een paar van mannetjes afgeslacht. maar nu weet ik niet waar die quarters zijn, op de map staat dat rode puntje nog in de kamer van de kapitein, maar daar is niemand meer. ik heb in dit topic gelezen dat je helemaal naar de andere kant van dat schip moet, maar ik weet niet hoe. zou iemand mij misschien kunnen vertellen hoe ik verder moet
Je moet inderdaad naar de voorkant van het schip. Je moet gewoon langs binnen. Je moet gewoon de weg volgen. Er zijn niet veel gangen. Mischien zit er nog een deur op slot omdat je nog in die kamer moet zijn. Daar moest je iemand ondervragen weet ik nog wel. Later moest je nog iemand in de kombuis ondervragen. Dan ben je ver klaar en is het niet meer ver naar de voorkant van het schip.
Balen man, ik speel het spel niet echt meer, aangezien ik mijn missie niet kan halen, die met die bommen ergens op het laatst.