Ik heb vernoemen dat UC in december uitkomt, ik weet niet meer precies waar, in één van de bladen geloof ik, weet iemand hier iets van?
Dat zie ik op andere realeaselijsten ook staan, dan houd ik dat wel aan, ik wil ook niet iets anders horen eigenlijk
Ik hou er wel altijd rekening mee dat hij ongeveer 3 dagen later in de winkels ligt. Deathrow lag er ook pas de 21e in plaats van de 18e.
Deathrow lag juist veel eerder dan de echte releasedate in de winkels (iig was er grote onduidelijkheid rond die releasedate). Ligt nog altijd aan de retailers he.
Als je één ding niet kan geloven, zijn het de release lijsten van de tijdschriften.XBM is ook zo'n ramp op dat gebied. Iedereen weet ondertussen al meer dan een maand dat Brute Force uitgesteld is tot begin 2003.In XBM staat het nog steeds voor November.Ik heb verder nog nooit een andere datum da
......dan 15 november gezien voor Unreal Championship.Misschien een paar dagen verschil maar tot nu toe geen uitstel.
Lacht ... uit mijn bronnen heb ik vernomen dat de release date Europa 2 november is ... en de release date states 12 november (men heeft gezegd 15 november omdat dit een xbox live launch game is ... maar vooralsnog denk ik dat het 2 november word.....) Ik durf er geen fles wijn op te zetten ... maar ach ...
Als ik positief eb denk ik zelf dat het 2 november is ..... Maar ik verwacht 12 november .. ach die paar weekjes wachten ... daar komen we ook nog wel weer overheen .. Ik heb al filmpjes gezien van de beta via systemlink via xbconnect (maar de site staat me niet)
He laat mijn bron er buiten ... Hmmm ik ben trouwens nog op zoek naar geldbronnen en bierbronnen .... maar ach... 2 november is ook de dag van het bokbier festival in A'dam .. dus als ie dan niet in de winkel ligt heb ik geld over om een biertje te drinken .. hehehehe en ik ben een man van compromis dus de mogelijke data zijn 2 november Misschien 12 november 90% kans 15 november 99% Jeb (kan je hem vast kopen) tegen het eind 2002 --> JA (vraag maar aan sinterklaas)
en toch speelt die ene procent ons zo vaak parten. zul je zien "neeeuh et word toch 2003 mensen, sorry"
Mijn bron (van 2 november had het in iedergeval al een paar keer goed ... namelijk release Deathrow, Turok en Xbox Live!)